Bagheera Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Gdzieś się kiedyś na to natknąłem i teraz nie mogę sobie przypomnieć, a chciałbym coś takiego ( chyba mi się to nie przyśniło) A mianowicie chodzi mi o pompeczkę która ma opcję pompowania amorów i kół ( coś się przestawia i wtłacza większą objętość) Ktoś się z czymś takim spotkał? Gdzie szukać? Czy może faktycznie miałem jakiś sen
Rulez Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Taaa, jest taka pompka, tylko, że ma słabe opinie ... : http://allegro.pl/item1059286105_pompka_do_amortyzatorow_beto_mp_036_20_atm.html
Bagheera Napisano 19 Lipca 2010 Autor Napisano 19 Lipca 2010 To może są jakieś lepsiejsze A w tych co jest niedobre?
Rulez Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Co jest niedobre (niestety nie mogę wstawić odnośnika do strony) : Opis: - Materiał: Aluminium, wstawki z tworzywa sztucznego - Manometr wyskalowany do 300[psi] / 20[bar] - Wężyk na zawór Presta i Schrader - Przełącznik wysokie ciśnienie/wysoka objętość - Uchwyt na ramę (można zabrać w podróż) - Waga: 202g Wrażenia użytkownika: Pompka na oko wydaje się być dosyć delikatna, plastikowe wstawki potęgują to wrażenie. Niewielki manometr jest dostatecznie czytelny w zakresie 4-20[bar], poniżej nie ma możliwości dokładnie odczytać wskazania, ale nie jest to wadą podczas pompowania amortyzatora. Regulacja wysokie ciśnienie/objętość działa poprawnie, lecz pokrętło z tworzywa nie daje odczucia solidności. Przy ustawieniu "wysoka objętość" pokrętło jest lekko uniesione w stosunku do rękojeści, a małe rozmiary pompki zmuszają do opierania o niego nadgarstka. Podczas pompowania widać odkształcanie się tej części i mam pewne obawy co do jej trwałości. Pompowanie amortyzatora nie sprawia trudności, napompowanie RS Tory od zera do 150[psi] wymaga kilkunastu ruchów. Podczas odkręcania końcówki sporo powietrza wydostaje się na zewnątrz, robiąc to ostrożnie tracimy około 10-15[psi]. Pompowanie kół to już dłuższa czynność, potrzebna jest duża ilość powtórzeń, natomiast szczelność w tym przypadku jest wzorowa. Cena: około 80zł Plusy: - Cena - Aluminiowa obudowa - Zawór Presta + Schrader Minusy: - Delikatność - Mały manometr - Spore straty ciśnienia podczas odkręcania zaworu
Tomash Napisano 21 Lipca 2010 Napisano 21 Lipca 2010 A czy są jakieś przeciwwskazania, aby pompką typowo do amora pompować koła? Wolę zapytać, zanim sam się przekonam
k0nr4d Napisano 26 Lipca 2010 Napisano 26 Lipca 2010 Jak dla mnie przeciwwskazaniem do kupowania takiej pompki jest wężyk. Jeśli wozisz pompkę na ramie (co ogólnie polecam i praktykuję) to prędzej czy później wyskoczy z tego uchwytu i będzie się majtał w najmniej odpowiednim momencie. Poza tym, o ile zawory w amortyzatorach są zazwyczaj dobrze wykonane i rzadko używane, to dętki trafiają się różne. W mojej pompce doceniam możliwość dopchnięcia jej ręką do zaworu. No i może jestem staromodny, ale chyba wygodniej się pompuje ściskając kciukiem oponę, żeby wyczuć ciśnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.