Mod Team Lookas 46 Napisano 14 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Października 2011 Ja jakoś nie mogłem zgrać się z tą korbą, czy ktoś ma może fotki jak wygląda "obojczyk" dajmy na to po 4 sezonach mtb ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 Pewnikiem conajmniej tak jak moja fsa, która ani się już nie świeci ani gładka nie jest, cuś jakby ją głodna kura podziobała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nagast Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 Super rower, pogratulować wysiłku w jego stworzenie. Tak patrzę i nie chcę mi się wierzyć, że to możliwe. Sam mam full carbon, na tych samych obręczach, osprzęt xo i kurde 10kg i gdzie tu zbijać jeszcze 3kg Naprawdę szacun, bo czasu na to poświęciłeś od groma. Startujesz gdzieś na nim? Jeszcze jedno. Ostatnio dostałem badyla w tylne koło. Przerzutka, hak, szprychy - wszystko do wymiany. Niepozorny zjazd, chwila i kupe siana w plecy. Jednak bałbym się tak dopieszczoną maszyną jeździć bez oglądania się na każdy patyk.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Korbe chronie tasma. Bardzo latwo zedrzec lakier i wyglada nieciekawie. Karbon zawsze mozna odnowic. Oczywiscie, ze nabylem po okazyjnej cenie, dlatego skladanie tego roweru tyle trwa i w rezultacie nigdy sie nie konczy. Dzis sukces z przenia przerzutka. Cierpliwosc przydaje sie przy takich operacjach. Manetke(przyciski) jeszcze musze dopracowac. Po zamianie przerzutki/manetki/okablowania waga z dokladnoscia +/- 20g nie odnotowala zmian Wage Di2 uwzglednie po zimie, jesli wszystko przetrwa. Wykonalem 2 otwory w rurze podsiodlowej i to tez musi dac rade. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapsell Napisano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 I jak sie sprawuje nowy nabytek? Pojezdziles troche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 Super projekt, sam bałbym się jeździć w terenie na carbonie, no ale bez takich odważnych jak Ty nie byłoby komu obalać stereotypów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 co jest w carbonie tak niebezpiecznego, że boisz się na tym w terenie jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 W zależy jakim karbonie. Jak rama HT waży powiedzmy 1300 g, to można na niej trenować i jeździć, poniżej tego poziomu często ramy są tylko "na jeden wyścig" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 Kubek20, tak se tłumacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 Xangaz, może i karbon jest odporniejszy na uderzenia, ale jak już pęknie to raczej nie pojedziesz, ciężko wyczuć "ten moment". Moim zdaniem większe szanse uniknięcia wypadku są gdy w alu coś się zegnie niż kiedy w carbonie coś pęknie. Piksel, wklejałem już ten link w temacie carbonowym: http://www.bustedcarbon.com/, na razie właśnie to mnie od carbonu odstrasza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 Xanagaz: sam byłem świadkiem jak Merida O-Nine pękła na zawodach (w 2 miejscach na tylnym widelcu), jeżdzona była może 15 wyścigów. Po alu szczególnie wylajtowanym widać wszystkie wgnioty i jak jest duży to lepiej na takiej ramie nie jeździć. Po karbonie tego nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 28 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 Panowie, to nie miejsce na dyskusję o trwałości karbonu. Koniec OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 (edytowane) Korbonu nie ma co sie bac bo technologia poszla do przodu. Oczywiscie peka i to czesto niespodziewanie, ale dobra rama bez usterek raczej nie peknie w polowie podczas jazdy. Moj rower ma sie dobrze, pomimo wiekszosci negatywnych recenzji na temat ramy. Ba, mialem zmieniac na cos innego, ale chyba zostane przy MSC. Osprzet ma sie dobrze. Daje rade czy to w blocie czy sniegu. na pewno przerzutka musi miec oryginalne kolka. Z innymi lekkimi wynalazkami poprostu nie dziala jak nalezy. Wkrotce rower schudnie kolejne ~50g dzieki lzejszej baterii i okablowaniu. Co jeszcze okaze sie blizej wiosny. Pozdrawiam. Edytowane 28 Stycznia 2012 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Opowiedz jak się jeździ na 7kg fullu w porównaniu do cięższych tego typu rowerów, np 10kg Mam na myśli m.in. sztywność konstrukcji, kierownicy, mostka etc Edytowane 29 Stycznia 2012 przez EpicPoznan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 27 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 (edytowane) Opowiedz jak się jeździ na 7kg fullu w porównaniu do cięższych tego typu rowerów, np 10kg Mam na myśli m.in. sztywność konstrukcji, kierownicy, mostka etc Jezdzi sie bardzo dobrze. Jezdzi sie szybko i latwo rower skierowac tam