dawcio Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Problem dotyczy kupna hamulców V-brake. Rower posiadam od niedawna. Kupiłem go bez hamulców i chcąc oszczędzić poszedłem do marketu i wziąłem pierwsze lepsze (i najtańsze V-brakei) Siłą rzeczy nie pracowały dobrze i nawet w serwisach załamywali przy nich ręce. Wreszcie jednak trochę zaoszczędziłem i chciałbym kupić jakieś porządne V-brakei i klamki. Na to przedsięwźęcie przeznaczyłem 100zł. Niestety nie znam się na takim sprzęcie i boję się że znowu kupie jakiś złom. Proszę więc o doradzenie jakie hamulce i klamki byłyby najlepsze (miejcie na uwadze mój budżet). Z góry Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Za tę cenę raczej złomu nie kupisz Wiele osób poleca Avid Single Digit 3, jakieś 80zł za komplet. Na pewno nie jest to sh*t, ale sam mam i nie wydają mi się nadzwyczajne. O wiele mocniejsze były moje hamulce alhonga w rowerze za 700zł Może za różnicą stały klocki, one też mają znaczenie. Podane hample nie są tanie, ale mogę do tego zaproponować tanie klamki: DeOne, np TU. Farba czarna może zejść, ale poza tym są dość wierną kopią super popularnych Avid Fr-5 i działają dobrze. Jak masz gdzieś w okolicy sklep GoSport, to tam miewają, odpadnie koszt przesyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaro1989 Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 ja polecam Avidy trójki albo coś od Shimano myślę że w tej cenie Deore można dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...