adpol Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 Bar Ends: (Rogi) Boplight Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Accent Proxy Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula ORO K-24 + Shimano Deore XT SM-RT76M 180mm Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula ORO K-24 + Shimano Deore XT SM-RT76M 180mm Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32T Chain: (łanńuch) Shimano XTR CN-7701 + SRAM 9SPD Crankset: (Korby) Shimano Deore XT FC-M770 170mm 44-32-22T Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M770 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT Shadow Fork: (Widelec) Rock Shox Reba SL 2009 Frame: (Rama) KROSS Level A4 Alu 6061 19" Grips: (Gripy) Dartmoor Shadow Handlebar: (Kierownica) ZZYZX Carbon 580/25.4mm Headset: (Stery) Cane Creek VP-A41AC Pedals: (Pedały) SPD Shimano PD-M520 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP Seatpost: (Sztyca) Ritchey PRO 27,2x350mm Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Accent Light Shifters: (Manetki) Shimano Deore XT SL-M770 Rapidfire Plus Stem: (Mostek) Boplight Race 100/25.4mm Tire (Front): (Opona przednia) Continental RACE KING Supersonic 2.2 Tire (Rear): (Opona tylna) Continental RACE KING Supersonic 2.2 Top Cap: (Top cap) Cane Creek Tubes: (Dętki) Schwalbe XXlight AV14A Wheel Front: (Koło przednie) Fulcrum Red Metal 5 Wheel Rear: (Koło tylne) Fulcrum Red Metal 5 Misc : (Inne) Neopren: Lizard Skins Computer: Sigma BC 1606L Fork Remote: Rock Shox Poplock Rear Light: Smart SuperFlash RL-317R Suma wagi roweru: 11230 gram (z lampką tylną i licznikiem). Aktualne foto niebawem. Wszelkie uwagi na czym mógłbym zejść z masą mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mucios92 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 Jestem ciekawe jak to wyglada na foto wyglada ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micusek Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Ehh... miałem przerabiać na coś podobnego (no, "troche" słabszy osprzęt)... szkoda że mi ukradli A4 bo naprawdę zacny rowerek był .. Takie pytanko - to ta A4 z bikestats ? Widziałem tam jedną na K-24 Co do masy roweru , na amorku można zejść, ale na razie to chyba nie ma sensu, skoro to '09. Można też z kołami próbować coś zmienić, ale to też troche wyższy koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Ja bym zaczął od nowej ramy i amorka. Następnie zbierał bym kasę na lekkie koła. Na takim secie można później budować resztę. Ogólnie reszta części nie jest ciężka. Zastanawia mnie jedynie ta kierownica ZZYZX, ile waży ? Co do sztycy i pedałków nie mam wątpliwości, są ciężkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 13 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 Trochę mnie ta waga nie przekonuje... Oby nie za niska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 14 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 Waga wydaje mi się jak najbardziej realna . Moja ma sporo cięższych części i waży niewiele więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 14 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 Moja A6 jest niewiele lżejsza (~50gram) przy stosunkowo podobnych komponentach... Chociaż między SID'em a REBA jest spora różnica w wadze, więc jakoś tak coś mi nie do końca pasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 14 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 @Fludi widzę, że lubisz szukać dziury w całym w rowerach krossa : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 14 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 To chyba obsesja. Fludi już w drugim temacie kwestionujesz wagę sprzętu lżejszego od Twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 15 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 To nie obsesja I nic nie kwestionuję, tylko pytam Kończę właśnie I etap zmiany na ten sezon swojego roweru i jest on według moich kalkulacji lżejszy od tego lżejszy od tego (~11070 gram, powinno wyjść), ale jak znam życie, to co pokazuje suma komponentów, zawsze jest lżejsze od tego, gdy się całościowo rower zważy. Ubotek no nie oszukujmy się ramy Kross'a najlżejsze nie są i ciężko jest na nich budować lekki rower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 15 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Fludi11kg rower raczej do tych naprawdę lekkich się nie zalicza. : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 15 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Wiem, ale jak schodzimy z wagą już do ~10kg, to możemy się pokusić o powiedzenie, że jest to dość lekki rower. Nie mówię tu już o rowerach totalnie wylajtowanych grubo poniżej 10kg, bo to wszystko niesie za sobą masakryczną kasę, a i redukcja wagi też jest na granicy wytrzymałości komponentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 15 