CzarekS92 Napisano 20 Lipca 2010 Napisano 20 Lipca 2010 Chciałby kupić rower. Liczę na waszą pomoc. Od razu zaznaczam, że jeśli chodzi o rowery to jestem zielony. Postaram się jak najbardziej przybliżyć wam czego oczekuję. A mianowicie: -Rower ma spełniać swoje podstawowe funkcję. Mieszkam na przedmieściach, chciałbym móc pojeździć po lesie, wybrać się do dziewczyny, do sklepu, pojechać nad wode z przyjaciółmi. Nie planuję brać udziału w żadnym maratonie, ani spinać się po półkach skalnych. -Przedział cenowy, 1300-1800zł -Wolałbym rower nowy -Wzrost 182cm -Waga 75kg -Nie mam problemów z kondycją Jeśli chodzi o to jak sobie go wyobrażam po kilku godzinach na tym forum: -Będzie to rower XC/Cross -Amortyzator 70mm -Kolo 26/28"(zależeć będzie to prawdopodobnie od typu roweru) -Pozycja pochylona Jak znajdę ciekawe oferty na pewno wrzucę. Liczę na waszą pomoc, propozycję, jak i również na wyrażenie zdania na temat propozycji.
ziemian Napisano 20 Lipca 2010 Napisano 20 Lipca 2010 Hmm w tej cenie polecam ci Krossy ponieważ dają ci full co można włożyć do roweru jeśli chodzi o osprzęt/cena, a mianowicie takie: Kross A2 XT DISC [cena 1500zł]: http://allegro.pl/item1149744646_rower_mtb_kross_level_a2_deore_xt_okazja.html Powinieneś znaleźć taniej ... sklepy- po negocjować ;] Kross A4 XT: http://allegro.pl/item1144959809_kross_level_a4_deore_suntour_17_5_ostatnie_sztuki.html I coś używanego: ROCKRIDER 8.1: http://allegro.pl/item1154314510_b_twin_rockrider_8_1.html No chyba że masz jeszcze z czego odłożyć to dozbieraj i kup KROSS A6(zdecydowanie najlepszy z tych wszystkich, ale i droższy): http://allegro.pl/item1146155436_kross_level_a6_full_shimano_lx_mega_wyprzedaz.html To jest moja propozycja jeśli chodzi o rowery XC pozdrawiam
CzarekS92 Napisano 20 Lipca 2010 Autor Napisano 20 Lipca 2010 Pierwsze dwa rowery którymi się zainteresowałem. Unibike Viper Kellys Neosie Na pewno nie wydam więcej. To będzie pierwszy mój rower i wystarczająco nadwyręży mój budżet.