pawelsystem Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 mam mały dylemat obręczowy bo ostatnio przyszła do mnie piasta dt 240s i teraz czas na obręcz tylko sam nie wiem jaką wybrać waga niby przemawia za alpine tylko sam nie wiem czy ona wytrzyma pod 75kg czy brać olimpica koło miało by wyglądać w tym stylu obręcz ztr olimpic/alpine szprychy cx ray piasta dt 240s nyple dt alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Ja jeżdżę od ok. 2 lat na Olympicach. Bardzo fajne obręcze, mimo ich lekkiej wagi i mojego niezbyt delikatnego stylu jazdy jak do tej pory ich nie byłem w stanie skasować. Alpine zdaje się ma od niedawna tobo, zasięgnij opinii u niego. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Alpine to kontynuacja Olimpica, jest lekko lzejsza, szersza od wew, z nizszymi sciankami. Z waga 75kg to mozesz na tym zestawie w DH jezdzic Obrecz to jedno, wazne jest na czym jest on zapieta, a cx-ray zapewnia bardzo wysoka sztywnosc kola (jak nie najwyzsza w porownaniu do innych szprych). U mnie kg-ow jest duzo wiecej, drugi sezon na Olimpicach z cx-ray i nie ma problemow, z wyjatkiem malej korekcji 'bicia' obreczy. Tzn bylo tak male ze przypuszczam wiekszosc by nawet tego nie zauwazyla, no ale bylo i musialem to lekko poprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 czyli brać alpine?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 ok dzięki swoją drogą wyjdzie naprawde lekkie koło bo jak liczyłem to wychodzi mi ok 745g :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy66 Napisano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Pozwolicie że przyłącze się do tematu i spytam o felgę FRM XMD 333? http://www.frmbike.biz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=212&category_id=61&option=com_virtuemart&Itemid=26 waga bardzo zbliżona do ZTR Alpine,ale FRM jest dodatkowo kapslowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 frm po 2 latach pękło mojemu znajomemu a waży aż 60kg... ja biore alpine i zobaczymy jak to bedzie a nawet dziś okazalo sie ze schudłem do 73,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 dobra wykorzystam ten temat jakie najlepiej dać długość szprychy do zestawu tylna dt 240 ztr alpine na 3X jak ktoś ma takie koło i pamieta długość to bede wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 To ja też się podepnę.. Obręcz Crest różni się czymś od Alpine? Chyba mają troche inny profil i szerokość. A jak z wytzrzymałością, podobna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witek3 Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Dołączam się do pytania Nieboraka. Crest jest cięższy o 10g, ale własnie co do wytrzymałości to nie wiem. A ten komplet, tj 240s, obręcz alpine/crest na szprychach sapimach laserach byłby dobry? pod względem wytrzymałości, bo 12zł za 1 szprychę cx-ray nie dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Jeżeli koniecznie chcesz płaskie szprychy to kup Mac 424 4zł/szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 Dołączam się do pytania Nieboraka. Crest jest cięższy o 10g, ale własnie co do wytrzymałości to nie wiem. A ten komplet, tj 240s, obręcz alpine/crest na szprychach sapimach laserach byłby dobry? pod względem wytrzymałości, bo 12zł za 1 szprychę cx-ray nie dam Moje cresty mają po 330 g. Była przecena, profil obręczy mi się podoba więc padło na nie. Nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz24 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Ja do zestawu ZTR Alpina i DT240 mam zamiar założyć szprychy DT Competition. CZY TO WYSTARCZY ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Potrafisz poprawnie zadać pytanie? Wystarczy... do czego? Chcesz koła powiesić na ścianie czy jeździć w górskich maratonach? Nawet gdybyś nie był wagi piórkowej to powinno wystarczyć. Sprzęt wysokiej klasy chcesz mieć a o takie drobnostki pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz24 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Sorka jestem głąb. Problem to raczej waga 80 +. Moja jazda to głównie Mazowsze i Mazury, więc raczej piach i błoto, jazda różnie, do 10 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.