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 A ramy krossa sa jak dla mnie ze swietnym stosunkiem ceny do jakosci i wagi. W 2007 roku moglem miec kazdy dowolny rozmiar levela za 160zl, wiec przy tej wadze to super wynik. Wiadomo, ze scale,hfs, xtc lzejsze, ale ile drozsze. To, ze sztywniejsze tez wiadomo. Pozdrawiam Ubotek : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 15 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Sam właśnie buduje teraz rowerek na ramie Kross Level 2008, i stosunek ceny do tego co otrzymujemy jest bardzo dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 No niestety ramy sprzed 2009 roku były chyba jednak lepsze niż obecne. Nie wiem jak jest z ich sztywnością, ale pod względem wagi Kross cofnął się z rowerami do neolitu. Może i flagowe modele wyglądają ładnie, szczególnie za sprawą szlifowanych spawów, ale podniesienie wagi o około 100-150gram jest totalną porażką. Dlatego też chyba już drugi raz Kross'a bym nie wybrał... Scale, XTC, HFS... Nie to nie to Bardziej ku Trek'owi 8500 się skłaniam albo jakieś włókno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OKO Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) A ramy krossa sa jak dla mnie ze swietnym stosunkiem ceny do jakosci i wagi. W 2007 roku moglem miec kazdy dowolny rozmiar levela za 160zl, wiec przy tej wadze to super wynik. Wiadomo, ze scale,hfs, xtc lzejsze, ale ile drozsze. To, ze sztywniejsze tez wiadomo. Pozdrawiam Ubotek : ) Sam właśnie buduje teraz rowerek na ramie Kross Level 2008, i stosunek ceny do tego co otrzymujemy jest bardzo dobry. No i chyba tylko tyle. Nie można mieć super, zaj....tej ramy za 200pln, to po prostu nie realne. ...no ale pośród ram za 200pln - to jest całkiem fajny Edytowane 16 Lutego 2011 przez OKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 no nie oszukujmy się ramy Kross'a najlżejsze nie są i ciężko jest na nich budować lekki rower Pewnie że nie są, ale tragicznie też nie jest. Zwłaszcza jak się popatrzy na masę przez pryzmat ceny. Moja levelowa rama (19", pivoty ucięte) wyjdzie delikatnie poniżej 1,7kg. Jak za 200zł uważam to za całkiem przyzwoity wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) U mnie z piwotami 21" + hak przerzutki 1827g (Kross Level 2008) Edytowane 16 Lutego 2011 przez afly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 No właśnie i to jest to co napisałem w drugim temacie. Level A6 20" 2009 waga ponad 1900 gram około 1910-1920 realnie. Rama, która jako następca poza nowszym designem, powinna też mniej ważyć albo chociaż już tyle samo i być bardziej trwała czy sztywna. A jest dokładnie odwrotnie, także to stawia w tym momencie Kross'a jak dla mnie na straconej pozycji. Podobnie się rzecz ma z tego co się tak na szybko zorientowałem z nowymi rowerami na 2011, ceny rowerów coraz wyższe, komponenty niższe klasowo co rok czy dwa lata wcześniej, nowe ramy tak samo wagowo nie zachwycają. Wyjątkiem może tylko są szczytowe model, które i tak są poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) znasz wage ramy nowego a4 tzn 2009 lub 2010 ? Edytowane 16 Lutego 2011 przez jasskulainen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) O ile się nie mylę to wyglądała ona tak samo jak A6 z tych samych lat (różnica chyba tylko w kolorze A6 z bielą i czerwienią jest, a A4 szary i niebieski), szlifowane spawy, itd... Także powinna być identyczna do A6 czy też nawet A8, bo to też to samo. No może z 10 gram, lżejsza będzie, bo piwotów nie ma Edytowane 16 Lutego 2011 przez Fludi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 Tylko a2 miała inną ramę w 2009, a "10 chyba też, ale nie jestem pewny. : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 16 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 A2 dostała w spadku starą ramę A6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 No niestety ramy sprzed 2009 roku były chyba jednak lepsze niż obecne. Nie wiem jak jest z ich sztywnością, ale pod względem wagi Kross cofnął się z rowerami do neolitu. Rama, która jako następca poza nowszym designem, powinna też mniej ważyć albo chociaż już tyle samo i być bardziej trwała czy sztywna. A jest dokładnie odwrotnie(...) To jak w końcu jest z tą sztywnością? Nie wiesz jak jest, czy wiesz, że nie jest bardziej sztywna? A może o 8:58 jeszcze nie wiedziałeś. A do 16:49 przeprowadziłeś jakieś testy i już miałeś dużą wiedzę na ten temat. Jeśli tak to się nią podziel. PS. Pozdrawiam wszystkich wyznawców Wagomira na świecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 To jak w końcu jest z tą sztywnością? Nie wiesz jak jest, czy wiesz, że nie jest bardziej sztywna? A może o 8:58 jeszcze nie wiedziałeś. A do 16:49 przeprowadziłeś jakieś testy i już miałeś dużą wiedzę na ten temat. Jeśli tak to się nią podziel. A czy ja napisałem tam coś o konkretnej ramie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.