krzysiekmz Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Przednia dziala duzo sprawniej czy to pod lekkim obciazeniem czy w blocie. Co wazniejsze nic nigdy nie obciera. Tyl pod obciazeniem dziala podobnie jak zwykla przerzutka czyli wydaje nieprzyjemne dzwieki Jadac pod gore chcac zmieniac przelozenie sami prosimy sie o klopoty. W rowerze zmienily sie kola na AxLightness SRT CC. Szal na 29-ery pozwolil wreszcie na zakup kol po ludzkiej cenie Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Po ludzkiej cenie... hehehe, pics! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 10 Grudnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Dołączam się do prośby o fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 To troche potrwa. Opony ktore sa obecnie na kolach beda wymienione na Tufo. Przez zime raczej na tych kolach nie bede jezdzil. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polx Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 A co pan myśli o Kasecie KCNC 11-34 ? Waga- jedyne 172gr lub 11-23T - 110gr Ja uważam, że 11 jest super na duże prędkości o ile z przodu jest duża korba (powyżej 42), za to 34 idealne na duże wzniesienia. Był kiedyś taki wolnobieg SHIMANO MegaRange 11-34T (mój ulubiony) - obecnie unikat. Osobiście dopiero składam swój pierszy rower na kasecie (właśnie KCNC 120gr), a z przodu korba CAMPAgnollo 52-42-30 I pytanie o koszt całości (ja wiem, że szczęście jest nieprzeliczalne na zł, ale ciekawi mnie ile bym musiał wydać aby sam taki złożyć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rondel96 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Jak widać własciciel nie oszczędza roweru, więc kaseta kcnc jest tu kompletnie nie na miejscu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Nowa kaseta kcnc jest tytanowa a takie rozwiazanie sprawdza się bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 (edytowane) Witam, kaseta KCNC o wadze 172g przy 11-34 to raczej ten starszy model. Osobiscie nie probowalem(KCNC) ale w wiekszosci zlego sie o niej naczytalem. Moje zdanie o alu. kasetach - zdecydowanie nie. Tytanowe sa ok. ale rowniez nie jak sporo jezdzi sie MTB. Piszesz o korbie Campagnolo wiec bedzie uzywana w rowerze szosowym, gdzie pewnie posluzy dluzej. Wartosc roweru nieznana. Skladanie/zmiany ciegnia sie 3 sezony. Swoja droga nieco sie zmienilo. Poprosze o uwzglednienie w pierwszym poscie. Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4gBrake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g-Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Kettle Cycles 160mm – 54.8g-Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Kettle Cycles 140mm - 43.0g-Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g-Rear Adapter: (KCNC 140mm) + 2xalu m6x14 – 12.9gCaliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3gCables: (Pancerze i Linki) - Shimano Di2 tuned(modified internal battery) - 82.8gCassette: (Kaseta) - 11-28 Shimano Dura Ace(Nino Ti tuned) - 163gChain: (Lancuch) - KMC X10 SL Gold (105 links) – 235.4gComputer: (Licznik) - Polar CS100 - 0gCrankset: (Korby) - THM Clavicula MTB 2x10 (FRM Pro 40t, R2-bike 26t – 521.4gDerlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Di2(alu. bolts; Smud clamp) - 123.8gDerlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Di2(alu. pivot bolt) - 213.9gFork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 TwinShot(carbon cap) - 1146.6gFrame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (DT Swiss XR damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti/Alu. bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1567.9gGrips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 13.2gHandlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9gPedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 4Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 146.9gSeat: (Siodlo) - 0gSeatpost: (Sztyca) - Berk Seat/Seatpost combo(31.6x350mm) - 137.8gSeatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Smud Carbon SL – 4.8gShifters: (Manetki) - Shimano/Cateye tuned - 19.8gSkewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4gStem: (Mostek) - Syntace F99 75mm (Ti bolts) – 83.7gHeadset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 8.2g*Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut,hollow) – 3.7gExpander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7gTire (Front): (Opona Przednia) - Tufo XC2 Plus - 462.6gTire (Rear): (Opona Tylna) - Tufo XC2 Plus - 468.4gTubes: (Detki) – Klej ~~ 30gWheel Front: (Kolo Przednie):-Hub: (Piasta) - Extralite HyperFront 28h 9mm - 79.4g-Rim: (Obrecz) - Ax Lightness SRT CC 28h – 229.2g-Spokes: (Szprychy) - Sapim Superspoke - 103.2g-Nipples: (Nyple) – Sapim alu. – 9.8g-Rim Tape: (Opaska) - 0gWheel Rear: (Kolo Tylne):-Hub: (Piasta) - Extralite HyperRear 28h - 167.7g-Rim: (Obrecz) - Ax Lightness SRT CC 28g - 229.4g-Spokes: (Szprychy) - Sapim Superspoke - 106.8g-Nipples: (Nyple) - Dt - 9.8g-Rim Tape: (Opaska) - 0g-Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, spacer, carbon paste – 10gSuma: 6965.3gNa wadze wiszacej: 6980g Pozdrawiam, Krzysiek. Edytowane 23 Lipca 2013 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waler Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 mozna prosic aktualne zdjecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2013 Nie do konca aktualne, ale widac zmiany. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 co to za tarcza?? czy mi się wydaje czy karbon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 Na pewno nie, na moje oko wygląda na węglik krzemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 Tarcze są carbonowo-ceramiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2013 http://kettlecycles.com/ Tak jak pisze Piksel. Produkt jak i firma ktory budzi zachwyt jak i oburzenie. Weglik krzemu jesli sie nie myle - probowal cos z tego zrobic kolega z forum Light-Bike ale nie wyszlo. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Krzysiekmz a ile śmigasz na tym sprzęcie km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Ciezko powiedziec bo nie jezdze z licznikiem. Jezdze za to przez caly rok. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 jeszcze trochę i UCI cię nawet do wyścigu szosowego nie dopuści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 @Bartnk - Jeszcze tylko 181 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xxxx Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 @Bartnk - Jeszcze tylko 181 g http://www.velonews.pl/newsy/sprzet/1801 Z taką korbą udało by się tyle zejść na wadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 umyj go to jeszcze bardziej zejdziesz z wagi xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 http://www.velonews.pl/newsy/sprzet/1801 Z taką korbą udało by się tyle zejść na wadze. Korba z limitem 70kg 0__o. Dla mnie to grube przegięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 25 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Dużo jest przegięć w light-bikeowym świecie, takie wyroby to raczej reklama możliwości firmy niż realna propozycja. Sprzęt zawsze trzeba dobierać z głową szczególnie lekki. Zawszę lubię wracać do tego projektu, zawsze inspiruje mnie to komponowania w głowie kolejnej maszyny która choć trochę zbliży się do tego wyniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Korba z limitem 70kg 0__o. Dla mnie to grube przegięcie. Na polskim forum rowerowych lajciarzy jest szosa, która w rekordowej kompozycji raczej nie nadaje się do jazdy i autor przyznaje to bez bicia. Mimo tego rower wzbudza duże emocje, nawet jeśli nie można z niego właściwie korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 25 Stycznia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Nadaje. Miałem w łapach, przejechałem kilka aż metrów, przeżył Edytowane 25 Stycznia 2014 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Pozamiatałeś przed rowerem chodnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.