Magik2 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Wczoraj kupiłem Kross Hexagon V3, a dziś zaobserwowałem bardzo nieprzyjemną rzecz. A więc gdy zmieniam przerzutki dajmy na to lewa 3 prawa 4 lub lewa 2 prawa 5 to w tedy co jakiś czas łańcuch przeskakuje tak jak by na zębatkach. Dobrze jedynie chodzi 3 na 7 a resztą w sumie nie chodzi tak jak powinna. Co mam robić w takiej sytuacji, można to jakoś naprawić? Tylko nie poradzajcie mi serwisów bo teraz nie mam kasy na nich. Jeśli można to jakoś zrobić to opiszcie jak tylko tak prosto bo nie znam się na rowerach. Będę bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lvkas Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 A przypadkiem nie ociera się o wyższą zębatkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magik2 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Nie wiem, ale podczas jazdy dajmy na to lewą daje 3 a prawą 5 i czasami przeskakuje tak jak by, po prostu nie chodzi płynnie tak jak na najwyższych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lvkas Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Najpierw sprawdź czy przerzutka chodzi równo z kaseta jeżeli nie to wyreguluj. Rower kupiłeś nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Jeżeli biegi są dobrze zmieniane i jedynie coś przeskakuje, może wystarczy wyregulować wózek tylnej przerzutki (wykorzystując do tego śrubę baryłkową znajdującą się tuż przy przerzutce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czajnik Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Rowery Krossa niestety mają nie do końca wyregulowane przerzutki i naciągnięte szprychy i niestety tak jak to jest napisane w gwarancji trzeba w ciągu miesiąca podjechać na przegląd połączony z ostateczną regulacją ponieważ na początku linki się trochę rozciągają i trzeba to wyregulować. Oczywiście przegląd gwarancyjny płatny ok 30-50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magik2 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Ale po tym przeglądzie już będzie wszystko dobrze tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 17 Czerwca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Gdybyś tak leniu jeden przejrzał forum i wszedł we właściwy dział, w którym powinien znaleźć się ten temat, to na jego górze znalazłbyś to: http://www.forumrowerowe.org/topic/3668-naped-zanim-zapytasz-zobacz/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magik2 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Wielkie dzięki!! pobawię się za tydzień ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magik2 Napisano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Próbowałem coś zrobić z tymi przerzutkami , ale ja sam sobie rady nie dam. W sumie to mogę jeździć tylko na 3-6,3-7 , ewentualnie 1-1,1-2,1-3. Już wole zapłacić za serwis, tylko gdzie mam z tym jechać? Czy musze jechać do jakiegoś salonu Kross'a czy jak bo o ile mi wiadomo to w Rzeszowie nie ma takiego. Myślicie, że w takim serwisie by to zrobili, że nie było by tego problemu? i ile to będzie tak kosztowało? Już wole zapłacić , tylko żeby mi to zrobili, bo wiecie jaka to jazda ciągle na 3-6 i 3-7... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Musisz sprawdzić pod tymi adresami w rzeszowie: 1. Lubelska 50 Rojax P.Czekański tel. 017 852 24 11 2. Akacjowa 47 Polikor tel. 017 865 12 50 3. Akacjowa 47 Z.U.H. BAJA Wiesław Cygan tel 0 607 278 593 - takie info mam w książce serwisowej, mogłes do niej zaglądnąc - powinna mieć świeższe dane, moja jest z 2008 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 ah znowu temat źle założony, raz że powinien być w dziale napęd to druga sprawa regulamin pkt 2e - opis tematu służy do uzupełniania danych, to naprawdę takie trudne kolego ? Przerzutki Tobie wyregulują za 15-25 zł. Z tyłu masz przerzutkę z śrubą baryłkową do której wchodzi linka. Jeśli nie wchodzi np teraz Tobie z tyłu z 4 na 5 koronkę w dół, to śrubę baryłkową wkręcasz by obluzować linkę. W drugą stronę zaś przy redukowaniu z 5 na 4 koronkę, śrubę baryłkową wykręcasz w celu naciągnięcia linki. Jeżeli przerzutki nie możesz wyregulować, masz problem albo z pancerzem i linką (zasyfione), hakiem przerzutki lub ewentualnie z wózkiem przerzutki (jedno z tych dwóch ostatnich jest krzywe). Temat przeniesiony, wyedytowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magik2 Napisano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Dzięki afly odezwę się tam do nich , jeśli by tyle wzieli za przerzutki to nie było by źle, po prostu w tej chwili mogę używać tylko około 4 przerzutek a dziś gdy zmieniałem przerzutke na 3-5 to łańcuch mi zakleszczyło i musiałem wyciągać na siłe... A co do tematów, to regulamin jest dość inny niż na innych formach więc nowemu użytkownikowi nie jest łatwo się przestawić a całego regulaminu na pamięć też nie sposób się nauczyć. Dopisałem post o przerzutkach bo taki temat już istniał , nie widziałem sensu tworzyć nowego tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.