Skocz do zawartości

[amortyzator] Boxxer


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Golenie do Boxxerka 300 zł najtaniej . Boxxera tego nie warto kupować bo to dość "olejożerny" amorek , jest z nim masa problemów oraz ogólnie roczniki 03-04 były mocno niedopracowane . Z tego co widać to ma golenie od modela podajże 06 WC . Podkowy nie da się zaspawać bo to magnez i nie idzie tego spawać .

Napisano

To nie jest kwestia czy magnezu nie da się spawać tylko kto to pospawa w tym kraju. Znalezienie kogoś kto naprawde potrafić spawać alu to już jest na granicy cudu a co dopiero mówić o magnezie. 

Napisano

Dokładnie tak. A już w takim miejscu, takie pęknięcie. Dlatego nie mówię, że to ma sens, bo nie ma żadnego, tylko chciałem zaznaczyć, że jest możliwe.

Napisano

Gdzieś kiedyś widziałem ofertę kogoś kto " klei " golenie i daje na to nawet gwarancję . Kiedyś kolega zaspawał migomatem golenie w RST , niby się udało , ale połączenie było bardzo słabe i pękło naraz po złożeniu .

Napisano

rtursx1 jeżeli myślimy o tym samym pod pojęciem "klejenie" to był to proces polegający na tym iż "pan spec" oklejał booster włóknem szklanym nasączonym żywicą. Wyglądało to po prostu jak żygowina no ale golenie były "sklejone" Ludzie w desperacji łapali sie za takie metody, ale póżniej coś cicho bylo jak dalej się to sprawdzalo.

Można robić różne patenty łącznie z tym, że pęknięty booster jest skręcony na kawał blachy i dwa wkręty ale ja uważam, że pęknięty odlew magnezowy bądź aluminiowy po prostu trzeba wymienić na sprawny. Szczerze mówiąc bałbym sie jechać w góry na naprawianych metodą druciarską goleniach, ale w Polska można zobaczyć cuda każdego sortu...

:)

Napisano

No przyznam,ze w gorach jak jezdze 17 lat jeszcze cudow nie widzialem :)

Napisano

shotgun miałem na mysli cuda w Polsce ogólnie a nie tylko w górach. To są takie "patenty" jak samochody spawane z dwóch/trzech części, boostery łączone blachą i wkrętami, amor smarowany kremem nivea (autentyk!) czy też z tego forum stwierdzenie, że smar z litem rozpuszcza golenie magnezowe. To ostatnie to moje ulubione.

Napisano

Jezeli kupisz gdzies tanio golenie to sie oplaca o ile reszta jest w przyzwoitym stanie, na allegro mozna golenie kupic ale trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i miec ok 300zl na ten wydatek. Co do spawania przychyle sie do opinii poprzednikow, prawdobodobnie nikt tego nie zespawa. Ja osobiscie 2 razy dawalem amortyzator do zespawania, co prawda byly to golenie od manitou blacka, raz wyszlo bardzo dobrze, jednak za drugim razem wyszlo tak, ze golenie nadawaly sie na smietnik.

Napisano

Druga sprawa to to ze boxxery to drogie amory w eksploatacji (czeste i osztowne serwisy), jesli chcesz amora niemal bezobslugowego to "ósemki" kup, albo jakies "szóstki"

Napisano

Oooo tak , Boxxery poniżej 2006 to mocno "olejożerne" amory . Mój litr oleju brał w 3-4 mies .... bo olej się w nim mocno brudził , a na zabrudzonym oleju nie działał zabardzo w sumie to ogólnie te boxxery nie działają . Mocno twarde i nieczułe a na dropach dobijał . Zaletą jego jest waga i to jedyna zaleta .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...