kuba206 Napisano 14 Czerwca 2010 Napisano 14 Czerwca 2010 siema, wpadło mi w ręce koło na torowej piaście c. record niestety brakuje kontry. jaki gwint powinna mieć zębatka, a jaki kontra? org. kontra na ebaju jest chyba po 30 dolców więc na razie odpada. czy kontry dura ace pasują? gdzie można te części zamówić? i jeszcze pytanie czy można gdzieś kupić takie nakrętki do kół jak są w tej piaście bo one mają fają podkładkę i nie niszczą tak ramy
sath Napisano 14 Czerwca 2010 Napisano 14 Czerwca 2010 Jeśli się nie mylę to musisz mieć kontrę na gwint włoski czyli 1.32" x 24 TPI. Łatwo dostępna jest kontra Miche. Choćby tu http://allegro.pl/item1079061665_kontra_koronki_torowej_miche_nowa.html. Kontry Dura Ace nie pasują, bo są na gwint angielski/iso czyli 1.29" x 24 tpi. Co do sprocketów, to jeśli chodzi o gwint, to będzie pasował każdy, natomiast radziłbym zwracać uwagę na grubość (nie chodzi mi tu o 1/8" czy 3/32") zębatki czyli nakręcać taką, której grubość nie jest mniejsza niż szerokość gwintu na piaście. Same nakrętki M10 ze zintegrowanymi podkładkami dostaniesz na VeloSolo, nigdzie indziej ich nie widziałem.
Varg Napisano 14 Czerwca 2010 Napisano 14 Czerwca 2010 o żesz ty........ tak kontra miśie zebatke też daj misie i bedzie działąć luxus
kuba206 Napisano 15 Czerwca 2010 Autor Napisano 15 Czerwca 2010 umyje z pajęczyn i wieczorem postaram się wrzucić EDIT: http://img35.imageshack.us/i/pict0038fj.jpg/ http://img340.imageshack.us/i/pict0040u.jpg/ http://img13.imageshack.us/i/pict0043pb.jpg/ http://img22.imageshack.us/i/pict0032a.jpg/ http://img267.imageshack.us/i/pict0034tn.jpg/ takie syfiaste trochę może ktoś wie co to za obręcz? na naklejce i grawer to coś w stylu: BREVETTO LONGHI
Varg Napisano 15 Czerwca 2010 Napisano 15 Czerwca 2010 chłopie Tyś c-recorda widzioł obrecz to fiamme a piasta to campagnolo record pista
kuba206 Napisano 15 Czerwca 2010 Autor Napisano 15 Czerwca 2010 mój błąd, chodziło mi c.=campagnolo jakoś nie skojarzyłem, że może to w błąd wprowadzić
kuba206 Napisano 15 Czerwca 2010 Autor Napisano 15 Czerwca 2010 chyba wymienię szprychy na nowe - błyszczące wyczyszczę z kleju i wypoleruję obręcz zaplotę tak jak było na 4X (chciał bym polutować tak jak było, ale nie wiem czy znajdę szpeca, bo ja to już za stary jestem na zabawy lutownicą) i powieszę na ścianie ale na razie chcę na szybko to, tak jak jest przymierzyć na rower i zobaczyć czy wyczuję różnicę w masie
Varg Napisano 15 Czerwca 2010 Napisano 15 Czerwca 2010 nie zabij jej prosze ona nie jest uszczelniona
elberet Napisano 16 Czerwca 2010 Napisano 16 Czerwca 2010 a nie jest tak, że lepiej przyklejać szytkę jeśli na obręczy jest jeszcze syf po starym kleju, bo lepiej sie trzyma wtedy? ktoś mi kiedyś tak powiedział, ale nie pamiętam kto i gdzie. w sumie to kleiłem jedną szytkę w życiu, w dodatku dziadoskie, klocowate, nierozciągliwe tufo.i chyba na poklejoną obręcz, jeśli dobrze pamiętam.trzymała się w sumie dobrze.
kuba206 Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Napisano 16 Czerwca 2010 może i tak jest, ale u mnie klej jest na bokach obręczy i nawet na piaście
elberet Napisano 16 Czerwca 2010 Napisano 16 Czerwca 2010 mają rozmach sk*rw*syny. ja pokleiłem se dywan i palce. na co będziesz kleił? taśma, specjalny klej czy tradycyjnie butapren?
kuba206 Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Napisano 16 Czerwca 2010 do ponownego przyklejania szytki jeszcze długa droga, więc się tym nie martwię ale pewnie butaprenem
ZacharO Napisano 18 Czerwca 2010 Napisano 18 Czerwca 2010 na piaste miche nakrecam zebatke novatec'a i brakuje mi podkladki.skad wziasc takową?
painmaker Napisano 17 Lipca 2010 Napisano 17 Lipca 2010 szytka z tyłu to nie najlepszy pomysł jeden ziomeczek się uparł że tak zrobi nie zarabial na nowe szytki tak więc przemyśl to kolego
kuba206 Napisano 17 Lipca 2010 Autor Napisano 17 Lipca 2010 mam tyle rowerów, że jeden może mieć 2 szytki chociaż nie mam jeszcze godnej ramy do jazdy na szytkach, ale na pewno kiedyś się to zmieni.
Varg Napisano 18 Lipca 2010 Napisano 18 Lipca 2010 każdy jest mamy i mama pali gume łokciem , co to kogo obchodzi , chce szytke niech ma
undervolcano Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 z nienaklejonymi szytkami jeździłem na kurierce w londynie i nie powiem złego słowa na szytki. z przodu nie przyklejam z zasady (hmm bo mam jedną na przód dobrą a dwa koła więc przekładam parówe jak mam fantazje na dziś dzień akurat ) z tyłu może jednak przyklejajcie - na wszelki wypadek. najlepiej spojrzeć w stecz na swoje życie i ocenić czy ma się raczej szczęście czy raczej pecha. jak pecha to podwójnie lać klej na szytke bynajmniej, dopóki się nie jeździ w alpach (zjazdy...) i trzyma ciśnienie to jest bezpiecznie nawet bez kleju a z klejem to już hohohoho. klejenie szytek to tak szykowne zajęcie jak golenie brzytwą albo gra na wijonczeli w szlafroku bo uprzedniej dozie kokainy do kawy na tarasie w piękny świt Pana. polecam wszystkim. widziałem na zdjęciach że masz szytke Tufo które są dobre i nie dobre zarazem. Słyną z wytrzymałości i są całkiem lekkie - na nich przejechałem spooro , część w kurierce i po alejkatach bez hamulców skidując nagle itd. nic się nie odkleiło, jedna guma została załatana uszczelniaczem a sunąłem na nich niejakie trasy wręcz przełajowe i po szutrach ostrych i przez błota w okolicy ruin zamku nad strumieniem Kluczowody prawie nocą. Dały radę. Ale jeżeli szukasz naprawdę wspaniałych doznań to gdy wprawisz się już w jazdę na tych Tufo - załóż np Vittoria Corsa EVo... Poczujesz "jakby Twój rower napalił się bardzo ożywiającego, lekkiego indyjskiego zielska". Oczywiście to tylko metafora, ale lekkość i poczucie komfortu te same hej
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.