Saovine Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 XTRy na 2011 r. prezentują się ładnie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Sprawa trochę się przeciągnęła. Ale już czekam na pancerze, kupiłem dwa ZŁOTE łańcuchy KMC, nową owijkę na kierownicę no i zamówiłem też wentylki UST bo niestety nie znalazłem dętek 20 cali presta do systemu ghetto tubeless. Tak więc małe zmiany ale kolejne gramy w dół. Ile ? To się okaże jak będzie nowa rozpiska ps. czy ktoś montował ghetto w ten sposób ? Tzn z wentylkami UST i bez rozciętej dętki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Coś słabo szukałeś tych dętek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 27 zł za dętkę którą mam rozciąć to drogo. Wentylki ust kosztują 35 zł, ale mimo wszystko dzięki za linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Tyle, że dętka nie jest tylko dawcą wentylka, a i medium uszczelniającym. Bardzo lekkim medium... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 A potrzebuję tego medium uszczelniającego do crossmaxów ? Bo już sam nie wiem, czytałem że nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Nie miałem w łapach tych kół, więc nie potrafię zająć stanowiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 systemu ghetto tubeless Ty chcesz zastosowac ghetto z kolami ust? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Jaki w tym sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Taki że oszczędzam mnóstwo kasy. Nie muszę kupować nowych opon pod UST. Poza tym zysk wagowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Ale kto tu mowi o oponach ust? Czy aby na pewno wiesz co to jest system ghetto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Tyle że ja chcę to zrobić z wentylkiem UST, bez żadnej dętki 20 cali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 bez zadnej detki to juz nie jest system ghetto, tylko zwykle zalewanie opon zwijanych, na ktorym to patencie pol swiata jezdzi.. wlacznie z tym co pisal te slowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 W temacie jestem od niedawna więc po prostu pomyłka słowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2010 Mały UPDATE, kilka zmian + tym razem części dokładnie poważone, wcześniej niektóre były brane z stronki light-bike. Bar Ends: (Rogi + śrubki) Agogo White 59g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Plastic is fantastic 3g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Elite 42g (wcześniej waga była ze śrubkami) Brake (Front) + Dualcontrol: (Hamulec przedni + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 377g Brake (Rear) + Dualcontrol: (Hamulec tylny + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 381g Rotors: (tarcze + nakrętki centerlock) Shimano XTR SMRT-97 160mm 264g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Rapicod Black Carbon (komplet do przerzutek) 80g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M970 11-32 221g Chain: (łańuch) KMC X9L Gold 106 links + 2 spinki KMC 274g Crankset: (Korby + wkład) Shimano XTR FC-M970 175mm 786g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 Down Swing 150g Pixon, miałeś rację Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M970 199g nowe kółeczka (shimano xtr) Fork: (Widelec) Rock Shox Reba WC 2007 19 cm karbonowej rury sterowej + poplock 1642g - tu akurat jest kilka gram mniej bo założyłem lżejszy pancerz, i krótszy ale zapomniałem po tym zważyć. Zmienię to następnym razem. Frame: (Rama + śrubki + stery zintegrowane + hak 18g) Fuji Team Issue Carbon 18,5 1430g Handlebar Tape: (Owijka) Silvia Cork Carbon White 32g - nowa, cięższa, ale co tam, podoba mi się Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Carbon 31,6 138g Pedals: (Pedały) Crank Brothers C 287g Seat: (Siodło) Ritchey