kubzys Napisano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 trochę porysowała mi się rama i chciałbym ją pomalować. czy mam stary lakier najpierw zetrzeć papierem ściernym czy od razu na stary lakier dać nowy? jakiej farby używać? spray czy pędzlem? i jaka nazwa farby? jak spray to montana czy coś innego? i jaki rodzaj farby? ogólnie napiszcie mi wszystko co powinienem wiedzieć przy malowaniu ramy bo jestem zielony w temacie malowania z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz2191 Napisano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 Stary lakier na pewno musisz zedrzeć bo inaczej nowy będzie Ci spływał i raczej efekt będzie kiepskawy, a co do zdzierania to papierem ściernym byś się zamęczył xD Weź kup sobie taką specjalną szczotkę drucianą do wiertarki( kilka PLN-ów) będzie lepiej i szybciej. Najlepszy by był spray bo wtedy nie będzie widać żadnych pociągnięć pędzla ani nic. Farba jak farba do metalu jakaś(tylko uważaj na te z brokatem jako połysk), najlepsza by była taka samochodowa. A no i podczas malowania musisz wszystkie części z ramy wyjąć( amor, korba itp.) żeby Ci się farba nie dostała do łożyska albo gdzie indziej gdzie się dostać nie powinna. A może lepiej by było oddać ramę do lakierni? Koszt trochę większy ale i efekt profesjonalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 ...do lakierni proszkowej. Proszkowo jest bardziej trwale i w ogole gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 30 Czerwca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 [malowanie] i renowacja ramy [Malowanie]ramy [rama]malowanie ramy Znalezione na szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany