Bagheera Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 Czy tylko wytrzeć fabryczne "coś" z zewnątrz i założyć? A może wymyć i nasmarować po swojemu (się nawet szarpnąłem na Rohloff'a)? Z góry dzięki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 Z reguly te fabrycznie smarowane lancuchy to kupa klejacej mazi. Dobry szejk w czyms odtluszczajacym, wysuszenie i nalozenie czegos konkretnego, w tym wypadku trudno o cos lepszego niz w/w smar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bagheera Napisano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 Tak mi się wydawało ale wolałem dopytać To idę szejkować. Dziękować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 Jak wolisz.. Seryjny smar klei się mocno - fakt, ale można na nim zrobić spory przebieg Osobiście wolę go od Rohloff'a bądź FLa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 To nawet nie chce sobie wyobrazac jak wyglada twoj naped..... klejacy i zapackany wszystkim czym sie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Ło matko znowu się zacznie... pamiętam ostatni taki temat . Ja używając łańcuchów Shimano po zakupie dokładnie go wycieram najpierw na sucho, a potem szmatą zmoczoną benzyną ekstrakcyjną, ale nie robię shake'a. A to dlatego, że faktycznie fabryczny smar jest bardzo ok i wytrzymuje bardzo duże przebiegi, ale też faktycznie klei się jak Superglue i dlatego czyszczę wierzch łańcucha, a nie środek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BorisDime Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Miecho87 dobrze radzi, też polecam solidnie wytrzeć szmatą z benzyną tak żeby z zewnątrz(tuleje z zew także) nie pozostał ślad po fabrycznym smarowidle, ale nie płukać go, gdyż ten fabryczny smar jest mega żywotny i jak tylko solidnie wytrze się go z zewnątrz żeby nie łapał syfu to wystarczy na nadzwyczaj duży przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 1415chris, może Cię zmartwię, ale jest czyściutki i błyszczący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Fabryczny smar jest spoko, gdyby nie fakt że chyba cały łańcuch jest w nim zanurzany, przez co do zewnętrznych ogniw lepi się wszelaki syf, dlatego osobiście czyszczę je ze smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.