Skocz do zawartości

[rower] Cross/XC

CzarekS92

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałby kupić rower. Liczę na waszą pomoc. :teehee:

Od razu zaznaczam, że jeśli chodzi o rowery to jestem zielony.

Postaram się jak najbardziej przybliżyć wam czego oczekuję.

A mianowicie:

-Rower ma spełniać swoje podstawowe funkcję.

Mieszkam na przedmieściach, chciałbym móc pojeździć po lesie, wybrać się do dziewczyny, do sklepu, pojechać nad wode z przyjaciółmi.

Nie planuję brać udziału w żadnym maratonie, ani spinać się po półkach skalnych.

-Przedział cenowy, 1300-1800zł

-Wolałbym rower nowy

-Wzrost 182cm

-Waga 75kg

-Nie mam problemów z kondycją

Jeśli chodzi o to jak sobie go wyobrażam po kilku godzinach na tym forum:

-Będzie to rower XC/Cross

-Amortyzator 70mm

-Kolo 26/28"(zależeć będzie to prawdopodobnie od typu roweru)

-Pozycja pochylona

Jak znajdę ciekawe oferty na pewno wrzucę.

Liczę na waszą pomoc, propozycję, jak i również na wyrażenie zdania na temat propozycji.

Napisano

Hmm w tej cenie polecam ci Krossy ponieważ dają ci full co można włożyć do roweru jeśli chodzi o osprzęt/cena, a mianowicie takie:

Kross A2 XT DISC [cena 1500zł]: http://allegro.pl/item1149744646_rower_mtb_kross_level_a2_deore_xt_okazja.html

Powinieneś znaleźć taniej ... sklepy- po negocjować ;]

Kross A4 XT: http://allegro.pl/item1144959809_kross_level_a4_deore_suntour_17_5_ostatnie_sztuki.html

I coś używanego: ROCKRIDER 8.1: http://allegro.pl/item1154314510_b_twin_rockrider_8_1.html

No chyba że masz jeszcze z czego odłożyć to dozbieraj i kup KROSS A6(zdecydowanie najlepszy z tych wszystkich, ale i droższy):

http://allegro.pl/item1146155436_kross_level_a6_full_shimano_lx_mega_wyprzedaz.html

To jest moja propozycja jeśli chodzi o rowery XC

pozdrawiam

Napisano

Chciałbym poznać waszą opinię na temat Kellysa. Nie znam się na osprzęcie, lecz dla mnie sprawia wrażenie najsolidniejszego z wyżej wymienionych.

Najbardziej mi przypadł do gustu jak do tej pory.

Napisano