HTHT Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Witam, Chciałbym przedstawić swój rower. Jeśli chodzi o przyszłość, to planuję osiągnąć granicę 10,5kg, ale o tym dalej. Bar Ends: Boplight Team White 59g Bar Plugs: Profile Design 4g Bottle Cage: Specialized Rib Cage Pro Road Black/Red + Bolts 36+6g Brake (Front): Shimano Deore XT M775 275g - Brake: Shimano Deore XT M775 (Shimano A01S Pads) - Brake Cable: Shimano SM-BH59 750mm - Brake Lever: Shimano Deore XT M775 - Brake Adapter: Shimano SM-MA-F180P/P + Bolts 26+9g - Brake Bolts: Shimano Deore XT M775 9g - Cable Holder: Fox Forx 3g - Brake Rotor: Shimano SM-RT75 180 mm + Bolts 148+13g Brake (Rear): Shimano Deore XT M775 282g - Brake: Shimano Deore XT M775 (Zeit DK-24AL Pads) - Brake Cable: Shimano SM-BH59 1400mm - Brake Lever: Shimano Deore XT M775 - Brake Adapter: Shimano SM-MA-R160P/S + Bolts 19+14g - Brake Bolts: Shimano Deore XT M775 13g - Brake Rotor: Shimano SM-RT75 160 mm + Bolts 118+12g Cables: Shimano SIS SP++ 54g Cassette: Shimano Deore XT M770 11-32 262g Chain: Shimano Deore XT HG93 273g Crankset: Shimano Deore XT M770, 44-32-22, 175 mm 865g Derailleur (Front): Shimano Deore XT M770 151g Derailleur (Rear): Shimano Deore XT M772 SGS Shadow 227g Fork: Fox Forx 32 F80 RL 22,5cm 1554g Frame: Radon ZR Race 8.0 Team Edition '08, 22", alu 7005, triple butted + Hanger 1798+14g Grips: Bontrager XXX Lite 14g Handlebar: Ritchey WCS Wet Black, flat 31,8/580 mm 149g Headset: FSA Orbit Z, semi-integrated 71g Pedals: Shimano PDM-520 Black 377g Seat: Pro Griffon SL 220g Seatpost: Ritchey WCS Wet Black, 31,6x400 mm 252g Seatpost Clamp: Scape Varioclose 34,9 mm 40g Shifters: Shimano Deore XT M770 Rapidfire Plus 289g Skewers: Soul-Kozak Edge 61g Spacers: FSA 5mm 3g Starnut: FSA Orbiz Z 0g (included in Fork weight) Stem: Ritchey WCS Wet Black 4-axis 44, 31,8/120 mm 139g Tire (Front): Schwalbe Nobby Nic 26x2.1 480g Tire (Rear): Schwalbe Nobby Nic 26x2.1 497g Top Cap: Boplight 5g Tube (Front): Maxxis Ultralight 26x1.90/2.125 0,6 mm FV (Presta) 121g Tube (Rear): Schwalbe Extralight no14 26x2.35 SV (Presta) 123g Wheel (Front): DT Swiss XRC 180 851g - Hub: DT Swiss Onyx Disc - Rim: DT Swiss plugged 559x19 (X455 MTB Disc) - Spokes: DT Swiss Competition - Nipples: DT Swiss Pro Loc Brass - Rim Tape: Schwalbe High Pressure 20-559 21g Wheel (Rear): DT Swiss XRC 180 1065g - Hub: DT Swiss Onyx Disc - Rim: DT Swiss plugged 559x19 (X455 MTB Disc) - Spokes: DT Swiss Competition - Nipples: DT Swiss Pro Loc Brass - Rim Tape: Schwalbe High Pressure 20-559 21g Chainstay Protector: BBB BBP-10 (17g) Computer: Sigma Sport BC 1606 L DTS (50g) Frame Protector: Custom Black 0g (included in Frame weight) Total: 11043g foto2 foto3 foto4 foto5 foto6 foto7 foto8 foto9 W przyszłości: - alu śruby - skrócenie pancerzy/przewodów hamulcowych - opony: 2x Schwalbe Rocket Ron 2.1 / Schwalbe Rocket Ron 2.1 + Schwalbe Racing Ralph 2.1 - tarcze hamulcowe: 2x Hygia DF04 160mm / 2x Dartmoor Nano 160mm - pedały: Look Quartz Red - zacisk podsiodłowy: Woodman Deathgrip SL Ti - ... Zapraszam do komentowania, wszelkie uwagi odnośnie projektu/sugestie/propozycje zmian mile widziane Pozdrawiam, HTHT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Amortyzator ładnie komponuje się kolorystycznie z ramą Nie radziłbym ci zmieniać 180 na 160, bo chyba ciężki jesteś. Szczególnie nie na to co napisałeś. Ważę 85-88 kg, Avida G2CS 160mm pogiąłem w ciągu 2 miesięcy, a naprawdę hamowałem ostrożnie i oszczędnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micusek Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 No, moja pierwsza myśl też była taka sama - ten fox jak ulał A może dodałbyś jakiś akcent kolorystyczny do tych pasków pomarańczowych na ramie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 Może pomarańczowe nyple i zaciski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micusek Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 