krzysiekmz Napisano 22 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 Witam, przedstawiam obecny rower o ktorym wspominalem w watku o HT. Opis czesci ktore ulegly zmianie pod rozpiska. Dla zainteresowanych poprzednie wcielenie ramy z Di2: http://www.mbaction.com/ME2/dirmod.asp?sid=6C606132AD374521BC58D4CBDB82F733&nm=Main+All+Modules&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=D9FF9A8571764015BA578203F82D04D8 Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) - 160.4g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Formula R1 (black polished, carbon lever, carbon clamp) – 167.8g -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Innolite Design 160mm – 46.8g -Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Innolite Design 140mm - 38g -Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 10xTi + 2xalu – 11.6g -Rear Adapter: (Adapter 140mm) + 2xalu m6x14 – 16.8g Caliper bolts: (Sruby zac.) - 2xTi + 2xalu m6x16 – 10.3g Cables: (Pancerze i Linki) - Nokon Carbon/Nokon/Powercordz - 39g Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M-970 11-32 Tuned – 204.4g Chain: (Lancuch) - KMC X9 SL Gold (105 links) – 238.7g Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g Crankset: (Korby) - Shimano XTR FC-M970 (FRM Pro 42t, R2 26t, Leichtkraft Ceramic BB) – 700.4g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Campagnolo Record (Speen adapter,alu bolts, alu mandrel) – 87.2g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow RD-M972 SGS ( alu bolts, carbon hanger) – 151.6g Fork: (Widelec) - DT Swiss XRC 100 Race Limited – 1188.4g Frame: (Rama) – MSC Koncept Carbon M (RS Monarch 4.2 damper, KCNC Radiant R1 headset bearings*, Ti bolts, derr. Hanger, bikeshield protective foil) – 1660.8g Grips: (Gripy) – Extralite Ultragrips (Cut) – 9.3g Handlebar: (Kierownica) - AX-Lightness Poseidon UD 25.4x580mm (Bar-end use) – 81.9g Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 3Ti (Ti springs, alu. nuts, plastic sleeves) – 157.7g Seat: (Siodlo) – AX-Lightness Phoenix – 57.6g Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 31.6x330mm – 118.5g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Lite Carbon – 8.1g Shifters: (Manetki) - Microshift (Nobu) Tuned – 81.7g Skewers: (Zaciski kol) - Tune DC 16/17 – 35.4g Stem: (Mostek) - Syntace F99 90mm (Ti bolts) – 90.6g Headset: (Stery) – KCNC Radiant R1 (Tune BuBu Cap) – 10.2g* Top-cap: (Top-cap) - Soul Kozak Light-bike edition (Cut, hollow) – 3.7g Expander: (Gwiazdka) – Extralite Ultrastar (polished) – 8.7g Tire (Front): (Opona Przednia) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 408g Tire (Rear): (Opona Tylna) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 – 416g Tubes: (Detki) – CaffeLatex, valves (tuned with alu. nuts) – 108.3g Wheel Front: (Kolo Przednie): -Hub: (Piasta) - Tune Princess 32h – 105.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 325.2g -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite – 140.2g -Nipples: (Nyple) – Dt alu. – 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g Wheel Rear: (Kolo Tylne): -Hub: (Piasta) - Tune Prince 32h – 190.8g -Rim: (Obrecz) - No-Tubes ZTR Alpine 32h – 326.5g -Spokes: (Szprychy) - DT Swiss Aerolite - 139g -Nipples: (Nyple) - Dt - 9g -Rim Tape: (Opaska) - 5g -Inne: (Misc.) – Bar plugs, zip-ties, AFC spacer, schmolke paste – 10g Suma: 7584.8g Na wadze wiszacej: 7600g Kola – zostaly wymienione obrecze z ZTR Race na ZTR Alpine. Niekorzystnie wagowo ale rower jest uzywany na codzien stad wybor mocniejszych obręczy. Kierownica – Superlekka wersja Premium na cieszy model. AX zrezygnowalo z ich sprzedazy co skończyło się wymiana z 66g na 82g. Przerzutka przednia – Odwrocenie ramienia przerzutki dla zmiany ciagu było co jak co zlym pomysłem. W modelu QS powoduje to toporne dzialanie i wymaga uzycia duzej sily przy zmianie biegow. Razem z manetka Nobu całość nie mogla współpracować dobrze. Adapter Speen dodal 10g. Dwa z czterech dorobionych alu. nitow były zle dopasowane – na razie zostaja tylko 2 alu. Wozek przerzutki w tym projekcie nie jest jeszcze nienaruszony. Przerzutka tyl. – Karbonowe koleczka się nie spisaly. Niedlugo jednak schudnie do ~140g. Wymiana korb jest przewidziana już do dłuższego czasu. W sierpniu możliwe będzie wiadomo cos wiecej. Modyfikacje poszczególnych czesci nastapia w wolnej chwili Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 22 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 Cudoooo ... Pierwszorzędna maszyna, z niewyobrażalną masą, na obręczach i oponach nadających się do normalnej jazdy, a nie na papierze. Mój tyle waży bez kół i amorka . Cudny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 Bardzo ładny bicykl. Od strony estetycznej mógłbym mieć kilka drobnych zastrzeżeń, ale wiadomo: de gustibus non est disputandum. Natomiast interesuje mnie kilka spraw technicznych: - Czy widelec DT jest sztywny? - Czy zastosowanie tak małych tarcz nie wpływa negatywnie na drogę hamowania? - Dlaczego łańcuch ma nieparzystą ilość ogniw? Jakiś ślepy jestem, ale nie widze wzmianki o spince. - Na czym polegał tuning kasety? - Gdzie można kupić ów carbonowy "wieszak" dla tylnej przerzutki? CHAPEAU BAS! