Nothing Napisano 5 Lipca 2010 Napisano 5 Lipca 2010 Witam! Jestem w posiadaniu takiego oto sprzętu: Kross Level A2 Z tego co patrzyłem na jego specyfikacje to ma on pedała: NATTY CS-90KA Sądzę, iż z takimi pedałami nie za dużo da się zrobić, jeżeli chcę kupić buty SPD. Jestem zielony w tym temacie dlatego proszę doradźcie mi jakie kupić w miarę dobre bloki i buty do 300zł (razem). Jeżeli w tej cenie jest to możliwe to chciałbym, żeby te buty były nieprzemakalne, gdyż nie raz złapał mnie już deszcz podczas jazdy. Jeżeli potrzeba jeszcze jakieś moje wymagania co do butów bądź bloków by dobrze je wybrać to pytajcie.
microsista Napisano 5 Lipca 2010 Napisano 5 Lipca 2010 Przecież nie zamontujesz bloków do platformowek... potrzebne ci specjalne pedaly http://centrumrowerowe.pl/10203081019/Shimano-PD_M540_z_blokami/Produkt.aspx http://centrumrowerowe.pl/002147/Shimano-SH_M122P_biale/Produkt.aspx
Lextalionis Napisano 5 Lipca 2010 Napisano 5 Lipca 2010 Całkiem okazyjna cena tych 122-ujek... Nie najgorszy but ale jeżeli chcesz mieć buty nieprzemakalne to musisz zainwestować dodatkowo w coś Takiego
Nothing Napisano 5 Lipca 2010 Autor Napisano 5 Lipca 2010 Dlatego napisałem: Sądzę, iż z takimi pedałami nie za dużo da się zrobić, jeżeli chcę kupić buty SPD. A w jakich cenach trzeba by kupić but by był nieprzemakalny, ale nie ochraniacze na but tylko sam but, a takie na pewno istnieja. Jako, iż nie mogłem już edytować poprzedniego posta, pisze jednego pod drugim. Znalazłem w internecie takie oto oferty: http://allegro.pl/item1093016230_buty_shimano_sh_m122_spd_pedaly_m520_bloki.html http://allegro.pl/item1113060688_buty_mtb_shimano_sh_m086_z_pedaly_pd_m520_bloki.html Nie wiem które bardziej się będzie opłacało. Czy lepiej kupić m122 czy m086. Czytałem trochę o m122 i dużo osób je chwali, ale nie wiem jak z tymi m086. Jeżeli ktoś mógłby się powypowiadać na ich temat byłbym wdzięczny.