Mod Team adamos Napisano 25 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Naprawdę imponujący wynik jak na FS-a. Ciekawi mnie skuteczność hamowania, zwłaszcza na tych nowych tarczach, przy ostrzejszej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 MIlo, ze rower sie podoba. Waga jeszcze nieco spadnie choc chcialbym juz cos innego na kolach 27.5 ... Obecnie tarcze czekaja na wiosne-w zimie jezdze na innych kolach/tarczach/oponach. Jedyny z nimi klopot to piszczenie. Na wiosne sprobuje innych klockow. Ogolem dobry wynalazek, choc nie idealny. Kontakt z firma Nordischer Rahmenbau praktycznie nie istnieje. Juz jakis czas temu wlasciciel mial klopoty ze zdrowiem. Tak czy inaczej taka korba nie dla mnie. Pozdrawiam, Krzysiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Na polskim forum rowerowych lajciarzy jest szosa, która w rekordowej kompozycji raczej nie nadaje się do jazdy i autor przyznaje to bez bicia. Mimo tego rower wzbudza duże emocje, nawet jeśli nie można z niego właściwie korzystać. Jeśli za punkt docelowy brać lajtowanie dla samego efektu wagowego, z opcją przejechania kilkaset metrów dla udowodnienia sobie, że to jeździ, to czemu nie Podejrzewam, że wówczas spokojnie można zamontować śruby alu do mostka, też od razu nie polegną Żeby było jasne, nie neguje ultra lekkich projektów, które nie są nastawione na ciężką pracę. To całkiem fajny cel, aby stworzyć rower, który waży niezwykle mało, a wciąż jeździ. Ja po prostu wyznaję zasadę lajtowania w granicach "bezstresowej jazdy". Gdy producent nadmienia o limitach, które w moim odczuciu stwarzają zagrożenie, to natychmiast rezygnuję z jego oferty. Edytowane 25 Stycznia 2014 przez Lumperator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.