WCS White 210g Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS Carbon 31,6 350mm 196g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Fuji 24g Skewers: (Zaciski koł) Mavic Crossmax SLR Disc 88g Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 2x4g + 1x2g 10g Starnut: (Gwiazdka) - wliczona w amor Stem: (Mostek) KCNC SC Wing st-31 110mm 31,8 105gr Tire: (Front) (Opona przednia) Maxxis Larsen TT 405g Tire: (Rear) (Opona tylna) Kenda Karma 440g Top Cap: (Top cap) Top Cap + śruba + sprężynka + dystans 22g UST: (UST) JOE'S SUPER SEALANT + wentylki UST + 2,7bar powietrza(przód 74g, tył 96g) 170g Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossmax SLR Disc 716g Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossmax SLR Disc 859g Misc : (Inne) - osłona ramy: kawałek dętki + taśma 40g - aktualnie nie ma ale jutro, pojutrze założe. RAZEM: 9655g. A teraz kilka uwag. To co zaznaczyłem większą czcionką (5) było wymienione. Dużo wag drobnych części musiałem aktualizować. Waga po prostu pokazywała mi teraz inną masę. Ale takie rzeczy jak korba, rama czy koła i tarcze wcześniej były nie ważone, więc podałem tymczasową wagę z forum light bike. No ale teraz jest już wszystko cacy bo nawet rower na wadze podwieszanej waży 9,65kg (bez 40 g osłony łańcucha), a więc tyle ile wyszło w rozpisce Najwięcej zszedłem na wyrzuceniu dętek i zalaniu zwykłych opon płynem uszczelniającym. Do tego doszły wentylki UST. Ale było warto. Zrzuciłem sporo. Test już był, przebiłem oponę 2 razy gwoździem o średnicy 3 mm. Uszczelnienie zadziałało błyskawicznie. Niestety tylna oponka (Larsen TT) była już tak zużyta że musiałem ją wywalić. Przetarła się i nie dało się jej odratować. Mniejsza masa jest również dzięki nowemu zestawowi Jagwire do przerzutek. Mimo iż założyłem prócz standardowych pancerzy i linek, dodatkowe plastikowe osłonki na linkę w miejscach gdzie jest narażona na działanie błota, waga jest zdecydowanie mniejsza. Myślę że to głównie zasługa krótszych pancerzy które i tak dobrze się układają, no i lepiej to teraz wygląda. Za to przybyło trochę gram na łańcuchu KMC, standardowo przyciąłem go do 102 ogniw ale przy regulacji okazało się że jest za krótki, doszły więc 4 ogniwa no i 2 spinki. Waga KMC X9L Gold i XTR 7701 tej samej długości to tylko 1 gram mniej na korzyść KMC. Co do amora to najpierw zważyłem go z manetką, a następnie po założeniu pękł mi pancerz (był stary). Założyłem więc nowy, Jagewire Rapicod (zostało mi trochę z przerzutek) i nową linkę. Nie chciało mi się jednak znowu rozkręcać całego kokpitu ale myślę że różnica w wadze jest wręcz symboliczna, powiedzmy że 5-10g. Zważę i zmienię rozpiskę przy następnej modernizacji. Nowa owijka na kierownicy jest cięższa od starej, ale kupiłem ją bo jest troszkę grubsza i ciężej ją zabrudzić no i łatwiej się ją czyści. Starsza wyglądała lepiej (jak była czysta), ale ta też mi się podoba Szykują się też małe zmiany w kołach, ale nie wagowe. Po prostu głośno się kręcą (do wymiany łożyska) i mają boczny lekki luz który trzeba zlikwidować odpowiednim kluczem. Jednak zrobię to dopiero za miesiąc, póki co brak środków. Do wymiany pójdą też stery zintegrowane, stare już się delikatnie mówiąc zużyły. Tak jak wyżej, za miesiąc będzie zrobione. Komentarze mile widziane, dorzucam kilka zdjęć zrobionych zaraz po zakończeniu prac i fotkę Bika na wadze podwieszanej (całego roweru nie pokażę bo wtedy nie było by widać wagi na wyświetlaczu, poza tym syf w piwnicy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eper Napisano 20 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2010 Czaderski ten zloty lancuch. W ogole caly rower czaderski. PS Zaloze sie ze syf w piwnicy z takim rowerem tez jest czaderski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.