Skocz do zawartości

[dętka, opona] Droższa dętka czy opona bezdętkowa

TheMon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

po kilku problemach z dętkami za 15zł postanowiłem się zastanowić, czy nie zainwestować trochę i kupić droższą dętkę lub nawet opony bezdętkowe. Nie znam się zbyt na temacie więc proszę o pomoc: co wybrać? Jeżdżę trochę w lesie trochę po chodniku/asfalcie. Mam opony 26 cali opony Kenda. Proszę także od razu o propozycje, tzn. linki do konkretnych produktów jeśli to możliwe.

Z góry dziękuję za pomoc.

Napisano

moim skromnym zdaniem nie warto inwestować w oponę bez dętkową, ponieważ tak jak mówisz jeździsz trochę po lesie a tam nie jakoś bardzo trudno o dziurę,a dętka zawsze sam naprawisz a oponę....

Napisano

WW bezdętkowe awaryjnie można dętkę wstawić, więc no problem.

A co do dętek za 15zł? Ja kupuje duro. Normalnie kosztują 10zł. CST tak samo. żadnych problemów. Jeśli często masz kapcie, to może dobijasz oponę, albo walisz przez jakieś kolce itp? Sprubuj nabić trochę więcej w koła. Ja na ciężkie trasy ładuję z tyłu 60PSI, a z przodu ok. 45

• Mod Team
Napisano

A może dętki z samouszczelniaczem?

Chociaż tak jak kolega wyżej napisał: jeżeli łapiesz snaki (czyli takie podwojne dziurki w detce) spróbuj troszkę mocniej napompować dętkę.

Napisano

Poczytam o obu systemach i zorientuję się.

A co do mocniejszego dopompowywania, to kiedy pompuję moje dętki Panaracer'a, nie wiem do jakiego ciśnienia dokładnie, ale są twarde, to następnego dnia mam kompletnego flaka mimo, że dętka była nowa. To chyba nie jest normalne... Tak naprawdę kilka minut po napompowaniu tak mocno już poczułem, że trochę powietrza zeszło. Kiedyś słyszałem od jakiegoś sprzedawcy: A teraz te dętki z takiej rzadkiej gumy robią, więc trzeba pompować za każdym razem. Wg mnie to jest bez sensu, chyba się zgodzicie...

Napisano