Skocz do zawartości

[Amortyzator] jaki kupic do 500 zł?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siema.potrzebuje kupić amortyzator do roweru mbike ale sam nie wiem jaki nie znam się za bardzo ; | mógł by mi ktoś pomoc? na razie mam 327 bravo

Napisano

ok dzieki : ) ale mam jeszcze jedno pytanie (nie w tym temacie) jaka kierownice do tego?

co do tamtego amoru epicon nie mam z przodu tarczowki ; (

Napisano

a zapomniałem dodać ten amortyzator do dirtu dla początkującego

to jak? pomożecie go wybrać? bo do tego epicona nie mam tarczowego z przodu ;s

:)

Napisano

a zapomniałem dodać ten amortyzator do dirtu dla początkującego

to jak? pomożecie go wybrać? bo do tego epicona nie mam tarczowego z przodu ;s

:)

Epicon to jest amortyzator do XC więc do dirtu to nie "bałdzo"...

Napisano

W Twoim przypadku chyba najrozsądniej będzie kupić takie coś:

http://allegro.pl/item1095110397_hit_kross_sign_ds_dirt_street_najtaniej.html

Napisano

Wiem ;] Ale sam pokazałeś ramę z amortyzatorem, więc można wywnioskować, że nie masz nawet ramy do dirtu. Pytanie teraz po co Ci amortyzator do dirtu, jeśli nie masz ramy ?

Napisano

Jeśli jest to Twój pierwszy rower, to nie opłaca się składać. Lepiej kupić dobrą bazę do późniejszych poprawek. No Chyba, że dysponujesz porządną kwotą do zagospodarowania...

Napisano

jak mówiłem mam tylko 500 zł a nie chce marketowego roweru... dlatego wole kupic teraz amortyzator a rame i kierownice kiedy indziej ;s

Napisano

Czegokolwiek byś nie kupił, nie warto. Skoro masz w rowerze taki "amortyzator" to i zapewne stery klasyczne 1". Do dirtu żadnego amortyzatora pod takie stery nie kupisz. Ponadto osprzęt zapewne także z niskiej półki, więc kilka części poszłoby do wymiany i z 500zł zrobiłoby się kilka razy tyle.

Także jedyne rozwiązanie to sprzedać rower i kupić coś faktycznie przeznaczonego do tego typu zabaw, np. Kross Sign DS.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.