dziadyga59 Napisano 7 Lipca 2010 Napisano 7 Lipca 2010 Witam. Mój dotychczasowy rower Jaguar, po 10 latach służby zaczął stopniowo się rozpadać, tak więc zdecydowałem się na zakup nowego środka transportu. Mam 179cm wzrostu, 73 kg. Zastanawiam się nad rowerem górskim/ trekingowym/ crossowym, przeczytałem wiele forów, rad, ale chciałbym poznać Wasze opinie. Pisłaem już raz na tym forum, ale umieściłem temat w złym dziale. Do czego rower?: Do jazdy Często po mieście, do lasu, na dłuższe trasy w różnym terenie 50 - 100km. Chciałbym aby rower posłużył mi przynajmniej 8 - 10 lat jak poprzedni. Mam zaufanie w kwesti osprzętu do firmy shimano (klasa alivio chyba minimum) i tęgo będę się trzymać. Rower powinien być względnie szybki, zwrotny i wytrzymały, ale to oczywiste. Mile widziana średniej jakości amortyzacja. Hamulce v-brake, hydrauliczne bardzo chętnie. Proszę o radę jaki typ roweru wybrać. Górski, trekkingowy czy crossowy. Na razie zaciekawiły mnie modele: http://www.kross.pl/...row_Rubble.html Kross level A4 Chciałbym poznać Wasze opinie oraz dowiedzić się coś o marce Torpado. pozdrawiam
PiterForce5 Napisano 7 Lipca 2010 Napisano 7 Lipca 2010 Pytałeś jaki typ roweru wybrać, oczywiście że górski! Kupujesz takiego gurala i możesz go zawsze zmodyfikować według własnych potrzeb. Level A4 w 100% się nada, jest to rower bardzo uniwersalny ale jeżeli w przyszłości będziesz chciał ostrzej jeździć nie obejdzie się bez modyfikacji - na pewno na pierwszy ogień pójdą amory. Co do wytrzymałości, wielu moich znajomych ma ten rower i nigdy nie narzekają żeby im coś się psuło, ja sam zanim kupiłem wheelera, jeździłem na kross-ie był to stary model ale przez 5 lat wytrzymał mordercze traktowanie. Polecam ci także MBIKE Renegade 0.5 - rower porównywalnej klasy za te same pieniądze... Renegade 0.5 jest lżejszy prawie o kilogram, posiada identyczny amortyzator oraz hamulce tarczowe, zresztą sam zobacz. Kross Crow Rubble - nie głupi pomysł, posiada znacznie lepszy napęd w porównaniu do w/w rowerów. Hamulce hydrauliczne przód i tył. Gorzej jest tu z wagą i przednim amorem. Jeżeli zamierzasz jezdzić w terenie - las, piasek, szutr lub błoto to będzie cienko z oponami bo one nadają się głównie na asfalt i chodnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.