lorddrake Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Jak wygląda tak naprawdę realizacja gwarancji na rowery zakupione przez internet ? Żeby nie było że nie szukałem ;p znalazłem na forum : No litości... Kupisz rower w Krakowie, a później dajmy na to, przeprowadzasz się do Warszawy. I co w Warszawie gwarancji już nie masz? Wystawcą kart gwarancyjnej, czyli gwarantem jest producent lub polski importer / przedstawiciel producenta, a nie sklep, w którym kupujesz. Gwarancja jest ogólnopolska. Ważne tylko, żeby karta gwarancyjna była wypełniona przez autoryzowanego sprzedawcę danej marki. Wiem że kross realizuje umowy w każdym punkcie ale napisałem do Unibike i dostałem wiadomość : Zgodnie z warunkami gwarancji, uprawnienia z niej wynikające należy realizować wyłącznie w punkcie zakupu roweru. Czyli jeżeli coś mi się zepsuje bede musiał pedałować pół Polski żeby mi dokręcili śrubki w ramach gwarancji ? (tak wiem że nie śrubki zazwyczaj nie podlegają ale dobrze obrazują sytuację ;p ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Rower jest tak skonstruowany że ma działać i samą gwarancją bym się nie przejmował bo olbrzymia część rzeczy które działać przestaną jest spowodowana uszkodzeniem mechanicznym których producent nie uznaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Czyli jeżeli coś mi się zepsuje bede musiał pedałować pół Polski żeby mi dokręcili śrubki w ramach gwarancji ? (tak wiem że nie śrubki zazwyczaj nie podlegają ale dobrze obrazują sytuację ;p ) Nie, wyślesz rower do sklepu z którego go kupiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorddrake Napisano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 Rower jest tak skonstruowany że ma działać i samą gwarancją bym się nie przejmował bo olbrzymia część rzeczy które działać przestaną jest spowodowana uszkodzeniem mechanicznym których producent nie uznaje No i mam nadzieje że będzie w koncu to spore pieniądze ... ale felerne modele też się trafiają (odpukać A co do zasadności ktoś musi to stwierdzić - jest uznane w ramach gwarancji czy nie. Nie, wyślesz rower do sklepu z którego go kupiłeś. A koszty kuriera 2 krotnie przewyższą koszty naprawy ... Ale chyba i tak się zdecyduje bo cena roweru który mnie interesuje jest prawie 300 zł niższa w necie niż u mnie w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 22 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2010 A koszty kuriera 2 krotnie przewyższą koszty naprawy ... Ale chyba i tak się zdecyduje bo cena roweru który mnie interesuje jest prawie 300 zł niższa w necie niż u mnie w mieście. Nikt ci nie kazał kupować w sklepie internetowym. Z takim nastawieniem to pozostań przy zwykłych sklepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorddrake Napisano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 To nie nastawienie a bardziej obawy. Ale wiem już wszystko : w razie usterki odsyłam rower na ich koszt, a pozatym serwisowanie w innym punkcie nie powoduje utraty gwarancji a o to mi przede wszystkim chodziło. Więc już się zdecydowałem na mudserwis, tym bardziej że dorzucą mi licznik gratis Dzięki wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.