Skocz do zawartości

[6965.3g] MSC Koncept Carbon


krzysiekmz

Rekomendowane odpowiedzi

Przednia dziala duzo sprawniej czy to pod lekkim obciazeniem czy w blocie. Co wazniejsze nic nigdy nie obciera. Tyl pod obciazeniem dziala podobnie jak zwykla przerzutka czyli wydaje nieprzyjemne dzwieki :) Jadac pod gore chcac zmieniac przelozenie sami prosimy sie o klopoty.

W rowerze zmienily sie kola na AxLightness SRT CC. Szal na 29-ery pozwolil wreszcie na zakup kol po ludzkiej cenie :)

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

A co pan myśli o Kasecie KCNC 11-34 ?

Waga- jedyne 172gr

lub 11-23T - 110gr

 

Ja uważam, że 11 jest super na duże prędkości o ile z przodu jest duża korba (powyżej 42),

za to 34 idealne na duże wzniesienia.

 

Był kiedyś taki wolnobieg SHIMANO MegaRange 11-34T (mój ulubiony) - obecnie unikat.

Osobiście dopiero składam swój pierszy rower na kasecie (właśnie KCNC 120gr), a z przodu korba CAMPAgnollo 52-42-30 :)

 

I pytanie o koszt całości (ja wiem, że szczęście jest nieprzeliczalne na zł, ale ciekawi mnie ile bym musiał wydać aby sam taki złożyć)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

kaseta KCNC o wadze 172g przy 11-34 to raczej ten starszy model. Osobiscie nie probowalem(KCNC) ale w wiekszosci zlego sie o niej naczytalem. Moje zdanie o alu. kasetach - zdecydowanie nie. Tytanowe sa ok. ale rowniez nie jak sporo jezdzi sie MTB.

 

Piszesz o korbie Campagnolo wiec bedzie uzywana w rowerze szosowym, gdzie pewnie posluzy dluzej.

 

Wartosc roweru nieznana. Skladanie/zmiany ciegnia sie 3 sezony.

 

 

 

Swoja droga nieco sie zmienilo. Poprosze o uwzglednienie w pierwszym poscie.

 

 

Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4g
Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g
-Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Kettle Cycles 160mm – 54.8g
-Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Kettle Cycles 140mm - 43.0g
-Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g
-Rear Adapter: (KCNC 140mm) + 2xalu m6x14 – 12.9g
Caliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3g
Cables: (Pancerze i Linki) - Shimano Di2 tuned(modified internal battery) - 82.8g
Cassette: (Kaseta) - 11-28 Shimano Dura Ace(Nino Ti tuned) - 163g
Chain: (Lancuch) - KMC X10 SL Gold (105 links) – 235.4g
Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g
Crankset: (Korby) - THM Clavicula MTB 2x10 (FRM Pro 40t, R2-bike 26t – 521.4g
Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Di2(alu. bolts; Smud clamp) - 123.8g
Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Di2(alu. pivot bolt) - 213.9g
Fork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 TwinShot(carbon cap) - 1146.6g
Frame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (DT Swiss XR damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti/Alu. bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1567.9g
Grips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 13.2g
Handlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9g
Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 4Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 146.9g
Seat: (Siodlo) - 0g
Seatpost: (Sztyca) - Berk Seat/Seatpost combo(31.6x350mm) - 137.8g
Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Smud Carbon SL – 4.8g
Shifters: (Manetki) - Shimano/Cateye tuned - 19.8g
Skewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4g
Stem: (Mostek) - Syntace F99 75mm (Ti bolts) – 83.7g
Headset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 8.2g*
Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut,hollow) – 3.7g
Expander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7g
Tire (Front): (Opona Przednia) - Tufo XC2 Plus - 462.6g
Tire (Rear): (Opona Tylna) - Tufo XC2 Plus - 468.4g
Tubes: (Detki) – Klej ~~ 30g
Wheel Front: (Kolo Przednie):
-Hub: (Piasta) - Extralite HyperFront 28h 9mm - 79.4g
-Rim: (Obrecz) - Ax Lightness SRT CC 28h – 229.2g
-Spokes: (Szprychy) - Sapim Superspoke - 103.2g
-Nipples: (Nyple) – Sapim alu. – 9.8g
-Rim Tape: (Opaska) - 0g
Wheel Rear: (Kolo Tylne):
-Hub: (Piasta) - Extralite HyperRear 28h - 167.7g
-Rim: (Obrecz) - Ax Lightness SRT CC 28g - 229.4g
-Spokes: (Szprychy) - Sapim Superspoke - 106.8g
-Nipples: (Nyple) - Dt - 9.8g
-Rim Tape: (Opaska) - 0g
-Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, spacer, carbon paste – 10g

Suma: 6965.3g

Na wadze wiszacej: 6980g

 

 

 

Pozdrawiam, Krzysiek.

Edytowane przez krzysiekmz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

Dużo jest przegięć w light-bikeowym świecie, takie wyroby to raczej reklama możliwości firmy niż realna propozycja.

Sprzęt zawsze trzeba dobierać z głową szczególnie lekki.

Zawszę lubię wracać do tego projektu, zawsze inspiruje mnie to komponowania w głowie kolejnej maszyny która choć trochę zbliży się do tego wyniku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korba z limitem 70kg 0__o. Dla mnie to grube przegięcie.

Na polskim forum rowerowych lajciarzy jest szosa, która w rekordowej kompozycji raczej nie nadaje się do jazdy i autor przyznaje to bez bicia. Mimo tego rower wzbudza duże emocje, nawet jeśli nie można z niego właściwie korzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...