marrcin Napisano 11 Maja 2011 Napisano 11 Maja 2011 Kupiłem ten sam rowerek i mam pytanie do czego służy na amortyzatorze z lewej strony to pokrętło , co się nim reguluje dajac na minus lub plus?
ktotek Napisano 11 Maja 2011 Napisano 11 Maja 2011 Kupiłem ten sam rowerek i mam pytanie do czego służy na amortyzatorze z lewej strony to pokrętło , co się nim reguluje dajac na minus lub plus? Twardość amortyzatora - bardziej na minus - będzie się uginać pod mniejszą siłą.
wirus Napisano 27 Maja 2011 Napisano 27 Maja 2011 Co tu by dużo nie pisać i ja skusiłem się na Kross Level A2 2009 XT na dzień dobry zdziwiłem się że dostałem ramę 7005 a w specyfikacji była inna na plus oczywiście, ale za to do opon nie miałem szczęścia i dostałem Trax Trail ,po rozpakowaniu paczki i skręceniu do kupy (zamawiany przez internet) lekkie zdziwienie bo przedni hamulec wymagał odpowietrzenia tył działał okej no i nieszczęsna przednia przerzutka albo raczej korba która za dobrze nie współpracuje z alivio i doprowadza mnie do koszmaru ale postanowiłem wymienić korbę na DEORE FC-M590 (wymiana za kilka dni)i mam nadzieje że wszystko wróci do normy co do prowadzenia się roweru to po 250km zbytnio wiele nie napiszę, w każdym razie jedynie co mnie rozczarowało to korba i działanie przedniej przerzutki a reszta działa pięknie.
blackrain Napisano 29 Maja 2011 Napisano 29 Maja 2011 Ja mam 176cm i zawsze jeździłem na 17tkach (Trek, Author) Ja również mam 176cm i wybrałem 17".
Yoshimitsu9 Napisano 29 Maja 2011 Napisano 29 Maja 2011 Tak jak najbardziej ja mam Felta q200 modyfikowanego i przy ramie 21" mam 185 jest dla mnie ciut za duża do tego siodełko ustawisz sobie i będzie elegancko. Poza tym masz buzię , możesz się spytać sprzedawcy. Możesz wybrać się na jazdę "próbną" obok obiektu tam gdzie sprzedają. Przynajmniej mój znajomy tak mógł. ;-) Pozdrawiam
Wonsky Napisano 29 Maja 2011 Napisano 29 Maja 2011 Też jeżdże na ramie A2 i 17" jest idealna przy wzroście ~170cm. W terenie nie wyobrażam sobie jazdy na 19 jak ktoś wcześniej pisał.
DaNi3loS Napisano 18 Czerwca 2011 Napisano 18 Czerwca 2011 Co tu by dużo nie pisać i ja skusiłem się na Kross Level A2 2009 XT na dzień dobry zdziwiłem się że dostałem ramę 7005 a w specyfikacji była inna na plus oczywiście Witam. Niestety kolego "wirus" jesteś w błędzie. Posiadam taki rower (rocznik 2009, wersja XT) jak Ty i także mam naklejkę z napisem 7005. Rower kupiłem w lipcu 2009 i natychmiast przykuło to moją uwagę. Pisałem maila w tej sprawie do działu technicznego marki Kross. Tłumaczyli iż jest to błąd przy produkcji naklejek. Ta rama jest zbudowana ze stopu 6061, tak jak jest podane w specyfikacji producenta. Pozdrawiam
senjiro Napisano 19 Czerwca 2011 Napisano 19 Czerwca 2011 Tłumaczyli iż jest to błąd przy produkcji naklejek. a nie przypadkiem w przyklejeniu odpowiedniej naklejki:P?
elton29 Napisano 11 Lipca 2011 Napisano 11 Lipca 2011 Ja przymierzałem się do 21' ale jednak kupiłem 19'iprzy moim wzroście 182cm i 95kg wagi stwierdzam iż jest ona ciut przy duża i mówię tu o śmiganiu w lesie bo naa trasie jest ok ale w ciasnych zakrętach jakoś jej nie "czuję".
