Skocz do zawartości

[rower] Tani, używany rower


Krzysiek90

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kaseta nie wygląda źle (jest tylko trochę przybrudzona), choć nie widać jednej koronki na której jest łańcuch.

Tylne widełki są dziwnie poobijane i co ważne - hak przerzutki jest krzywy (na zdjęciu wyraźnie odstaje, z krzywym hakiem niekoniecznie będzie się dało dobrze wyregulować przerzutkę). Koszt nowego to ok. 20 zł albo prostowanie na własną rękę.

Zanim kupisz ten rower najlepiej zażądaj szczegółowych zdjęć:

 

- stan wszystkich koronek kasety, korby

- golenie amortyzatora - XCM'y mają tą wadę, że wraz z przebiegiem schodzi powłoka z górnych goleni

- stan haka jak i samej przerzutki - hak nie krzywi się sam z siebie, być może i przerzutka/wózek nie są proste

- stan klocków hamulcowych i obręczy (na zdjęciu, nie słownie)

 

Dopiero po oglądnięciu tego będziesz mógł określić stan roweru i to, jakich inwestycji wymaga on na starcie. Niestety luzu na piastach, amortyzatorze i wszelkich elementach łożyskowanych przez internet nie możesz sprawdzić, a szkoda.

O stanie roweru w aukcji nie ma nic, a sytuacja z hakiem bardzo podejrzana, sprzedawca nie zdobył jakoś mojego zaufania. Tyle <_<

Napisano

Podaj nam wagę braciszka, jego wzrost, styl jazdy, ew. jakieś upodobania co do kolorów (coby nie trafić mu z nie takim kolorem ramy, bo może nie jeździć, a przecież nie o to nam chodzi, prawda? :) ). No, i jego wymagania od roweru.

 

Od siebie mogę polecić:

Trek

Dość stary, ale po konserwacji (wymiana smarów wszelakich itp) będzie bardzo ok. Sztywniak, ale stalowy, mniejsze nierówności stłumi. Cena bardzo przystępna

 

Giant

Młodszy od Treka, na gorszym osprzęcie, ale rozwojowy, ze względu na stery 1 1/8 cala i trwalszy - ma wymienny hak przerzutki. Obecna cena jest puki co ok, ale prawdopodobnie przekroczy pułap 600zł

 

GT

GT to GT, klasa sama w sobie :) Też sztywniak, też stalowy, ale ma naprawdę niezłe komponenty. No, i Kup Teraz ;)

 

Author

Chętnie bym Ci go podebrał, ale tak się składa, że mam rower a funduszy brak :) Cena zapewne skoczy, ale możesz się ugadać z kolesiem. Tyle teorii, a praktyka mówi, że za te komponenty przyjdzie zapłacić dużo więcej. Ale zalicytować warto :) naprawdę warto.

 

Tyle ode mnie, rewelacji jak widać nie ma, ale złomu też nie kupisz. Podsyłaj nam linki do rowerów, które chciałbyś kupić, doradzimy Ci co i jak :) I generalnie lepiej w tej cenie zrezygnować z amortyzatora (prawdopodobnie lipnego w tej klasie, ale to nie reguła) na rzecz sztywnego widła.

 

Marin

Prawdę mówiąc nie znam tej marki, ale osprzęt budzi respekt. W sumie skusiłbym się, choćby dla samych części :)

Napisano

adii22, raczej żaden z podanych. Cześć przekroczy mój budżet, a ten Terk trochę nie bardzo

przede wszystkim chodzi mi o dobrą ramę do możliwej dalszej rozbudowy

 

doszło coś nowego:

http://allegro.pl/item1136874037_okazja_schwinn_kola_26.html

tutaj trzeba by dokupić oponki, ale jakieś tanie się znajdzie, to nie problem

 

 

http://allegro.pl/item1136898011_rower_giant_rock_rozm_s_stan_bdb.html

 

zdaje sobie sprawę że za tą cenę dobrze działającego amortyzatora nie dostanę.

Napisano

Z tych 2 raczej Giant, bo ma sterówkę 1 1/8" a Schwinn 1" - obecnie odchodzą od tej średnicy. Oba mają niewymienne haki przerzutek, co jest nieco kichą, ale przy normalnej jeździe nie powinno być problemów - gorzej, gdy się skrzywi. Generalnie brałbym Gianta.

Ew. poszperałbym za Hexagonem V4 z lat poprzednich lub starymi (rocznik koło 2006) Levelami od Krossa. O ile rama będzie dobra, można brać, bo to niezłe bazy pod rozbudowę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...