Skocz do zawartości

[1000-2000] Rower górski

Anre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!

Zamierzam kupić rower:

-górski (choć do jazdy w mieście… myślę, że góral jest najbardziej funkcjonalny),

-cena maxxx: 2000zł, choć chciałbym kupić za bliżej 1000zł,

-skąd rozbieżności w cenie? …po prostu nie znam się na tym, a chce kupić dobry rower dla amatora (nie dla zawodowca), ale by służył mi godnie, np. bez częstych „uszczerbków na zdrowiu”),

-miałem kiedyś TREKa (symbolu nie pamiętam), był na ramie 19 (takiego szukam), był meeega dobrym rowerkiem,

-wstępnie myślę o: UNIVEGA HT300 (choć proszę o sugestie, gdyż sprzedawca w sklepie to dla NIE autorytet!).

Z góry dziękuję za podpowiedzi!

Jeśli chodzi o Twój budżet to różnica jakościowa w tym co możesz kupić za 1 a 2K jest dość znaczna.

Uważam że od 2K można już kupić naprawdę solidny rower, więc proponuję przeznaczyć 2K.

Co do konkretnych propozycji to chyba akurat jest wałkowany podobny wątek Rower do 2K, poczytaj sobie.

Jak po mieście to góral nie jest najlepszym wyborem - lepiej spisze się rower crossowy np.te:

http://allegro.pl/item1078926752_kross_crow_rubble_shimano_xt_hydraulika_magura.html#gallery - pod 2 tysiące

http://allegro.pl/item1093816318_kross_preria_deore_alivio_hydraulika_m21_23.html - pod tysiąc

Rowery na bardzo porządnym osprzęcie w tej klasie cenowej, a jak to firma Kross zawsze maja korzystny stosunek ceny do jakości.

pozdrawiam

bardziej przychylałbym się jednak do górala, jaka alternatywa dla Crossów crossowych?

..cenowo bliżej 1200zł, niż 1600zł.

ps. mam 180cm wzrostu, jaką ramę powinienem wybrać?

ps.2. myślę o najmniejszej ramie względem mojego wzrostu (lubię małe, zgrabne, zwrotne rowery)...

czym się różni A2 od A4 i A6?.. proszę o charakterystykę dla amatora (co mi się przyda, co jest zbędne itp.).. muszę się dobrze zastanowić.. głównie śmigał będę po mieście, lecz bezdroża również często odwiedzę!..

Zarchiwizowany