Chaosek Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Witam. Przygotowuje się do zakupu pierwszych tarcz jednak jestem zupełnie zielony w tym temacie i tu moje kilka pytań się pojawia. Po perwsze upatrzyłem sobie Avidy BB7 i czy możecie mi coś lepszego polecić jakościowo w cenie około +/- 200zł i czy do każdego koła w moim przypadku mam rockridera 5.2 można zamontować tarcze i jeszcze jak dobrać rozmiar tarczy do siebie? Z góry dziękuje. Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Witam. Przygotowuje się do zakupu pierwszych tarcz jednak jestem zupełnie zielony w tym temacie i tu moje kilka pytań się pojawia. Po perwsze upatrzyłem sobie Avidy BB7 i czy możecie mi coś lepszego polecić jakościowo w cenie około +/- 200zł i czy do każdego koła w moim przypadku mam rockridera 5.2 można zamontować tarcze i jeszcze jak dobrać rozmiar tarczy do siebie? Z góry dziękuje. Pozdrawiam Robert Witaj, Jeśli chodzi o hamulce tarczowe do 200 złotych nie ma lepszych hamulców niż BB7. Niektórzy mówią, że są lepsze od wielu tanich hydraulików. Aby zamontować hamulce w rowerze musisz mieć: -amortyzator/widelec sztywny z mocowaniem do zacisku i jeśli chcesz również z tyłu mocowanie na tylnych widełkach. W Twoim rowerze są takie mocowania. Musisz mieć również piasty przystosowane do montażu tarcz. ( na 6 śrub lub centerlock) Rozmiar tarcz zależy od stylu jazdy i wagi bikera. Zwykle, do XC wystarczy 160mm na przód i tył, w przypadku większej wagi z przodu tarcza 180mm. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chaosek Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Czyli im lżejszy jeździecty, tarcza powinna być mniejsza z tego co rozumiem tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...