Skocz do zawartości

[Opony] do miasta

Areal

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Poszukuje jakiś dobrych opon do roweru górskiego o rozmiarze kół 26 cal.

Nie znam się na rowerach więc, proszę o pomoc wyborze opon. Dodam że jeżdżę po mieście, głównie po dziurawych chodnikach i krawężnikach. Najlepiej jakby można je kupić na allegro.

Napisano
  • 8 miesięcy temu...
Gość Przemek2288
Napisano

No to ja się dołączam do zapytania kolegi: jezdze 75% miastem reszta to teren. nadadza sie takie oponki "Schwalbe RETURNER" ? czy to dobra jakosc ? a moze macie cos w w tym zakresie finansowym do polecenia ? Kosztuja około 45 do 50 zł sztuka.

Napisano

No to ja się dołączam do zapytania kolegi: jezdze 75% miastem reszta to teren. nadadza sie takie oponki "Schwalbe RETURNER" ? czy to dobra jakosc ? a moze macie cos w w tym zakresie finansowym do polecenia ? Kosztuja około 45 do 50 zł sztuka.

Do takiej jazdy każdy poleci ci opony typu semislick. Zaproponowane przez ciebie są jednak trochę za szerokie dla kogoś, komu zależy na szybkim dotarciu do pracy. W niższej cenie znajdziesz np. opony marki Kenda, które posłużą ci równie długo.

Mój odnośnik

Napisano

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE.. DODAM ZE JESTEM TU NOWY:P

Sezon rowerowy sie zaczyna i postanowilem zainwestowac troche.. licznik(sigma bc1609), okulary(arctica s-30) i dalej mam problem jak kolega, opony.. juz mnie glowa boli od tych wszystkich opini na necie. Moja jazda wyglada mniej wiecej tak.. 70%miasto, 30% (przejarzczki ze co???) przejażdżki! (sciezki itp.) nastawiam sie na opony Schwalbe ale nie koniecznie.. POMOZCIE!! do wydania max. 300zl

a to moj rowerek..

http://archive.giant-bicycles.com/uk/030.000.000/030.010.000.asp?year=2004&model=10033

..aha, musze tez zmieniac dętki?

od nowosci posiadam opony KENDA 50-559 26x1.95

Napisano

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE.. DODAM ZE JESTEM TU NOWY:P