Lou87 Napisano 20 Czerwca 2010 Napisano 20 Czerwca 2010 Witam. Jestem posiadaczem RS Tory 302 z 2008 roku i zastanawiam się na modyfikacja tego amortyzatora a właściwe możliwości przełożenia dolnych goleni z Tory do RS Pike’a. Powodem jest fakt ze Pike ma lepszy tłumik z MC i regulacje skoku U-turn, więcej skoku też się czasem przyda. Taki Pike na zwykła oś po prostu. Można dość tanio kupić Pike z popękanymi dolnymi goleniami, dlatego się nad tym zastanawiam, nurtuje mnie tylko problem wykonalności średnica goleni jest ta sama rozstaw pewnie tez pytanie czy w środku nie trzeba nic przerabiać. Z góry dzięki za pomoc
Andrew Napisano 20 Czerwca 2010 Napisano 20 Czerwca 2010 Wiele nie pomogę, ale dam Ci ciekawe info - golenie z tory 318 mają inne(lepsze) ślizgi od goleni w 302 oraz posiadają podwójne uszczelki (302 ma pojedyncze). Możliwe, że gorsze ślizgi 302 zetrą anodę z goleni pika...
wojtekkrakow Napisano 20 Czerwca 2010 Napisano 20 Czerwca 2010 Teoretycznie mogło by pasować, RS ma dosyć standardowe swoje amory, ale pomyśl czy nie lepiej po prostu kupić tłumik MC i sprężynę U-Turn i zamontować w obecnym na miejsce TC i zwykłej sprężyny jeśli już chcesz się tak bawić.
Gość Napisano 20 Czerwca 2010 Napisano 20 Czerwca 2010 Trzeba tylko pamietac,ze jak srednice zewnetrzne sie zgadzaja tak srednice wenwtrzne maja roznice okoo 2mm /grubosc stal kontra alu/
Lou87 Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Napisano 23 Czerwca 2010 Dzięki za odpowiedź, co do różnych ślizgów w 318 i 302 to nie wiedzie działem uszczelki faktycznie mogą się różnić, co do kupna samego tłumika MC i U-turna myślę że wyjdzie to więcej niż cena Pike bez goleni dolnych bo można je kupić jak już są na allegro za mniej niż 200zł. Poza tym wyszło by to wszystko lżej niż stockowa Tora 302. Tylko czy będzie pasować.
Gość Napisano 24 Czerwca 2010 Napisano 24 Czerwca 2010 Nie ,mnie chodzi o to,ze- nie da sie wlozyc cos z gornych lag stalowych do gornych lag aluminiowych.Nie bedzie pasowac,ani caly set u-turna sprezynowego,ani samo MC.Z prostej banalnej rzeczy-inna srednice maja korki do lag alu,inna do stalowych.Przerabiane mialem juz to jak chcialem koledze sprzedac u-turna.Da sie to zrobic przy samym u-turnie,zmieniajac sam korek,z tym,ze trzeba miec w cholere sily,dobre imadlo i dobre"żabki"-kurat ja tak mialem.Samego korka od MC nie zmienialem,nie sprawdzalem srednic czy da sie wymienic ,ale pewnie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.