Evo88 Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 Bar Ends: (Rogi) Agogo White 59g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 20g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Elite 48g Brake (Front) + Dualcontrol: (Hamulec przedni + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 387g Brake (Rear) + Dualcontrol: (Hamulec tylny + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 396g Rotors: (tarcze) Shimano XTR SMRT-97 160mm 256g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire (komplet do przerzutek) 105g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M970 11-32 221g Chain: (łańuch) Shimano XTR CN-7701 102 links + spinka SRAM 258g Crankset: (Korby) Shimano XTR FC-M970 175mm 787g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970 Top Swing 130g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M971 SGS 200g Fork: (Widelec) Rock Shox Reba World Cup Carbon + poplock 1597g Frame: (Rama) Fuji Team Issue Carbon 18,5 1380g Handlebar Tape: (Owijka) White 18g Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Carbon 31,6 132g Headset: (Stery) Ritchey 83g Pedals: (Pedały) Crank Brothers C 291g Seat: (Siodło) Ritchey WCS White 210g Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS Carbon 31,6 350mm 196g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Fuji 24g Skewers: (Zaciski koł) Mavic Crossmax SLR Disc 87g Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 14g Starnut: (Gwiazdka) - wliczona w amor Stem: (Mostek) KCNC SC Wing st-31 110mm 31,8 104gr Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Larsen TT 405g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Larsen TT 395g Top Cap: (Top cap) 16g Tubes: (Dętki) Zwykłe po 199 i 201 g 400g Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossmax SLR Disc 702g Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossmax SLR Disc 862g Misc : (Inne) - osłona ramy: kawałek dętki + taśma 40g Razem 9823g Jednak waga podwieszana mówi co innego. Raz pokazuje 9,84kg a raz 9,86kg. Uznaję jednak tą większą wartość. W temat wklejam wagę z rozpiski. Jak widać nie jestem maniakiem lekkości. Rower kupiłem w bardzo podobnej konfiguracji. Zmiany ograniczyły się do wywalenia chwytów i wstawienia owijki szosowej (bardzo wygodne), założeniu rogów, zmiany siodełka na moje stare oraz ostatnio wymiana kasety i łańcucha (wcześniej była kaseta pg-999 i łańcuch srama PC-991. Co do dalszych zmian to planuję zakup pedałków Look Quartz 260g, przejście na system bezdętkowy (nie opony UST a zwykłe opony + uszczelniacz - odsyłam na lightbike) oraz wymiana siodełka na całkowicie karbonowe 98g. Co do siodła to zmiana będzie gdy wrócę do ścigania się w przyszłym roku. Póki co za dużo ważę (ok 75 kg). Przydały by się też lżejsze opony terenowe na przyszłe wyścigi, póki co na oku są Schwalbe Racing Ralpch EVO 2.1 432g, Continental Twister Supersonic 1.9 346g czy też Schwalbe Nobby Nic EVO 1.8 394g. Myślę że zejdę do 9,5 kg. Czekam na sugestie i pytania Foty będą później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 zapomniałeś napisać o chwytach, pewnie z tego wynika różnica z rozpiski i wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 (edytowane) Mjotka, a to jest co? Handlebar Tape: (Owijka) White 18g Ogólnie to ładnie jestem ciekaw efektu wizualnego:) Edytowane 16 Czerwca 2010 przez siwyex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Rozpiska wygląda ciekawie,czekam na foty Oprócz tego co masz zamiar wymienić, możesz jeszcze wymienić dętki, tu możesz łatwo urwać ~150g zmieniając na Maxxis UltraLight, są dosyć lekkie i wytrzymałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 No tak mógłbym, ale póki co zostanę przy cięższych dętkach. Planuję zrobić ten system UST ze zwykłych opon o którym piszą na lightbike. Póki co dam to stare zdjęcie z października 2009 roku. Rower jeszcze przed lekką modernizacją ale już po założeniu mojego siodełka i owijki oraz rogów. Teraz mam inny mostek, kasetę, łańcuch, pedałka no i opony. Nowe zdjęcia miałem zamieszczać dziś ale się rozchorowałem więc będą w następnym tygodniu. Czekam na dalsze spostrzeżenia i rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Bardzo ładny rower. Jedyne zastrzeżenie mam do siodła, które IMO nie pasuje kolorystycznie do tylnej sekcji zdominowanej przez czerń. Poza tym trochę ono ciąży (stosując coś z włókien zejdziesz jakieś 90 g.). Poza tym zmieniłbym na Twoim miejscu zaciski (55 g. urwiesz stosując tytanowo-aluminiowe - np. Token AT1624). (...)Planuję zrobić ten system UST ze zwykłych opon o którym piszą na lightbike.