Pr5Rider Napisano 11 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2010 Witam!! Nareszcie mogę zaprezentować swoja maszyne którą sam składałem.Trwało to troche długo bo ok 3 miesięcy ale warto było czekać. Trafiłem świetną okazję na allegro rame felt q250 i widelec carbonowy 4za lynx za smieszne pieniadze. Zalezy mi na wadze i żywotności sprzętu.Jeszcze mi zostało trochę zmian pod koniec wakacji będę kupował Mavic CrossRide pod vki i jak sie uda to białe siodło Token'a i sztyce Smica lub do kompletu Boplight'a. Dokładnej wagi ani zdjec nie posiadam wagi w rozpisce beda katalogowe.Mój cel to ok 10kg Bottle Cage (koszyk) -Plastik 18g Brake Front (Hamulec Przedni) - v-brake Shimano alivio Brake Rear (Hamulec tylny) -v-brake Shimano alivio Shifters (manteki) -x.5 trigger:260g Cables (Pancerze i Linki) - Shimano SP-41: 174g Cassette (Kaseta) - Sram PG-970 11-32:300g Chain (Lancuch) - Sram PC-971:278g Crankset (Korby) - Shimano SLX FC-m660 175mm: 852g[Odkręciłem młynek i wyciagnałem 4 stalowe śrubki] Derlr. Front (Przerzutka przednia) - Shimano SLX FD-m761: 171g Derlr. Rear (Przerzutka tylna) - Sram x.7[średni wózek z grinolu] RD-m970: 262g Fork (Widelec) - 4ZA Lynx 890g Frame: (Rama) - Felt q250 z 2008r [ze sterami ok 1850g] Handlebar: (Kierownica) - Boplight Team 25,4 600mm 145g Handlebar tape: (piankowe) - go sport 22g Headset: (Stery) - Cane Creek Pedals: (Pedaly) - Futura 354g Seat: (Siodlo) - Cinoli 300g Seatpost: (Sztyca) - BBB 350mm 27.2 360g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - NoName 28g Stem: (Mostek) - Boplight Team 100/25,4mm: 109g Tires: (Opony) - Kenda Karma 2.0 (kevlar): 480g Tubes: (Detki) - Kenda: 168g Wheel Front: (Koło Przednie) 1604g -Hub: (Piasta) - joytech -Rim: (Obrecz) - mach exe -Spokes: (Szprychy) - NoName Wheel Rear: (Koło Tylne) 1790g -Hub: (Piasta) - joytech -Rim: (Obrecz) - mach exe -Spokes: (Szprychy) - NoName Zdjęcia będą w tygdniu Waga na tą chwile wynosi 11.540g. Proszę o rady i opinie na temat rowerku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 11 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2010 hamulce Alivio M432 z klockami, fajkami i śrubami mocującymi ważą 185g dętki kendy 180g, możesz tu łatwo zbić koło 150g kupując lżejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2010 Ooo wielkie dzięki ale detki kupie przy nowych kołach Mam dopiero 16 lat wiec prosze o wyrozumiałosc.. Na aluminiowy bebenek w crossridach trzeba zakładac kasety z alu pajakiem? Ja w pg-970 mam stalowy i boję sie troche zeby nie robił naciec.. A doradzicie mi kaseta SLX 11-28 bedzie dobrze wspólpracowac z łancuchem Sram'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 Crossride ma raczej stalowy bębenek. Zmieniając siodło na nowego SKN-a lub SLR-a zyskasz około 150 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 Z 2010r model wyczytałem ze ma aluminiowy...Bo na tym roczniku mi najbardziej zalezy. A mi w oko wpadło BBB COMPDESIGN tanie a jak z wygodą sie zobaczy Planuję jeszcze wymienić sztyce na SMICE na allegro sa po 60zł I mam zdjęcia troche kiepskiej jakości ale zawsze coś.Może uda mi się wykonac kilka zdjęc aparatem fotograficznym w weekend lub w połowie najblizszego tyg Felt Felt Felt Felt Felt Widelec-4za Lynx Spisuje się całkiem dobrze jest bardzo sztywny i lekki w porównaniu do xcm'a którego miałem w scraperze ar1.Ma ramiona wkonane z carbonu rure sterową z kutego aluminium 6061 tak samo korone i piwoty jak i haki z alu 6061 obrabianego CNC.Mam bardzo słabo wywazony rower przód przez widelec jest bardzo lekki a przez to rower