malin84 Napisano 28 Czerwca 2010 Napisano 28 Czerwca 2010 Witam. Posiadam Raidona Air 2010. Przejechane mam już na nim ok 1000km. W ciepłe dni - tak 20 stopni i w górę, pracuje całkiem fajnie (jest bardzo czuły i płynny). Ale wieczorami lub w dzień gdy temperatura zaczyna spadać poniżej 20 stopni robi się strasznie zamulony (jest mało dynamiczny i mało czuły) Jakieś 100km temu rozebrałem go przeczyściłem i przesmarowałem smarem do łożysk. Dodam, że jak jeździłem wczesną wiosną i temperatury rano spadały poniżej 10 stopni to miałem wrażenie że prawie w ogóle nie pracuje - wybierał tylko wielkie dziury. Co radzicie żeby nie był tak wrażliwy na temperatury? Czy ten olej w tłumiku jest za gęsty? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
DominikM Napisano 28 Czerwca 2010 Napisano 28 Czerwca 2010 1. Popraw temat 2. Zastosuj smar o lepszych parametrach - do pracy w niskich temperaturach.
Brooce Napisano 9 Lipca 2010 Napisano 9 Lipca 2010 Olej w tłumiku gęstnieje przy malejącej temperaturze - choć mocno wyczuwalne jest to raczej wtedy, gdy temperatura zbliża się do zera - a nie poniżej 20 stopni (to przecież nadal całkiem ciepło). Zmiana oleju na rzadszy mogłaby pomóc. Zmiana smaru na przystosowany do amortyzatorów również może mieć dobry wpływ (jeśli chodzi o nasmarowanie goleni).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.