Bagno Napisano 13 Lipca 2010 Napisano 13 Lipca 2010 Witam, Zastanawiam się nad pierwszym full`em. Czy taki rower Waszym zdaniem, to dobry zakup? Co możecie napisać o samej marce a przede wszystkim o rozwiązaniu tylnego zawieszenia bo nie znam się na tym za bardzo.. http://www.bergamont.de/cms/de/02__bikes/full_suspension_mtb/detail/contrail-ltd Proszę o opinie. Pozdrawiam.
Rulez Napisano 13 Lipca 2010 Napisano 13 Lipca 2010 Raczej nie będzie nic oprócz : http://bikeboard.pl/index.php?d=sprzet&g=13&art=3183 co prawda większy skok i lepszy tłumik , ale mniej/więcej wiadomo o co chodzi.
spootnick Napisano 14 Lipca 2010 Napisano 14 Lipca 2010 Niemieckie =37293"]testy. Czy dobry zakup to pewnie zależy za ile i do czego.
Bagno Napisano 14 Lipca 2010 Autor Napisano 14 Lipca 2010 Ceny wydają się ciekawe, tylko opinii brak :-/. Do jazd raczej spokojnych, lasy, pola, weekendowy wypady w okolice Karpacza, góry izerskie itp. W sumie bez szaleństw. Pomyślałem, że dla dziadka po 30-tce ;-) przyda się trochę komfortu pod siedzeniem. Ta rama to ilo-zawias? Jak ją oceniacie, bo reszta osprzętu na wysokim imho poziomie. Pozdrawiam.
wojtekkrakow Napisano 14 Lipca 2010 Napisano 14 Lipca 2010 Ja tam na testy patrzę z przymrużeniem oka ale mimo wszystko wspomnieli w nim o przeciętnej sztywności ramy oraz co zwróciło uwagę moją, bardzo dużą różnicę w pracy zawieszenia przy włączonym / wyłączonym pro pedal w Foxie. Skora taka duża różnica istnieje to można się domyślać, że kilka przypadłości niechcianych w fulach będzie tam występowało (np bujanie). Z drugiej strony jak widzę jak każdy z automatu poleca Gianta czy innego Speca, to już nie mogę patrzeć przez to na te marki, więc nie polecę żadnej z nich