Magik2 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Wczoraj kupiłem Kross Hexagon V3, a dziś zaobserwowałem bardzo nieprzyjemną rzecz. A więc gdy zmieniam przerzutki dajmy na to lewa 3 prawa 4 lub lewa 2 prawa 5 to w tedy co jakiś czas łańcuch przeskakuje tak jak by na zębatkach. Dobrze jedynie chodzi 3 na 7 a resztą w sumie nie chodzi tak jak powinna. Co mam robić w takiej sytuacji, można to jakoś naprawić? Tylko nie poradzajcie mi serwisów bo teraz nie mam kasy na nich. Jeśli można to jakoś zrobić to opiszcie jak tylko tak prosto bo nie znam się na rowerach. Będę bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lvkas Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 A przypadkiem nie ociera się o wyższą zębatkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magik2 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Nie wiem, ale podczas jazdy dajmy na to lewą daje 3 a prawą 5 i czasami przeskakuje tak jak by, po prostu nie chodzi płynnie tak jak na najwyższych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lvkas Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Najpierw sprawdź czy przerzutka chodzi równo z kaseta jeżeli nie to wyreguluj. Rower kupiłeś nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Jeżeli biegi są dobrze zmieniane i jedynie coś przeskakuje, może wystarczy wyregulować wózek tylnej przerzutki (wykorzystując do tego śrubę baryłkową znajdującą się tuż przy przerzutce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...