jest bardzo zwrotny.W terenie jest trochę ciężko ale przy nabraniu wprawy jezdzi się całkiem sympatycznie .Waga katalogowa tego widelca to 890gram.Kupiłem go za smieszne pieniadze razem z ramą... Rama-Felt q250 rozmiar 19,5 rocznik 2008 Przejechałem na niej ok 300km mało ale mi wystarcza zeby napisac na jej temat opinnie. Wczesniej miałem patyka Scrapper ar1 totalna porazka,strasznie miekka rama jedynym jej plusem 2 cieniowane malowanie. A co do ramy felta tylne widełki sa sztywne tak samo jak i głowka ramy.Srodek ramy czyli miejsce gdzie montowana jest korba jest miekko ale jak za te pieniadze watpie zeby znalazło się lepszą rame:) Waga ze sterami jak pisał mi sprzedajacy wynosi ok 1850g Napęd-SLX i X.7 Postanowiłem złozyć w miarę tani i dobry naped dlatego wybrałem grupe sram x.7 i Shimano SLX. Kaseta pg-970 jest cięzka bo wazy ok -+300gram ale jest wytrzymała,łancuch pg-971 razem z kaseta i korba wspoł gra bardzo cicho i szybko.Przerzutka tylnia x.7 sredni wózek wykonany z grilonu.Zero problemów przerzuca szybko ale juz mnie płynnie.Korba SLX zdecydowałem sie na nia bo podobno jest nie do zajechania.Odkreciłem od niej najmniejszy blat,był mi zbedny a teraz wystawiłem go na sprzedasz .Przednia przerzutka to Slx troche zaluje ze ja kupiłem bo jest 2 razy tanszy LX ale chciałem miec całosc Slx i X.7.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2010 UP Doszło nowe siodło biały Boplight Team spadła o 200g Bottle Cage (koszyk) -Plastik 18g Brake Front (Hamulec Przedni) - v-brake Shimano alivio 185g Brake Rear (Hamulec tylny) -v-brake Shimano alivio 185g Shifters (manteki) -x.5 trigger:260g Cables (Pancerze i Linki) - Shimano SP-41: 174g Cassette (Kaseta) - Sram PG-970 11-32:300g Chain (Lancuch) - Sram PC-971:278g Crankset (Korby) - Shimano SLX FC-m660 175mm: 852g[Odkręciłem młynek i wyciagnałem 4 stalowe śrubki] Derlr. Front (Przerzutka przednia) - Shimano SLX FD-m761: 171g Derlr. Rear (Przerzutka tylna) - Sram x.7[średni wózek z grinolu] RD-m970: 262g Fork (Widelec) - 4ZA Lynx 890g Frame: (Rama) - Felt q250 z 2008r [ze sterami ok 1850g] Handlebar: (Kierownica) - Boplight Team 25,4 600mm 145g Handlebar tape: (piankowe) - go sport 22g Headset: (Stery) - Cane Creek Pedals: (Pedaly) - Futura 354g Seat: (Siodlo) - Boplight Team 204g Seatpost: (Sztyca) - BBB 350mm 27.2 360g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - NoName 28g Stem: (Mostek) - Boplight Team 100/25,4mm: 109g Tires: (Opony) - Kenda Karma 2.0 (kevlar): 480g Tubes: (Detki) - Kenda: 168g Wheel Front: (Koło Przednie) 1604g -Hub: (Piasta) - joytech -Rim: (Obrecz) - mach exe -Spokes: (Szprychy) - NoName Wheel Rear: (Koło Tylne) 1790g -Hub: (Piasta) - joytech -Rim: (Obrecz) - mach exe -Spokes: (Szprychy) - NoName 11.340g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 19 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 weekend minął, czekam na zdjęcia aparatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 Nic nie obiecuję miały byc w tyg ale nie miałem aparatu moze uda mi sie do weekendu wyrobic Dzięki ze przynajmniej ty sie tym projektem interesujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 zmiany!! narescie doszedł koszyk na bidon zefal i pedały exustar e-pm90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Bottle Cage (koszyk) -Plastik 28g Brake Front (Hamulec Przedni) - v-brake Shimano alivio 185g Brake Rear (Hamulec tylny) -v-brake Shimano alivio 185g Shifters (manteki) -x.5 trigger:260g Cables (Pancerze i Linki) - Shimano SP-41: 70g Cassette (Kaseta) - Sram PG-970 11-32:300g Chain (Lancuch) - Sram