Skocz do zawartości

[ 9655g ] Fuji Team Issue by Evo88


Evo88

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: (Rogi) Agogo White 59g

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 20g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Elite 48g

Brake (Front) + Dualcontrol: (Hamulec przedni + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 387g

Brake (Rear) + Dualcontrol: (Hamulec tylny + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 396g

Rotors: (tarcze) Shimano XTR SMRT-97 160mm 256g

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire (komplet do przerzutek) 105g

Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M970 11-32 221g

Chain: (łańuch) Shimano XTR CN-7701 102 links + spinka SRAM 258g

Crankset: (Korby) Shimano XTR FC-M970 175mm 787g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970 Top Swing 130g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M971 SGS 200g

Fork: (Widelec) Rock Shox Reba World Cup Carbon + poplock 1597g

Frame: (Rama) Fuji Team Issue Carbon 18,5 1380g

Handlebar Tape: (Owijka) White 18g

Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Carbon 31,6 132g

Headset: (Stery) Ritchey 83g

Pedals: (Pedały) Crank Brothers C 291g

Seat: (Siodło) Ritchey WCS White 210g

Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS Carbon 31,6 350mm 196g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Fuji 24g

Skewers: (Zaciski koł) Mavic Crossmax SLR Disc 87g

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 14g

Starnut: (Gwiazdka) - wliczona w amor

Stem: (Mostek) KCNC SC Wing st-31 110mm 31,8 104gr

Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Larsen TT 405g

Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Larsen TT 395g

Top Cap: (Top cap) 16g

Tubes: (Dętki) Zwykłe po 199 i 201 g 400g

Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossmax SLR Disc 702g

Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossmax SLR Disc 862g

Misc : (Inne)

- osłona ramy: kawałek dętki + taśma 40g

 

Razem 9823g

 

Jednak waga podwieszana mówi co innego. Raz pokazuje 9,84kg a raz 9,86kg. Uznaję jednak tą większą wartość. W temat wklejam wagę z rozpiski.

 

Jak widać nie jestem maniakiem lekkości. Rower kupiłem w bardzo podobnej konfiguracji. Zmiany ograniczyły się do wywalenia chwytów i wstawienia owijki szosowej (bardzo wygodne), założeniu rogów, zmiany siodełka na moje stare oraz ostatnio wymiana kasety i łańcucha (wcześniej była kaseta pg-999 i łańcuch srama PC-991.

Co do dalszych zmian to planuję zakup pedałków Look Quartz 260g, przejście na system bezdętkowy (nie opony UST a zwykłe opony + uszczelniacz - odsyłam na lightbike) oraz wymiana siodełka na całkowicie karbonowe 98g. Co do siodła to zmiana będzie gdy wrócę do ścigania się w przyszłym roku. Póki co za dużo ważę (ok 75 kg). Przydały by się też lżejsze opony terenowe na przyszłe wyścigi, póki co na oku są Schwalbe Racing Ralpch EVO 2.1 432g, Continental Twister Supersonic 1.9 346g czy też Schwalbe Nobby Nic EVO 1.8 394g. Myślę że zejdę do 9,5 kg. Czekam na sugestie i pytania :)

 

Foty będą później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak mógłbym, ale póki co zostanę przy cięższych dętkach. Planuję zrobić ten system UST ze zwykłych opon o którym piszą na lightbike.

Póki co dam to stare zdjęcie z października 2009 roku. Rower jeszcze przed lekką modernizacją ale już po założeniu mojego siodełka i owijki oraz rogów. Teraz mam inny mostek, kasetę, łańcuch, pedałka no i opony. Nowe zdjęcia miałem zamieszczać dziś ale się rozchorowałem więc będą w następnym tygodniu.

Czekam na dalsze spostrzeżenia i rady :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny rower. Jedyne zastrzeżenie mam do siodła, które IMO nie pasuje kolorystycznie do tylnej sekcji zdominowanej przez czerń. Poza tym trochę ono ciąży (stosując coś z włókien zejdziesz jakieś 90 g.). Poza tym zmieniłbym na Twoim miejscu zaciski (55 g. urwiesz stosując tytanowo-aluminiowe - np. Token AT1624).

 

(...)Planuję zrobić ten system UST ze zwykłych opon o którym piszą na lightbike.(...)

 

Jeśli masz na myśli „ghetto”, to polecam Schwalbowskie kondoniki w rozmiarze 20” oraz mleczko No Tubes jako punkt wyjścia. Waga jaką uzyskałem na tym systemie jest bardziej niż zadowalająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kolorystyka się podoba. Nie tylko siodełko jest białe. Owijka, rogi, amor i część ramy też. To wszystko do siebie pasuje ale to są tylko moje odczucia, nie każdemu będzie się podobać :thumbsup: Co do zacisków Tokena, są za drogie. Siodełko owszem, będzie karbonowe. Nie chcę ładować strasznie dużo kasy w ten rower bo i tak już mnie sporo kosztował. Planuję kolarkę i auto zmienić a to też nie mały wydatek :)

 

(...)Jeśli masz na myśli „ghetto”(...)

Co to jest to "ghetto" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Heh dzięki, w zimę stał nawet w pokoju jeden dzień :teehee: Co do pancerzy przerzutek to właśnie mam zamiar wymieniać w next week, hamulcowych nie będę przycinał bo musiałbym płyn wymieniać na nowy.

A teraz do sedna, poradźcie mi jaki zestaw przerzutkowy nabyć. Mam aktualnie Jagewire Saieo czy Sateo 4.0 i zastanawiam się nad wymianą na następujące:

- Shimano XTR

- Jagewire Rapicod Black Carbon

- Clark's Pre Lube

 

Clarksy są niestety srebrne więc dodaję je do porównania z ciekawości, wolę czarne pancerze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że na urodzie się nie jeździ ale dziwię się, że od kiedy shimano wymyśliło dc nie dostało za dizajn xtr'ów złotej maliny :icon_mrgreen: są wg mnie paaaskudne... wiem, że jest to pewnie podporządkowane działaniu i wynikającej z tego konstrukcji ale.... matko bosko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem koszyk Elite biało czarny lakierowany lepiej by pasował. Rozumiem, że nawiązałeś do kolorystyki kół i napisów kokpitu. Na szybko jak jeszcze zwróciłem uwagę to kranki C to padło jakich mało i tu należałoby się zastanowić. Wiem co mówię. Co więcej, proponuje zerwać naklejkę "Made in Taiwan" na głowce ramy :D

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co zmian kosmetycznych nie planuję. Priorytet to zestaw pancerzy i zmiana systemu dętek na ghetto. Zmiany będą już pod koniec tygodnia.

Co do Cranków, tak jak w pierwszym poście, będzie zmiana na Look Quartz gdy zajadę Chrome'y.

Będzie też zmiana całego osprzętu na X.0, ale to już w innym rowerze.

ps. naklejka "made in taiwan" usunięta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...