Iwona Napisano 17 Czerwca 2010 Napisano 17 Czerwca 2010 Witam. Jeśli jesteś miłośnikiem rowerów, masz doświadczenie w marketingu a w szczególności w public relations i chiałbyś uczestniczyć w tworzeniu wizerunku marki KROSS. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie : * tworzenie strategii PR, bliski kontakt z mediami * tworzenie materiałów informacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych * promowanie i współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych przez nią produktów * tworzenie zawartości strony internetowej i innych tekstów na rzecz firmy Jeżeli posiadasz: * doświadczenie w marketingu na podobnym stanowisku - min. 2 lata * doskonały warsztat dziennikarski, doświadczenie we współpracy z lokalnymi i regionalnymi mediami * znajomość mechanizmów, którymi posługują się media * świadomośc komercyjną * wiedzę z zakresu sprzedaży i marketingu * znajomość rynku/branży * kreratywność * zdolności organizacyjne * bardzo dobrą znajomość języka angielskieg CZEKAMY NA CIEBIE Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym zawierającym klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych na adres: rekrutacja@kross.pl Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.