Mod Team Lookas 46 Napisano 4 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Na dętkach to nie bardzo zbije wagę Co innego opony tu zmiana na 285 to by dało ok 255g i wynik 7279. Gdyby tych 250 g brakowało do zejścia poniżej 7kg to bym się pokusił ale w obecnym przypadku niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2010 (edytowane) Jak bedzie mialo byc ponizej 7kg to pewnie przeloze Fredy z drugiego roweru. Malo jednak w tym sensu kiedy jezdze w moich okolicach Tymczasem kolejny update: RS Monarch 4.2 > DT Swiss XR zysk 84.5g Razem: 7451g Edytowane 12 Września 2010 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 13 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 Kiedy wymiana korby ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Marzec 2011r. Do urodzin w Kwietniu moze dojdzie W miedzyczasie ulzymy gdzie indziej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Morpheus, thm ? Pochwal sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 Nordischer Rahmenbau z tym, ze uzbierane pieniadze poszly na studia. Pozatym srednio ufam takim wynalazkom Obecnie Morpheus, ale im sie nie spieszy. Ja na razie tez splukany. Chcialem jeszcze pomyslec o kolach. W miedzyczasie drobiazgi jak zaciski Tune Skyline, zacisk sztycy, zmiana przerzutki: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 (edytowane) Ciekawe jak się jeździ na MSC, oczywiście taka gruba ass jak ja to lepiej niech nie siada ale ciekawi mnie jak wrażka... Edytowane 27 Listopada 2010 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonypi Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Pelen respekt dla tego sprzetu Mam nadzieje ze bede mial okazje kiedys zobaczyc go na zywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciej762 Napisano 23 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2011 Jaka waga jeźdźca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 Clavicula... I ponoć się nie łamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 3 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 Tja... A Titanic nie tonie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 (edytowane) Moja waga 65kg z ubraniem, bez butow Planowanych zmian(korby)na razie nie bedzie. Producent sie nie wywiazuje. Pomyslimy nad urwaniem w innych miejscach. Pozdrawiam. Edytowane 5 Marca 2011 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 AX robi jakies problemy? Widze ze skladasz kolka: marwi, mack?, jakie obrecze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 5 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 http://www.ax-lightness.de/xist4c/web/AX---Morpheus-MTB_id_22249__dId_5220_.htm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P3NNY Napisano 6 Marca 2011 Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 Przybyłem, zobaczyłem i jak tetris się złożyłem<brawo> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Dobrze, ze sam rower nie sklada sie jak tetris (odpukac). Dla ax lightness dochody z branzy rowerowej sa dosc male, wiec z korba sie nie spiesza. na razie nic z tego nie bedzie. Bedzie piasta Mack, moze szprychy Sapim Superspoke, ale obrecze chyba zostana. Poprostu 0 z nimi problemow. Beda zmiany w napedzie. Waga wzrosnie ale uszczkniemy w innych miejscach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Obecnie zmieniony naped, korby jak i przednie kolo. Ogolem rower schudl. Korby THM, czesciowy naped Dura Ace Di2 i kolo Mack/Podium MMX/Sapim CX-Ray. Zmiana opon, ale znow na Rocket Ron Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 To czekamy na specyfikację i foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2011 Czesciowo poprawiona specyfikacja. Nie ma jeszcze uwzglednionych czesci Shimano Di2. Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Innolite Design 160mm – 46.8g -Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Innolite Design 140mm - 38g -Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g -Rear Adapter: (Adapter 140mm) + 2xalu m6x14 – 16.8g Caliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3g Cables: (Pancerze i Linki) - Nokon Carbon/Nokon/Powercordz - 39g Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M-970 11-32 Tuned – 204.4g / Dura Ace/XTR/Soul Kozak/Ti tuned 11-27 - 157.5g Chain: (Lancuch) - KMC X9 SL Gold (105 links) – 238.7g Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g Crankset: (Korby) - THM Clavicula MTB 2x10 (FRM Pro 42t, R2-bike 26t – 526.4g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - BTP Campagnolo Record (tuned) with Smud Carbon clamp - 58.4g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow RD-M972 SGS ( alu bolts, carbon hanger, AFC pulleys) – 148.2g Fork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 Race Limited (custom lock-out, carbon cap – 1187.3g Frame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (DT Swiss XR damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti/Alu. bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1573.9g Grips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 13.2g Handlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9g Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 3Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 157.7g Seat: (Siodlo) – AX-Lightness Phoenix – 57.6g Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 31.6x330mm – 118.5g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Smud Carbon SL – 4.8g Shifters: (Manetki) - Microshift (Nobu) Tuned – 81.7g Skewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4g Stem: (Mostek) - Syntace F99 90mm (Ti bolts) – 90.6g Headset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 8.2g* Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut,hollow) – 3.7g/Handmade steerer plug - 4.0g Expander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7g/??? Tire (Front): (Opona Przednia) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 408g Tire (Rear): (Opona Tylna) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 416g Tubes: (Detki) – CaffeLatex, valves (tuned with alu. nuts) – 108.3g Wheel Front: (Kolo Przednie): -Hub: (Piasta) - Mack Superlight Disc 32h – 79.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Podium MMX 32h – 289.4g -Spokes: (Szprychy) - Sapim CX-Ray – 139.6g -Nipples: (Nyple) – Sapim alu. – 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g Wheel Rear: (Kolo Tylne): -Hub: (Piasta) - Tune Prince 32h – 190.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 326.5g -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite - 139g -Nipples: (Nyple) - Dt - 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g -Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, AFC spacer, schmolke paste – 10g Suma: 7169.6g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 12 Września 2011 Udostępnij Napisano 12 Września 2011 Piękna maszyna, do tego full z taką wagą - bajka ! Człowieku oddaje moje serce Twojemu rowerowi. Pozdrawiam i życzę pięknych przygód z rowerkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 12 Września 2011 Udostępnij Napisano 12 Września 2011 Waga super, ale szczerze mówiąc w góry bałbym się nim jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 12 Września 2011 Udostępnij Napisano 12 Września 2011 (edytowane) Jak widać po fotkach właściciel się nie boi Super, że pomimo bardzo niskiej wagi korzystasz z roweru tam gdzie jego przeznaczenie, wielki plus. I oczywiście czekamy na dalsze zmiany uwzględniające Di2. Edytowane 12 Września 2011 przez miskov17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Gratulacje Krzychu Teraz rower wyglada na "dokonany", niby tylko korba, a wrazenia wizualne zupelnie inne. Wagi komentowac nie trzeba... THM korby sa po prostu piekne. Moja lightinga, przy claviculi, wyglada jak zuzyty kapec. Wyrwales ja w jakims extra dealu, czy w normalnej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Ja nie wierzę w ten rower . Jak to, jeżdżący full 4.5kg lżejszy od mojego HT? Mózg mi się lasuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 On nie jeździ on lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.