(...) Jeśli masz na myśli „ghetto”, to polecam Schwalbowskie kondoniki w rozmiarze 20” oraz mleczko No Tubes jako punkt wyjścia. Waga jaką uzyskałem na tym systemie jest bardziej niż zadowalająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Mi kolorystyka się podoba. Nie tylko siodełko jest białe. Owijka, rogi, amor i część ramy też. To wszystko do siebie pasuje ale to są tylko moje odczucia, nie każdemu będzie się podobać Co do zacisków Tokena, są za drogie. Siodełko owszem, będzie karbonowe. Nie chcę ładować strasznie dużo kasy w ten rower bo i tak już mnie sporo kosztował. Planuję kolarkę i auto zmienić a to też nie mały wydatek (...)Jeśli masz na myśli „ghetto”(...) Co to jest to "ghetto" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Na zaciskach Bolt-on urwiesz kilka gramów, a ich koszt to 20 złotych na 2 koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 18 Czerwca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Co to jest to "ghetto" ? Ano to: Przydatny temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/65047-zalewanie-mleko-do-opon/ Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Wielkie dzięki Iwan i szybkiego powrotu do zdrowia A te zaciski bolt-on to fajna rzecz, w sumie szkoda niszczyć zaciski cross maxów przy wymianie dętki. Dzięki kubek20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 (edytowane) W końcu dodaję galerię zdjęć w przyzwoitej jakości. Oczekuję dalszych uwag. W następnym tygodniu jak dobrze pójdzie przejdę na system ghetto Zdjęcia. Edytowane 26 Czerwca 2010 przez Evo88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Czy kable przerzutek i tylnego hamulca będą przycinane? Na moje są odrobinę przydługie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Prze kozak:) Świetnie dobrane komponenty. Można kupic zimne piwko, usiąśc w wprost obiektu i całkiem miło spędzic czas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Świetnie się prezentuje! Trzymałbym go w sypialni między łóżkiem a telewizorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Heh dzięki, w zimę stał nawet w pokoju jeden dzień Co do pancerzy przerzutek to właśnie mam zamiar wymieniać w next week, hamulcowych nie będę przycinał bo musiałbym płyn wymieniać na nowy. A teraz do sedna, poradźcie mi jaki zestaw przerzutkowy nabyć. Mam aktualnie Jagewire Saieo czy Sateo 4.0 i zastanawiam się nad wymianą na następujące: - Shimano XTR - Jagewire Rapicod Black Carbon - Clark's Pre Lube Clarksy są niestety srebrne więc dodaję je do porównania z ciekawości, wolę czarne pancerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 Bierz Jagwire'y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 Kurde, akurat te najdroższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 http://velo.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=1346 może akie, tylko nie wiem czy ci kolor przypasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 27 Czerwca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 W rozpisce masz przerzutkę przednią XTR Topswing, a na zdjęciach jest xtr downswing. Sam osprzęt jest w porządku, niestety rama mnie się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 Twoja inwencja w dobór części też jest "ogromna" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 wiem że na urodzie się nie jeździ ale dziwię się, że od kiedy shimano wymyśliło dc nie dostało za dizajn xtr'ów złotej maliny są wg mnie paaaskudne... wiem, że jest to pewnie podporządkowane działaniu i wynikającej z tego konstrukcji ale.... matko bosko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulas Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 Moim zdaniem koszyk Elite biało czarny lakierowany lepiej by pasował. Rozumiem, że nawiązałeś do kolorystyki kół i napisów kokpitu. Na szybko jak jeszcze zwróciłem uwagę to kranki C to padło jakich mało i tu należałoby się zastanowić. Wiem co mówię. Co więcej, proponuje zerwać naklejkę "Made in Taiwan" na głowce ramy Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 Póki co zmian kosmetycznych nie planuję. Priorytet to zestaw pancerzy i zmiana systemu dętek na ghetto. Zmiany będą już pod koniec tygodnia. Co do Cranków, tak jak w pierwszym poście, będzie zmiana na Look Quartz gdy zajadę Chrome'y. Będzie też zmiana całego osprzętu na X.0, ale to już w innym rowerze. ps. naklejka "made in taiwan" usunięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulas Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 x.0 pochwalam. Jedyne i słuszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.