pscager Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Witam! Kupiłem sobie hamulce i przewody. Części do przewodów ładnie zmontowałem ale mam problem. W dokumentacji technicznej nie jest to tak dokładnie wyjaśnione albo ja jestem taki ciemny . A dokładniej chodzi o to, że nie wiem ile trzeba przykręcić tą śrubę łączącą do dźwigni. Trzeba przykręcać aż się skończy gwint? Dodam, że podczas kręcenia kreci się również przewód.Czy tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanzo Napisano 10 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 Witam! Kupiłem sobie hamulce i przewody. Części do przewodów ładnie zmontowałem ale mam problem. W dokumentacji technicznej nie jest to tak dokładnie wyjaśnione albo ja jestem taki ciemny . A dokładniej chodzi o to, że nie wiem ile trzeba przykręcić tą śrubę łączącą do dźwigni. Trzeba przykręcać aż się skończy gwint? Dodam, że podczas kręcenia kreci się również przewód.Czy tak powinno być? W instrukcji podają 5-7 Nm, ale pewnie nie masz klucza dynamometrycznego, ja też go nie miałem jak składałem swoje hamulce. Musisz przykręcić na wyczucie, nie za lekko żeby nie ciekło ani za mocno żeby nie ukręcić gwintu. Cały gwint raczej Ci się nie schowa, przynajmniej u mnie się nie schował. Przewód raczej nie powinien się kręcić, no chyba że pod sam koniec jak oliwka zaciśnie się na przewodzie. Nie pamiętam jak było u mnie. Pamiętaj żeby dać odrobinę smaru na oliwkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pscager Napisano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 Dzięki. Już zrobiłem ale tak samo jak ty powiedziałeś "na wyczucie". Na początku trochę się przewód kręcił ale później już nie. Faktycznie gwint się nie chowa. Jeszcze raz thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanzo Napisano 10 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 Dzięki. Już zrobiłem ale tak samo jak ty powiedziałeś "na wyczucie". Na początku trochę się przewód kręcił ale później już nie. Faktycznie gwint się nie chowa. Jeszcze raz thx. Możesz napisać jakie masz dokładnie zaciski i klamki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pscager Napisano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 Zaciski Shimano Saint BR-M810 a klamki BL-M810. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.