Skocz do zawartości

[rower] Kands Stranger 2010r

ReVeR

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy warto kupować ten rower do końca tego sezonu a w przyszłym wymienić pare części na nowe i lepsze ?? Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o firmy itp. ale chciałbym rozpocząć zabawe z lekkim skakaniem więc na samym początku myśle nie będzie większej wysokości niż 1m...

Potrzebuję jak najtańszego rozwiązania na sam początek a w przyszłym sezonie już wymiena części na lepsze itd jeśli przy tym sporcie zostanę.

http://allegro.pl/item1142987160_aliminiowy_extra_dual_z_hamulcem_tarczowym_sprawdz.html

Lub może polecicie coś innego do 600zł ??

Napisano

Powiem tak więcej wydasz na wymianę części w tym rowerze niż na nowy rower .Do wymiany w tym rowerze jest wszystko amorek,Przerzutki,hamulce,manetki itd. ale niech inni jeszcze sie udziela.

Napisano

To może co do manetek, przerzutek itp będzie lepszy http://allegro.pl/item1146407864_next_monster_sram_5_0_dual_dirt_truvativ_ham_tarcz.html ??

Wiem że to tzw. makrokesze... ale póki co nie mam na czym jeździć a nie chce od razu wydawać 1500zł bo też nie wiem czy przy tym sporcie zostanę szukam takiego roweru do samych początków a jeśli się spodoba to bez problemu mogę w przyszłym sezonie wymienić amorek, hamulce, koła

W którym z tych rowerów jest więcej podzespołów na których da się dłużej pojeździć ??

Napisano

Więc nawet do nauki i najprostszych trików typu Bunny itd. muszę od razu wydać ponad 1tyś zł ??

Napisano

Więc nawet do nauki i najprostszych trików typu Bunny itd. muszę od razu wydać ponad 1tyś zł ??

Witaj,

Wcale nie musisz. Możesz kupić rower za 500 a kolejne 1500 wydać na rehabilitacje po tym, jak się połamiesz na tym rowerku. :icon_cool:

Pozdrawiam

Napisano