michaello_89 Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Witam! Noszę się z zamiarem kupna dwóch kółek. Padło na cross'a - ileż można XC gonić kumpli po betonie;)Do wydania max 4k chociaż i 4,5k był bym w stanie skombinować i ani grosza więcej.. Na oku mam Wheeler Cross 6.6. Czy może ktoś powiedzieć coś na temat osprzętu a także zaproponować jakąś alternatywę, jeżeli taka jest? Chcę wybrać jak najlepiej. Rozważałem Cube Cross jednak odradzono mi z powodu ramy (wheeler niby lepsza). Zaproponowano mi Cross Zethos (ponoć tarcze w cross'ie to zbędny wydatek). O osprzęcie słyszałem już tyle "racji" że zgupiałem a nie miałem okazji testowania. Byłbym bardzo wdzięczny za opinie i z góry dzięki za pomoc!
kubuka Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Cross'a z tarczami się nie opłaca bo amor szybko złapie luzy mógł bym Ci polecić (z tego co znajdzie wuj google): http://scott.pl/product.php?id_cat=244&id_prod=1355 http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.xr.1/5740/39318/ - chyba najbardziej wypasiony http://allegro.pl/item1151445819_nowy_rower_unibike_zethos_2010.html
Pitof Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 To może pozostać wiernym marce: Author Avion - carbonowa rama, powietrzny amortyzator, dobry osprzęt. Fajny, zwrotny rower.
Suja15 Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 http://allegro.pl/item1149809720_negocjuj_cene_merida_matts_hfs_xc_1000_d.html Rowerek cudo ludzie będą zazdrościć ; d!!!
michaello_89 Napisano 19 Lipca 2010 Autor Napisano 19 Lipca 2010 Właśnie, mtb;) Nie powiem, cudo. Zresztą cholernie mi się podoba. Ale co z tego jak już od dobrego roku więcej czasu spędzam na asfalcie i całodniowe wypady nie są mi obce. Jak struś pędziwiatr muszę przebierać nóżkami;) Co do aviona - miałem nadzieję, że go ktoś zaproponuje;D Ale co z tym nieszczęsnym RST? Do mojego w Basicu nawet nie porównuję, bo już dawno pojęcie regulacji w jego przypadku jest nieznane. Co do gianta: Magurek 11'tek nie chcę - będzie lipa z regulacją jak już klocki się zetrą. Scotta troche trza by było stuningować myślę O Unibike'u cholera wie co myśleć - jedni chwalą, drudzy psioczą na ramy, że niby rozbieżności z geometrią w tych samych modelach. A ja nie jeździłem, nie sprawdzałem, ięc nie wiem... Szukam, szukam i się okaże że Avion, albo sam będę kompletował.
Pitof Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Rozmawiałem z człowiekiem, który ma takiego Aviona już rok czasu i złego słowa na niego nie powiedział. Mówił, że rama jest OK, a ma porównanie, bo posiada też jakiegoś (nie pamiętam modelu) porządnego Speca MTB na ramie alu. Z amortyzatora też był zadowolony. Również w sieci spotkałem się z paroma pozytywnymi opiniami o tym amortyzatorze, więc chyba nie jest źle. Na Twoim miejscu przymierzyłbym się własnie do Aviona i do tego Wheelera, bo to też fajny cross z bardzo ładną ramą. Nie podoba mi się w nim jedynie ta duża baza kół.
michaello_89 Napisano 19 Lipca 2010 Autor Napisano 19 Lipca 2010 I chyba tak zrobię A mógłbyś mi rzucić linka z geometrią tego wheelera? Mi na oko się wydaje, że baza kół będzie prawie jak i w Avionie... Chociaż na oko to chłop w szpitalu i prawie robi wielką różnicę Chyba, że chodzi o to jak rozstawione są szprychy? Powiem szczerze że Wheeler'ek robi wrażenie na foto. Tylko właśnie te tarcze nieszczęsne... Chociaż niby fajna sprawa.
Pitof Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Proszę: geometria Tak bezpośrednio ich nie porównasz, bo nie mają jednolitej rozmiarówki ram. baza kół = rozstaw kół
michaello_89 Napisano 19 Lipca 2010 Autor Napisano 19 Lipca 2010 Co anglojezyczna strona, to anglojezyczna - syćko jest;) Teraz nie chce mi sie porownywac, czas na sen. A w czym w krosie przeszkadza troche wieksza baza? Bedzie troche mniej zwrotniejszy na pewno. Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?
fw66 Napisano 20 Lipca 2010 Napisano 20 Lipca 2010 Rozważ także Kellys Definite. Naprawdę fajny sprzęt (i najlepszy amor w stawce). Tutaj krótki test Całkiem nieźle prezentuje się też Scott P1
Pitof Napisano 20 Lipca 2010 Napisano 20 Lipca 2010 Bedzie troche mniej zwrotniejszy na pewno. Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Dokładnie. Z jednej strony będzie trochę mniej zwrotny, ale z drugiej strony będzie stabilny / ,,spokojny'' podczas jazdy na wprost. Jeden woli to pierwsze, drugi to drugie, a trzeci w ogóle może nie zauważyć różnicy. Dlatego właśnie najlepiej się samemu przejechać. Co do Definita to również zgadzam się, że to fajny cross. Poza tym można jeszcze wyłowić sztukę z 2009 roku w korzystnej cenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.