Blood Napisano 13 Września 2011 Napisano 13 Września 2011 (edytowane) Co tu by dużo nie pisać i ja skusiłem się na Kross Level A2 2009 XT na dzień dobry zdziwiłem się że dostałem ramę 7005 a w specyfikacji była inna na plus oczywiście, ale za to do opon nie miałem szczęścia i dostałem Trax Trail ,po rozpakowaniu paczki i skręceniu do kupy (zamawiany przez internet) lekkie zdziwienie bo przedni hamulec wymagał odpowietrzenia tył działał okej no i nieszczęsna przednia przerzutka albo raczej korba która za dobrze nie współpracuje z alivio i doprowadza mnie do koszmaru ale postanowiłem wymienić korbę na DEORE FC-M590 (wymiana za kilka dni)i mam nadzieje że wszystko wróci do normy co do prowadzenia się roweru to po 250km zbytnio wiele nie napiszę, w każdym razie jedynie co mnie rozczarowało to korba i działanie przedniej przerzutki a reszta działa pięknie. Kupiłem rower równo rok temu, zrobiłem na nim 1000 km (jeżdżę raczej od święta ) i muszę przyznać, że częściowo mam bardzo podobne odczucia. Też dostałem ramę 7005, na koła nie zwróciłem uwagi. Przedni hampel też mam do odpowietrzenia, ale póki co nie mogę się z tym zabrać Generalnie jestem z roweru bardzo zadowolony. Wszystko chodzi elegancko, nic nie puka, nie stuka. Przerzutki chodzą perfekcyjnie - zarówno przednie jak i tylne. Jedyne do czego mogę się przyczepić to adaptery hamulców, które po mocnym hamowaniu potrafią mi się przesunąć, przez co podczas dalszej jazdy klocki ocierają (ręką mogę ten adapter przesunąć, choć potrzeba do tego sporo siły). Może akurat to kwestia tego, że trafiłem taki model. Śruby są dokręcone w opór. Generalnie bardzo polecam, bo się nie zawiodłem i jestem bardzo zadowolony. Z resztą ostatnio się zamyśliłem i przewróciłem o krawężnik i gdy zobaczyłem, że zdarł się kawałek farby na ramie to aż miałem łzy w oczach że popsułem wygląd tak wspaniałego sprzętu Edytowane 13 Września 2011 przez Blood
MixhaL Napisano 1 Listopada 2011 Napisano 1 Listopada 2011 A ja mam problem z hamulcami hydraulicznymi. Hamować hamują bardzo dobrze ale kultura hamowania jest mierna. Podczas hamowania nie wiem jak to opisać ale klocki tak jakby się slizgały i powoduje to takie pierdzenie podczas hamowania oraz robi spory hałas a widelec widać jak wpada w wibrację. Coś jak zwykłe v breki jak złapią np wody itp. Można coś z tym zrobic?
chopen Napisano 24 Lutego 2012 Napisano 24 Lutego 2012 Witam Wy też macie XCR'a o skoku 140 mm ? albo ja mam jakąś wersje dla vipów ;d
adii22 Napisano 24 Lutego 2012 Napisano 24 Lutego 2012 XCR nie ma skoku 140 mm wysokość jego goleni górnych ponad dolnymi to ok. skok+20mm. Widać, że pewnie dostałeś 140mm wersję O ile taka jest, ale obstawiam błąd pomiarowy U mnie przy 100mm skoku golenie wystawały ~121mm
Eastern Napisano 24 Kwietnia 2012 Napisano 24 Kwietnia 2012 Ale się ogląda i czyta teraz, moje niespełnione marzenie sprzed dwóch lat
Rekomendowane odpowiedzi