Kormak Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Witam wszystkich serdecznie. Od razu przechodzę do rzeczy. Otóż mam pewien problem odkręcając dziś korbę źle popatrzyłem się na strony w które się ją odkręca.....przekręciłem....poszło.....główka śruby wyszła reszta została...wyciągnąć tego nie dam rady sam raczej. Jak myślicie dadzą radę zrobić to w serwisie? i czy dokupienie samej śruby wystarczy czy trzeba jeszcze będzie coś dokupić. Jeśli będzie trzeba jakieś informacje jeszcze do dopiszę;] Jestem raczej nowicjuszem rowerowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatrykF Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 W serwisie pewnie zrobią ale ja poszedłbym do jakiegoś mechanika samochodowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaro1989 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 jak masz w domu wiertare i narzynki do gwintowania od wewnątrz to dasz sobie sam radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatrykF Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Podejrzewam, że gdyby miał to nie zakładałby tego wątku... Tym bardziej, że tu potrzeba wykrętaków a nie narzynek. Chyba, że ma narzynki i śruby lewoskrętne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaro1989 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 ja bum nawiercił dziurę w tej części śrury która została w suporcie następnie mocno bym wkręcił tam narzynkę i następnie wykręcał. myslę żeby wtedy wyszła z ułamaną śrubą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...