Arielo88 Napisano 21 Lipca 2010 Napisano 21 Lipca 2010 Witam serdecznie. Zainteresowałem się kupnem roweru, jednak ślędząc troszkę allegro itd musiałem zweryfikować wszystkie plany. Nie ukrywam, że pomogło mi te zacne forum. Początkowo chciałem kupić jakiś rowerek do 700 zł, jednak nic w tej kwocie mnie do siebie nie przekonało. Jestem zupełnym amatorem i noszę się z zamiarem znalezienia sprzętu w stylu wymienionego w nagłówku Crow Preria. Z logicznego punktu widzenia (tak bynajmniej mi się wydaje ) nie jestem zwolennikiem skomplikowanych rzeczy w rowerze w tym przedziale cenowym. Także na wstępie odrzuciłem wszytskie pseudotarczki itd. Preria podoba mi się tylko zastanawia mnie jedno - czy te hamulce hydrauliczne hs-11 są w miarę bezproblemowe w obsłudze?? Zależy mi na prostym dobrym rowerku na lata. Jeśli możecie mi coś doradzić podobnego z solidnych rowerków byłbym wdzięczny. Mój wzrost to 181 cm i waga 88 kg. Jak wypada wtedy rozmiar ramy w calach?? P.S. nie mogę znależć nigdzie prerii w fajnych barwach. Także wszelkie inne kolory mile widziane. Preria Rowerek z przeznaczeniem głownie na wypady po asfaltach czasem boczne leśne ścieżki. Generalnie zależy mi na wąskiej oponie i w miarę prostej obsłudze i konserwacji. Jeśli komuś się będzie chciało odpisywać na moje wypociny z góry dziękuję i pozdrawiam. Ariel
WujaConan Napisano 21 Lipca 2010 Napisano 21 Lipca 2010 Witam jestem w podobnej sytuacji co Ty tylko inne moje wymiary(188/78). Też szukam roweru tego typu co Preria, ostatnio widziałem na Allegro za 1200zł. Na początku zastanawiałem się nad szosówką typu Decathlon, ale doszedłem do wniosku, że wszędzie nią nie wjadę, np. do lasu czy na większy żwirek. Moje ostatnie polowania na Allegro: Mój odnośnik Mój odnośnik Mój odnośnik Pozdrawiam