Skocz do zawartości

[amortyzatory] do starego Gianta?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Mam pytanie: czy ktoś się może orientuje gdzie można kupić jakiekolwiek amortyzatory do Gianta Boulder 400 (rama 21.5")? Jestem laikiem w tej sprawie, a bardzo potrzebuję amortyzatorów - nowe, używane, wszystko jedno. "Specjaliści" w kilku sklepach w Wawie, do których się udałem po pomoc, poradzili mi żebym sobie kupił nowy rower :/

Będę wdzięczny za jakiekolwiek namiary (na sklepy, aukcje, etc.). Nie wiem, czy powinienem podać jeszcze jakieś parametry roweru? Jeśli tak to dajcie znać.

Pozdrawiam

A

• Mod Team
Napisano

Witam wszystkich,

Mam pytanie: czy ktoś się może orientuje gdzie można kupić jakiekolwiek amortyzatory do Gianta Boulder 400 (rama 21.5")? Jestem laikiem w tej sprawie, a bardzo potrzebuję amortyzatorów - nowe, używane, wszystko jedno. "Specjaliści" w kilku sklepach w Wawie, do których się udałem po pomoc, poradzili mi żebym sobie kupił nowy rower :/

Będę wdzięczny za jakiekolwiek namiary (na sklepy, aukcje, etc.). Nie wiem, czy powinienem podać jeszcze jakieś parametry roweru? Jeśli tak to dajcie znać.

Pozdrawiam

A

Po pierwsze zapoznaj się z regulaminem, a w szczególności ze zdaniami dotyczącymi dodawania nowych tematów;

po drugie musisz wiedzieć jaki masz rozmiar rury sterowej w amortyzatorze - są dwa rodzaje 1'(1 cal) i 1,1/8'. Ten pierwszy zazwyczaj jest na gwint a drugi na stery A-head. Najpierw sprawdź to a później pytaj dalej.

Jeśli masz na jeden cal to najlepsze co teraz znajdziesz to będzie RST Gila TnL z blokadą skoku. Sam całkiem niedawno rozglądałem się za amorkiem na 1' i tylko Gilę znalazłem.

Jeśli masz 1,1/8 to masz duże pole do popisu i amortyzowany widelec kupisz od 200 zł wzwyż.