Skocz do zawartości

[Kross hexagon V3] regulacja przerzutek - problem


Magik2

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj kupiłem Kross Hexagon V3, a dziś zaobserwowałem bardzo nieprzyjemną rzecz. A więc gdy zmieniam przerzutki dajmy na to lewa 3 prawa 4 lub lewa 2 prawa 5 to w tedy co jakiś czas łańcuch przeskakuje tak jak by na zębatkach. Dobrze jedynie chodzi 3 na 7 a resztą w sumie nie chodzi tak jak powinna. Co mam robić w takiej sytuacji, można to jakoś naprawić? Tylko nie poradzajcie mi serwisów bo teraz nie mam kasy na nich. Jeśli można to jakoś zrobić to opiszcie jak tylko tak prosto bo nie znam się na rowerach. Będę bardzo wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowery Krossa niestety mają nie do końca wyregulowane przerzutki i naciągnięte szprychy i niestety tak jak to jest napisane w gwarancji trzeba w ciągu miesiąca podjechać na przegląd połączony z ostateczną regulacją ponieważ na początku linki się trochę rozciągają i trzeba to wyregulować.

Oczywiście przegląd gwarancyjny płatny ok 30-50 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem coś zrobić z tymi przerzutkami , ale ja sam sobie rady nie dam. W sumie to mogę jeździć tylko na 3-6,3-7 , ewentualnie 1-1,1-2,1-3. Już wole zapłacić za serwis, tylko gdzie mam z tym jechać? Czy musze jechać do jakiegoś salonu Kross'a czy jak bo o ile mi wiadomo to w Rzeszowie nie ma takiego. Myślicie, że w takim serwisie by to zrobili, że nie było by tego problemu? i ile to będzie tak kosztowało? Już wole zapłacić , tylko żeby mi to zrobili, bo wiecie jaka to jazda ciągle na 3-6 i 3-7...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić pod tymi adresami w rzeszowie:

1. Lubelska 50 Rojax P.Czekański tel. 017 852 24 11

2. Akacjowa 47 Polikor tel. 017 865 12 50

3. Akacjowa 47 Z.U.H. BAJA Wiesław Cygan tel 0 607 278 593

- takie info mam w książce serwisowej, mogłes do niej zaglądnąc - powinna mieć świeższe dane, moja jest z 2008 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah znowu temat źle założony, raz że powinien być w dziale napęd to druga sprawa regulamin pkt 2e - opis tematu służy do uzupełniania danych, to naprawdę takie trudne kolego ?

 

Przerzutki Tobie wyregulują za 15-25 zł. Z tyłu masz przerzutkę z śrubą baryłkową do której wchodzi linka. Jeśli nie wchodzi np teraz Tobie z tyłu z 4 na 5 koronkę w dół, to śrubę baryłkową wkręcasz by obluzować linkę. W drugą stronę zaś przy redukowaniu z 5 na 4 koronkę, śrubę baryłkową wykręcasz w celu naciągnięcia linki. Jeżeli przerzutki nie możesz wyregulować, masz problem albo z pancerzem i linką (zasyfione), hakiem przerzutki lub ewentualnie z wózkiem przerzutki (jedno z tych dwóch ostatnich jest krzywe).

 

Temat przeniesiony, wyedytowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki afly odezwę się tam do nich , jeśli by tyle wzieli za przerzutki to nie było by źle, po prostu w tej chwili mogę używać tylko około 4 przerzutek a dziś gdy zmieniałem przerzutke na 3-5 to łańcuch mi zakleszczyło i musiałem wyciągać na siłe... A co do tematów, to regulamin jest dość inny niż na innych formach więc nowemu użytkownikowi nie jest łatwo się przestawić a całego regulaminu na pamięć też nie sposób się nauczyć. Dopisałem post o przerzutkach bo taki temat już istniał , nie widziałem sensu tworzyć nowego tematu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...