PC-971:248g Crankset (Korby) - Shimano SLX FC-m660 175mm: 852g[Odkręciłem młynek i wyciagnałem 4 stalowe śrubki] Derlr. Front (Przerzutka przednia) - Shimano SLX FD-m761: 171g Derlr. Rear (Przerzutka tylna) - Sram x.7[średni wózek z grinolu]: 262g Fork (Widelec) - 4ZA Lynx 850g Frame: (Rama) - Felt q250 z 2008r [ze sterami ok 1850g] Handlebar: (Kierownica) - Boplight Team 25,4 600mm 145g Handlebar tape: (piankowe) - go sport 22g Headset: (Stery) - Cane Creek Pedals: (Pedaly) - exustar e-pm90 Seat: (Siodlo) - Boplight Team 204g Seatpost: (Sztyca) - BBB 350mm 27.2 360g Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - NoName 28g Stem: (Mostek) - Boplight Team 100/25,4mm: 109g Tires: (Opony) - Kenda Karma 2.0 (kevlar): 480g Tubes: (Detki) - Kenda: 180g Wheel Front: (Koło Przednie) 1604g -Hub: (Piasta) - joytech -Rim: (Obrecz) - mach exe -Spokes: (Szprychy) - NoName Wheel Rear: (Koło Tylne) 1790g -Hub: (Piasta) - joytech -Rim: (Obrecz) - mach exe -Spokes: (Szprychy) - NoName 11.260g Nikt nie pisze trudno.. Bedą zmiany sztyce będę zamieniał na Smice własnie jak z wytrzymałoscia? To podobno Boplight tylko ze troche lzejszy.. Zastanawiam się nad kołami: Przód:piasta szosa Novatec'a/mavic317/dt revo lub sapim laser/alu nyple Przód: piasta BEES HELIUM/517/DT Revo Kołko chciałbym ok 650gram Tył: XT/mavic 317/dt revo lub sapim laser/alu nyple tu bedzie ok 800-900gram Ciekaw jestem jak z wytrzymałoscia dt revo czytałem ze w miejscach gdzie sa najbardziej cieniowane potrafia pekac :/ Waze 70kg/koło pod vki koszt to ok 750zł Jak macie jakies propozycje chetnie poczytam pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Ja zamiast tych maviców dałbym tam Equalizery 21, lżejsze o około 50 gram na sztuce od 317'stek, jak poszukasz będzie jeszcze lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Własnie myślałem o nich ale zamierzam startowac w maratonach wiec moze być ciezko w wytrzymałością.21 mają 1 komore wiec tu juz - a mavicki 3 .Chciałby złozyc kółka które posłuza mi kilka sezonów a watpie zeby 21 wytrzymały az tyle.. Moze urojenie nie wiem ale Mavic to Mavic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Ilość komór aż tak nie wpływa na wytrzymałość (taki przykład: Sun Rims Single track ma 3 komory i jest słabszy od double tracka który ma 1 komorę). Kilka sezonów to znaczy ile ? Mi po 1,5 sezonu jazdy w terenie zszedł całkowicie rowek, który kontroluje zużycie się obręczy , także myślę, że prędzej z tego powodu zmienisz obręcz, ale zrobisz jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 3 ? byłoby dobrze Ale opinie sa rozne na ich temat moze sie zdecyduję cenowo tez całkiem przyzwoicie.. A z piastami ? Lepsza sie znajdzie niz ta XT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Co do piast to ci nie pomogę, bo nie miałem styczniści z lepszymi niż deore . Zmieniłbym koszyk na bidon (plastik mnie nie przekonuje, tym bardziej że zamierzasz startować w maratonach). Ten jest w miarę ok http://velo.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=2280 , a jak kasy było by więcej wziąłbym ten http://velo.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=294 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 Koszyk zostawie na razie, jeste dobrze wykonany i nie powinien peknac ani sie uszkodzic . Myślę tez nad piankami bo te sa marnej jakosci, ale wole zbierac grosz po groszu i złozyc koleczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Idzie sztyca Smica 27.2 350mm i chwyty piankowe Ritchey WCS 120gram mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.