Skocz do zawartości

[rower/rama] czy da się z tego coś zrobić?

anzel

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jestem nowym użytkownikiem tego forum, a także jestem zielony w kwestii sprzętu rowerowego, dlatego chciałbym prosić o rade.

Przechodząc do sedna sprawy. Posiadam rower pozostawiony mi przez brata, który wyjechał z kraju. Rowerek to Centurion Backfire 100 (sugerując się nalepkami na ramie), z którego roku? Nie mam zielonego, pojęcia wiem jedynie, że brat jeździł na nim przez 3 lata, a sam rower był sprowadzony z Niemiec jako używany. Brat jako, iż nie za bardzo dba o rzeczy materialne dość mocno sfatygował rower ( co można zauważyć na zdjęciu). Jedynym elementem który wydaje się być w porządku w całym rowerze jest rama i kierownica i teraz przechodzimy do mojego pytania: czy da się wykorzystać te elementy do złożenia jakiegoś roweru (do wydania mam ok 1200 zł)? czy może poczekać doskładać trochę więcej pieniędzy i kupić cały rower? Bardzo byłbym wdzięczny za odpowiedz i rade (jeżeli miałbym rower składać)jakie komponenty miałbym dokupić?

Podam jeszcze jaki sprzęt jest w rowerze aktualnie.

Przerzutka tył: sram 5.0 (ma spore luzy, brakuje śrubek do regulacji, ale jakimś cudem wrzuca wszystkie biegi bez większych oporów)

przerzutka przód: shimano a

Amortyzator: sr suntour (jaki model to nie mam pojęcia)

Manetki: sram gripshift 3.0

Kierownica: procraft (też nie mam pojęcia jaki model)

Koła: Mogę jedynie powiedzieć co pisze na naklejkach na obręczach przód: remerx grand rock, tył: gruiert dynamic

ach, rower miałby być głównie wykorzystywany do jazdy po mieście, a także na jakieś dłuższe wyjazdy poza miasto w celach treningowych. Byłoby miło gdybym mógł też sobie rowerem "poszaleć" po górach, gdyż dość często w nich bywam.

Jeżeli macie pytania o jakieś elementy roweru to postaram się na nie odpowiedzieć i porobić zdjęcia.

Z góry dzięki za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie.

Link do zdjęcia: http://img62.imageshack.us/f/dsc0324rw.jpg/

Napisano