O , na przykład. A właśnie, wygodne te pianki bontragera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HTHT Napisano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Nie radziłbym ci zmieniać 180 na 160, bo chyba ciężki jesteś. Szczególnie nie na to co napisałeś. Ważę 85-88 kg, Avida G2CS 160mm pogiąłem w ciągu 2 miesięcy, a naprawdę hamowałem ostrożnie i oszczędnie... Tu się jeszcze zastanowię, najwyżej wstawię z powrotem oryginalne tarcze Shimano jeśli nowe się nie spiszą. A może dodałbyś jakiś akcent kolorystyczny do tych pasków pomarańczowych na ramie ? To jest czerwony kolor, tylko na zdjęciu tak nieciekawie wyszło Może pomarańczowe nyple i zaciski ? Planuję kupić czerwone pedały, zacisk podsiodłowy, alu śruby i może nyple Dartmoor. O , na przykład. A właśnie, wygodne te pianki bontragera ? imho bardzo wygodne, twarde, przesiadłem się ze 106g gumowych Profile Design Twist Shift i z XXX lepiej "czuje" rower. Dzięki za wskazówki wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micusek Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 (edytowane) No własnie, bo ja też mam jakieś na pewno 100 g gumowce by kross. Skoro nawet wygodne to sie za jakiś czas zainteresuję. A jeśli czerwony kolor to nawet lepiej szczerze mówiąc taki Sram X.0 red na tył + to co powiedziałeś i by bylo ;DD Edytowane 26 Lipca 2010 przez Micusek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
microsista Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) Gdzie kupiłeś te Bontragery XXX Lite, bo ja znalazłem w 1 sklepie ale są niedostępne. Co do hamulców to na przód daj 180/185, a na tył 160. Co do opon to zestaw Racing Ralph/Rocket Ron, będzie lepszym wyborem od dwóch RoRo. Sam jeżdżę na takim zestawie tylko 2.25 bo maniakiem wagi nie jestem, a szersza opona = niskie ciśnienie = lepsza przyczepność. KCNC ma kolorowy sprzęt i jest łatwo dostępne w polsce. http://www.sklep.bikestacja.pl/index.php?cPath=152 Czerwone gripy 9gram http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=152_317&products_id=5324 Edytowane 28 Lipca 2010 przez microsista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) możesz wsadzić czerwone zaciski dartmoor bolt-on około 65g komplet a co do gripów to mam do sprzedania gąbki Ritchey WCS (jeden korek jest tylko nieco przytarty) Edytowane 28 Lipca 2010 przez lukaszs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 możesz wsadzić czerwone zaciski dartmoor bolt-on Albo poświęcić się dla dobra ogółu i przetestować TO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HTHT Napisano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 Gdzie kupiłeś te Bontragery XXX Lite, bo ja znalazłem w 1 sklepie ale są niedostępne. Co do hamulców to na przód daj 180/185, a na tył 160. Co do opon to zestaw Racing Ralph/Rocket Ron, będzie lepszym wyborem od dwóch RoRo. Sam jeżdżę na takim zestawie tylko 2.25 bo maniakiem wagi nie jestem, a szersza opona = niskie ciśnienie = lepsza przyczepność. KCNC ma kolorowy sprzęt i jest łatwo dostępne w polsce. http://www.sklep.bikestacja.pl/index.php?cPath=152 Czerwone gripy 9gram http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=152_317&products_id=5324 XXX kupowałem tutaj: http://www.freesport.pl/ , ale to było w zimie Chwyty KCNC wyglądają świetnie, pomyślę nad zamianą na takie (nawet nie wiedziałem o ich istnieniu). możesz wsadzić czerwone zaciski dartmoor bolt-on około 65g kompleta co do gripów to mam do sprzedania gąbki Ritchey WCS (jeden korek jest tylko nieco przytarty) Dartmoor'y są cięższe od moich Kozaków, mniej wygodne (QR vs. imbus) i niekoniecznie ładniejsze. Edge jak na razie działają bezproblemowo. Albo poświęcić się dla dobra ogółu i przetestować TO Gdybym teraz zmieniał stare DT Swiss'y na coś lżejszego, to Boplight'y byłyby jednym z głównych kandydatów na następcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi