Skocz do zawartości

[Polskie 29ery] Dyskusja, pomoc w wyborze


Bagno

Rekomendowane odpowiedzi

A był w koncu gdzieś opisany ten Kross Big Wheel na stronie Team29'er ? Bo chetnie bym poczytal . Ramy stalowe są naprawdę fajne. Mam kolege który jeździ na stalówce od orłowskiego i bardzo sobie chwali. Mam ochotę spróbowac przygody z wielkim kołem. Cięzko niestety będzie z zakupem wymażonego tallboya, więc pomyslałem sobie ze moze kupic tego krossika BW (tym bardziej ze jak widac można stargowac duzo nizsza cenę)i zobaczyć jak to się je. Do tego nie musiał bym opylac swojego obecnego bajka.

Jak ten Kross BW ma sie z własciwościami jezdnymi,geometria i ogólnymi mozliwościami do np. Authora Inctinct-a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yh :) na stronie jest wyszukiwarka, w goglu wypozycjonowane i jeszcze pytasz, czy jest :Phttp://www.team29er.pl/testy/165-test-roweru-kross-big-wheel-

 

od siebie dodam, ze dla posiadacza alu rower jest kosmicznie wygodny, ale zeby dobrze czuc ten rower wypadaloby dac szersza kierownice i mniej przyczepne rogi, ktore pozwalaja sie od nich natychmiastowo odkleic, kola bardzo ciezkie, ale zawsze mozna je wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja oczywiście nie mówię że stal jest zła, jednak dla fanatyków stali w mtb mam dużą "wyrozumiałość", po latach na stalowych ramach i wąskich gumach wiem jedno, pięć razy więcej komfortu daje balon opony mtb o ile tylko ktoś nie napompował do nich 4 czy pięciu atmosfer... Tak samo sztyca. Ale jako żywo Krosem nie pojechałem to mój głos jest nie wiarygodny... Sam stal poważam lecz nie ze względu na drgania tylko wąskie rury, teoretyczną trwałość, możliwość spawania ( naprawy) u przygodnego spawacza... echa sakw...

Zakładając ograniczony budżet i stary rower 26 niesprzedawalny w dobrej cenie polecam Ramę B1 z alegro, widelec to już wg życzenia, sam dużo jeżdżę na sztywnym i złożenie lekkich kół. Reszta klamotów ze starego roweru...

 

Sam mam 185 cm i Axigona 19 cali 120 mostek kierownica prosta... polecam szerszą niż moje 56 cm... W Puszczy i na płaskich maratonach rower bez zastrzeżeń, dający się objeździć i pod kontrolą, w górach też bardzo go sobie cenię... Piszę dlatego że sam kupiłem 2-3 lata temu tą ramę z lekceważeniem do zimówki, a teraz nie mogę się od niej odkleić... za 400 zł no proszę bardzo nie narzekać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yh :) na stronie jest wyszukiwarka, w goglu wypozycjonowane i jeszcze pytasz, czy jest :Phttp://www.team29er.pl/testy/165-test-roweru-kross-big-wheel-

 

od siebie dodam, ze dla posiadacza alu rower jest kosmicznie wygodny, ale zeby dobrze czuc ten rower wypadaloby dac szersza kierownice i mniej przyczepne rogi, ktore pozwalaja sie od nich natychmiastowo odkleic, kola bardzo ciezkie, ale zawsze mozna je wymienic

 

Tak,tak już znalazłem . Ten rowerek jest całkiem fajny. Troche mnie niepokoi ten opis,ze rower jest bardzo nerwowy i trudny do opanowania przy szybkich zjazdach. Przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z szerokością widełek w okolicach węzła suportu? Nie jest za wąsko i czy nie występuje problem jaki jest np. w Author Revolt, że wchodza tylko węższe opony?

RR to dość szeroki laciek :) i niema problemu ze zmieszczeniem:)

odezwij się na gg pod wieczór lub podaj maila to wrzucę kilka fotek okolic suportowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem organoleptycznie i nie powiem całkiem przyjemny rowerek,choć od razu wymienił bym pare rzeczy. Mam jednak wątpliwości co do wagi. Czy te podawane przez producenta 12,5 kg jest prawdziwe. Mi się wydawało,ze rower jest troche cięzszy. Koledzy którzy testowali ten rowerek, jak to jest z tą wagą? Mieliście okazję go zważyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kola o 0,5kg za 1000zl, amor o 0,5kg za...cene reby/towera pro, rogi z chwytami waza pewno ponad 250g, rurki i tak wypada wymienic pod siebie, bo sa za krotkie...no i siodlo

 

pi x oko za ok 3tys lecimy 1,5kg...o ile sa to rozsadne pieniadze, bo za 6tys bylby chyba ciekawszy rower

Edytowane przez nabial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje,tez tak mniej więcej kalkulowałem. Zastanawiałem się nad tymi kosztami odchudzenia,bo ten rowerek(nowy) był do wzięcia na aledrogo za jakieś 2600 PLN. Ale te 2500-3000 PLN na rozsądne odchudzenie, plus 700 na wymiane kasety i korby to daje już sporą kwotę. A rezultat niekoniecznie musi być zadowalający.

Edytowane przez gilgamesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem używanego superfleja za 7tyś, tyle że z kołami normalnymi, chyba od podstawowego speca, ale reszta jak z katalogu, karbony itp, stan igła - wyglądał jakby błota nie widział...No to bym się zastanawiał, czy do Krosa 3000 dopłacać... No ale Gary pęknie szybciej i nie wiadomo co z gwarancją, teraz Trek itp... Kross to dobry jest, gdy ma być rowerem radości, a nie lekkości. Samotna jazda po lesie czy górach z powodu 2 kilo lżejszego roweru szczęśliwsza nie będzie, jedynie auto satysfakcja permanentnie i długofalowo chwyta za gardło... No i podczas zakładania na bagażnik dachowy tak miło jest chwycić rower poniżej 10 kg :-) Wiadomo waga jest ważna, ale jak rower ma być z zasady lekki to chyba lepiej zacząć od ramy z węgla... ale ja się nie znam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedawca w sklepie powiadał, że rowery TREKA z serii GF bedą miały teraz wieczną gwarancję na ramy. w ten oto sposób można zacząć inaczej myśleć o kupnie. a do niedawna sądziłem, że 5-cio letnia gwarancja ramy w Giant'ach to dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...