Skocz do zawartości

[amortyzator przód] dobry amor do mocniejszego poskakania


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

2półka nie do sztywniaka . Z150 absolutny faworyt , w tej cenie ni będzie w idealnym stanie ,ale na pewno też nie w najgorszym . Amorek bije większość na głowę bo ma tłumiki hscv ( jedne z naj lepszych )

Napisano

;) dzięki sprawdze

 

blair7 dropy gapy tak po lesie

 

mam jeszcze pytanko. Czy można przyciąć rurę sterową ?

u mnie w rowerze jest 21cm amor ma 25.5cm

Napisano

mam problem . do tego amora trzeba tarczówki a ja nie mam .

możecie podac jakies inne dobre amoy do 600pln ?

z góry dzięki

 

chodzi mi o FR20

 

trzeba do niego tarczówy

Napisano

Nie miałem oświadczenia z DuroFR20 , z opinie na necie nie najgorszy : "NIe gadajcie, o wiele bardziej wolalbym kupic duro fr od jakiegos starego Marzocha pewnie z 2003roku jak dobrze pojdzie, ktory w kazdym momencie moze strzelic... Moglibyscie w koncu zaczac myslec a nie isc stale wytyczonymi juz sciezkami. Prawda jest taka, ze amorytzatory nalezy uzywac zgodnie z ich przeznaczeniem! Jesli ktos na gili chce jezdzic jak na foxie 40, to wiadomo jak to sie skonczy ale biorac pod uwage tej samej klasy amory zdecydowanie lepiej wybrac duro lub nawet rst w lepszym stanie. Mialem duro fr20 2008, mialem rst storm 2008 i obydwa te amory pozytywnie mnie zaskoczyly. Duro- naprawde swietna praca, mila, plynna, przyjemna! Niestety dosc slabej jakosci sterowka, ktora mi osobiscie odjechala(da sie wymienic bez problemu, np na marzcochowska ktora wytrzyma wiecej ale w nowszych modelach juz to podobno poprawili) natomiast RST nie powalil mnie praca(co tez od 2009 juz poprawione) w sumie to chyba tylko przez lipnej jakosci uszczelki. Strasznie twardo chodzil i szybko sie syfil. Jednak po chociazby zalaniu go woda, nie wspominajac juz o jakims oleju(na lagi, zeby zmniejszyc tarcie miedzy lagami a uszczelkami), zaczynal pracowac pelnym skokiem, plynnie i naprawde nieglupio. Coz moge dodac... Obecnie ujezdzam foxa 36 i jesli chodzi tylko o prace, to duro jakos bardzo dotkliwie nie odstawal, rst troszke bardziej ale tez nie ma tragedii. Plusy tych amorkow sa takie, ze mozna w nich pogrzebac i zawsze cos poprawic na wlasna reke, w domowym warsztacie;) Wiec wg. mnie nie boj sie, tylko bierz rst lub duro:) Ale co ja tam wiem... Forumowi znawcy i tak uznaja, ze lepiej sprawuje sie siedmioletni, wyeksploatowany Marzocchi lub Manitou model do enduro:]" to jest cytat z dh-z , nie poprawiałem ortografii .

Napisano

:icon_redface:Witam na aukcji, której przedmiotem jest nowy amortyzator DURO FR 20. Regulacja tłumienia powrotu, oś 20mm, skok 150mm, medium ściskane - sprezyny stalowe. Kolor biały i czarny.To z alllegro. od czego ta oś ?

Napisano

Znasz się choć trochę na rowerach ? 

 

Sam w sobie amortyzator nie potrzebuje hamulca ...ale za to rower ogólnie tak . A oś zapewne masz 9mm czyli mniejszą . Musisz kupić piastę pod oś 20mm ( na allegro od 100zł ) i oddać koło do serwisu aby zamienili Ci piasty .

Napisano

Waga

13.48 kg

 

Rama

Scott Voltage C-frame

super stiff 6061 alloy frame

hydroformed tubing

Disc Dropout

 

Widelec

RST Gila Pro T

with preload

100mm travel

 

Stery

Ritchey LB Plus

1 1/8"

 

Przerzutka (tył)

Shimano Acera

RD-M360

24 speed

 

Przerzutka (przód)

Shimano

FD-TY10

31.8mm

 

Manetki

Shimano

ST-EF50-8R

EZ-fire plus

 

Klamki hamulców

n/a

 

Hamulce

Tektro SCB

110mm arms

 

Korbowód

Shimano FC-M191

w/CG

42x34x24 T

 

Oś korbowodu

Shimano

BB-UN26

68/123mm

 

Kierownica

Scott Voltage

OS alloy

640mm

30mm uprise

white

 

Mostek

Scott Voltage

forged BMX type

1-1/8" / 10°

 

Pedały

Xerama SP-102

BMX

 

Sztyca

Scott SP-235

26.8mm

 

Siodło

Scott Voltage DJ

 

Piasta (Przód)

Formula

FM-31FQR

 

Piasta (Tył)

Shimano

FH-RM 30-8

 

Łańcuch

KMC Z-7

 

Kaseta

Shimano

CS-HG30-8l

11-32T

 

Szprychy

HAT 14 G

stainless black

 

Obręcze

Alesa Rigida

ZAC 21

32H / D-Wall

black

 

Opony

Schwalbe

Table Top Sport

24TPI

26x2.25, Timo"s

signature tires

 

dzięki

przekonałeś mnie do tego amorka

 

oddam go do serwisu żeby zamontowali i niech oni się już tym martwia :devil:

Napisano

Przy twoich postach ciężko zachować zimną krew .... Po co dałeś specyfikację roweru ??? ?

 

Pomogę Ci na tyle i podam Ci jak na widelcu co kupić :devil: :

 

1. Amortyzator : http://allegro.pl/it...y_i_czarny.html

 

2.Piasta : http://allegro.pl/it..._najtaniej.html

 

3. Kiedy masz już piastę , idziesz do sklepu rowerowego i grzecznie prosisz pana aby przeplótł Ci piasty , i postarał się zachować obecne szprychy , kosztuje to około 30 zł .

 

4. Przyprowadzasz rower do serwisu i niech Ci to założą .

 

 

 

 

I to tyle , myślę że już wszystko wiesz .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...