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 Co do"wieszaka" zobacz www.luxtech.com.pl Kolego rower zaj#$%^&*y zreszta juz na LB sie o nim wypowiadałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 Jeśli to produkt od wspomnianej firmy, to ja rezygnuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 A dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) A dlaczego ? Nie odpowiada mi charakterystyczna dla tej firmy "kultura" obsługi klienta. Edytowane 23 Lipca 2010 przez Gothic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kipps Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 Rower..... KOSMOS Cena -> z pewnością zabija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 To może ja jeszcze raz powtórzę, że szczęścia nie przeliczamy na pieniądze... Ale rower faktycznie robi wrażenie Nie jeden Pro, gdyby nie smycz producentów oddałby wszystko za taki sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Mi się podoba dystans pod mostkiem:) Walory użytkowe zachowane przy niskiej masie jeźdzca... Ciekawy jestem jak się na tym zjeżdza, mam na myśli prace amora i sztywnośc ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) Dzieki za komentarze. Prosze o podpowiedzi co mozna poprawic jesli chodzi o wyglad jak i reszte. Amortyzator DT jest sztywny. Przy normalnych tarczach nie ma problemu. Z innolite przod jakos nie moze sie dotrzec, tyl jak zyleta ale lubi popiszczec ;/ Waga spinki oczywiscie wliczona, tylko nie policzona Kaseta ma 11 i 12z alu od Kozaka, trzeba jakos to aluminium wykorzystac Wieszak do przerzutki Shadow wykonal dla mnie uzytkownik light-bike.de jak i wlasciciel sklepu http://www.carbonschmiede.de/ , dostepne rowniez w bikehardest.de Cena jak cena i nie bede tutaj jej przyblizal. Czesci zbierane przez lata wiec az tak nie boli. Inni kase wydaja na co innego Zjezdza sie bajecznie w porownaiu do HT. Rama jest przecietnie sztywna zato jedzie sie wygodniej i szybciej. RS Monarch nie jest najlepszym tlumikiem. Pozdrawiam. Edytowane 28 Lipca 2010 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Dzieki za komentarze. Prosze o podpowiedzi co mozna poprawic jesli chodzi o wyglad jak i reszte. Nie za wiele uwag bo co tu jeszcze poprawiac jak sie poskladalo najlzejszego fula w pl, moze nie tylko No moze jednak... w rozpisce masz karbonowe mocowanie r1 na zdjeciach oryginalne? Psiknalbym na czarno 'ten' srebrny plastik manetek, tak mi doradzono, tak zrobilem i wyglada ladniej. Nie myslales o mini i-linku, wiem ze roznica w wadze bedzie niewielka ale IMO mini ladniej wyglada, oczywiscie jak jestes przygotowany na dluuuugi okres jego ukladania sie. Jakie rozwiazania korby biezesz pod uwage? Damper na xr dt, chociaz do tego jednego-zawiasu to raczej wypadaloby miec cos bardziej inteligentnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Do tej klasy roweru to może damper Fox'a będzie gites? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Proponuje może cos na zamówienie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam, fotki nie byly robione jednego dnia, stad mozliwe roznice. Obejmy wtedy byly w drodze. Male modyfikacje przewiduje nieco pozniej, teraz poprostu jezdze ile moge. Pancerze ostatnio ulegly malej zmianie - pozbylem sie koncowek alligatora i kazdy poczatek/koniec koralikow jest bialy. Marzenie to Clavicula. W rzeczywistosci bedzie chyba Ax-Lightness. Chcialem rame z Foxe-em RP23. Gdybym zdecydowal sie na nowa pewnie bylby DT. Moze cos sie okazyjnie trafi Tlumik na zamowienie? Moze cos wiecej? Pozdrawiam. Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 puki co nie stać mnie na fulla więc tematu nie zgłębiam ale pamiętam że kiedyś Air Force Ony to był najlżejszym damperem świata. produkt http://www.german-a.de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Moze i kiedys byl.... przy tym samym skoku dt xr carbon 146g, a przy 152mm 139g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol318 Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Przepraszam, ale muszę o to zapytać. Co to za opaska na obręcz ważąca tylko 5g? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Yellow tape Stana, a po naszemu zolta tasma Staszka Koziatka (No Tubes) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 17 Sierpnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 Przepraszam, ale muszę o to zapytać. Co to za opaska na obręcz ważąca tylko 5g? Bez szału Rox Rim Strips waży 1,5g http://fairwheelbikes.com/rox-ultralite-rim-strip-p-138.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2010 (edytowane) Zmiany Kaseta XTR 11-32 > Dura Ace/XTR/Soul Kozak 11-27 zysk 46.9g Wspomniana wyzej srube na probe wymienilem na alu. Zysk 2.4g Razem 7535.5g Pozdrawiam. Edytowane 3 Września 2010 przez krzysiekmz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BitchFR Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Widzę że na ten rower niedługo siła grawitacji przestanie działać weź jeszcze pod uwagę że z czasem użytkowania rower staje się jeszcze lżejszy : zużycie bieżnika w oponach, gripów, klocków i tarcz hamulcowych ,powłoki lakierniczej itp napompuj opony helem bądź innym lżejszym gazem Hm chciałbym się na taki przejechać i porównać do mojego ważącego ponad 17 kg ht Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 na oponach i dętkach możesz zbić ponad 200g np. Furious Fredy i xxxlighty Schwalbe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Ale na tych co ma oponach da się normalnie jeździć, a to tylko 200g mniej na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 szczerze mówiąc jeździłem na jednych i drugich i Fredy są co prawda bardzo cienkie i sprawiają wrażenie papierowych ale to Rony sprawiały mi większe kłopoty. tak więc na szutry i leśne niezbyt piaszczyste drogi spokojnie Fredy można zakładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.