gdzie sie chce. Pod gorke trzeba sie starac tak samo jak i na 10kg rowerze, Wtedy dopiero jest szybko. Wspominalem juz o ramie, ze nie jest najsztywniejsza. Kierownica i mostek Syntace sa najlepsze w lidze. Kierownica Ax lightness jest tak samo jak nie bardziej sztywna od Syntace. Dla mnie to ciezkie porownania. Ciezko wyczuc roznice, jesli jakakolwiek jest. 6xxxg... Edytowane 27 Maja 2012 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Na ostatnich fotach nie widać już tarcz Innolite, czemu zrezygnowałeś? czy te Nano się lepiej spisują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 Nie moglem zniesc piszczenia tych tarcz. Mozliwe, ze to wina klockow ale ile mozna je zmieniac i docierac ponownie hamulce. Teraz chcialbym je znow zalozyc i przetestowac, ale jakos nie moge sie zabrac. Z tarczami Nano tez srednio. Z przodu nigdy hamulec nie zachwycal ale z tylu dobrze sie spisywaly. Tutaj tez moze byloby inaczej z innymi klockami wiec musze sie zabrac za podmiane. Obecnie na przodzie jest tarcza na pajaku Formula. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihauok Napisano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2012 No no , rowerek z pewnością lżejszy od niejednego fulla, i do tego zniewalająco wygląda Gratuluję maszynki i jeśli wyciśniesz z niego jeszcze mniejszą wagę , to chyba pogratuluję Ci osobiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 (edytowane) Ponizej aktualna rozpiska juz z osprzetem Di2. Ostatnio zmiany takie jak amortyzator (DT Swiss XRC100 TwinShot), mostek (Syntace f99 75mm), zebatki korby (FRM 40z), kaseta (Dura Ace 11-28) i adapter hamulca (KCNC). Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Innolite Design 160mm – 46.8g -Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Innolite Design 140mm - 38g -Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g -Rear Adapter: (KCNC 140mm) + 2xalu m6x14 – 12.9g Caliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3g Cables: (Pancerze i Linki) - Shimano Di2 tuned(modified internal battery) - 104.2g Cassette: (Kaseta) - 11-28 Shimano Dura Ace(Nini Ti tuned) - 163g Chain: (Lancuch)[/b] - KMC X10 SL Gold (105 links) – 235.4g Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g Crankset: (Korby) - THM Clavicula MTB 2x10 (FRM Pro 40t, R2-bike 26t – 521.4g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Di2(alu. bolts; Smud clamp) - 123.8g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Di2(alu. pivot bolt) - 213.9g Fork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 TwinShot(carbon cap) - 1146.6g Frame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (DT Swiss XR damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti/Alu. bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1567.9g Grips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 13.2g Handlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9g Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 4Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 146.9g Seat: (Siodlo) – AX-Lightness Phoenix – 57.6g Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 31.6x330mm – 118.5g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Smud Carbon SL – 4.8g Shifters: (Manetki) - Shimano/Cateye tuned - 19.8g Skewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4g Stem: (Mostek) - Syntace F99 75mm (Ti bolts) – 83.7g Headset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 8.2g* Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut,hollow) – 3.7g Expander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7g Tire (Front): (Opona Przednia) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 408g Tire (Rear): (Opona Tylna) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 416g Tubes: (Detki) – CaffeLatex, valves (tuned with alu. nuts) – 108.3g Wheel Front: (Kolo Przednie): -Hub: (Piasta) - Mack Superlight Disc 32h – 79.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Podium MMX 32h – 289.4g -Spokes: (Szprychy) - Sapim CX-Ray – 139.6g -Nipples: (Nyple) – Sapim alu. – 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g Wheel Rear: (Kolo Tylne): -Hub: (Piasta) - Tune Prince 32h – 190.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 326.5g -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite - 139g -Nipples: (Nyple) - Dt - 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g -Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, spacer, carbon paste – 10g Suma: 7241g Na wadze wiszacej: 7260g Edytowane 23 Czerwca 2012 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 Jak w trudniejszym terenie spisuje się DI2? Ciekaw jestem kiedy elektronika wkroczy w seryjne MTB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihalp90 Napisano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 mógłbyś pokazać jak rower na takim osprzęcie wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2012 (edytowane) Kolejne kilka zmian w przeciagu ostatnich miesiecy. Przyciete kable, nowa bateria, siodlo/sztyca, amortyzator, kaseta, zebatki, adapter, mostek... Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Innolite Design 160mm – 46.8g -Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Innolite Design 140mm - 38g -Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g -Rear Adapter: (KCNC 140mm) + 2xalu m6x14 – 12.9g Caliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3g Cables: (Pancerze i Linki) - Shimano Di2 tuned(modified internal battery) - 82.8g Cassette: (Kaseta) - 11-28 Shimano Dura Ace(Nino Ti tuned) - 163g Chain: (Lancuch) - KMC X10 SL Gold (105 links) – 235.4g Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g Crankset: (Korby) - THM Clavicula MTB 2x10 (FRM Pro 40t, R2-bike 26t – 521.4g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Di2(alu. bolts; Smud clamp) - 123.8g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Di2(alu. pivot bolt) - 213.9g Fork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 TwinShot(carbon cap) - 1146.6g Frame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (DT Swiss XR damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti/Alu. bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1567.9g Grips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 13.2g Handlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9g Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 4Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 146.9g Seat: (Siodlo) - 0g Seatpost: (Sztyca) - Berk Seat/Seatpost combo(31.6x350mm) - 137.8g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Smud Carbon SL – 4.8g Shifters: (Manetki) - Shimano/Cateye tuned - 19.8g Skewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4g Stem: (Mostek) - Syntace F99 75mm (Ti bolts) – 83.7g Headset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 8.2g* Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut,hollow) – 3.7g Expander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7g Tire (Front): (Opona Przednia) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 408g Tire (Rear): (Opona Tylna) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 416g Tubes: (Detki) – CaffeLatex, valves (tuned with alu. nuts) – 108.3g Wheel Front: (Kolo Przednie): -Hub: (Piasta) - Mack Superlight Disc 32h – 79.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Podium MMX 32h – 289.4g -Spokes: (Szprychy) - Sapim CX-Ray – 139.6g -Nipples: (Nyple) – Sapim alu. – 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g Wheel Rear: (Kolo Tylne): -Hub: (Piasta) - Tune Prince 32h – 190.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 326.5g -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite - 139g -Nipples: (Nyple) - Dt - 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g -Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, spacer, carbon paste – 10g Suma: 7181 Edytowane 1 Września 2012 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Heh, zanosilem sie z zamiarem pisania do J Berka... Fajnie te comba wygladaja i waga super. Myslalem o czyms takim do szosy ale musze sie teraz powstrzymac, bo moze bede zmienial rame. Jak z jakoscia samego wyrobu, cos ala Smud? Jak dlugo czekales na zestaw? Ile sobie zyczy? W jaki sposob ustawiana jest pozycja, wysylales sztyce z siodlem na wzor? I na koniec jak wrazenia z jazdy, porownujac do speedneedle lub smuda (jak miales okazje)? Sorry za natlok pytan... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2012 (edytowane) Jakosc pierwsza klasa. Od Smuda mam zacisk podsiodlowy oraz obejme przerzutki i tez sa dobrze wykonane. Razem z wysylka ok. 3-4 tygodnie. Jakos moze strasznie Jurkowi sie nie spieszy ale wszystko jest super wykonane a z kontaktem nie ma problemu. Cenowo trzeba sie dogadac z nim osobiscie. Mozna wyslac sztyce z siodlem albo wlasnorecznie wykonac pomiary. Ja pomierzylem co i jak chcial. Speedneedle mam i jest to super siodlo. Ax-Lightness odpowiada mi najbardziej i na ten wzor jest wykonany zestaw. Berk ma rozne siodla w tym Speedneedle czy SLR. Pozdrawiam. Edytowane 7 Września 2012 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihalp90 Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 Jak się sprawuje elektryczna zmieniarka pod dużym obciążeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.