kasperek Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 Mam bardzo poważny problem z tytułową przerzutką. Śuba regulująca naprężenie całej przerzutki została osadzona w plastikowej tulejce. Nietrwały element wyrobił się i gwint przestał trzymać. W konsekwencji "szlag trafił" całe urządzenie. Czy da się gdzieś dokupić zniszczony element, czy też będę musiał pomyśleć nad chałupniczą metodą naprawy? W załączeniu macie kilka zdjęć przedstawiających przerzutkę i śrubę wraz z tulejką. P.S. W przerzutce jest kilka śrubek. W tym przypadku chodzi o tę, która dotyka haka przerzutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasperek Napisano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 Ostatecznie uszkodzony element dotoczył tokarz. Na zamieszczonym rysunku ma on kolor czarny, a osadzona w nim śruba kolor szary. Problemem okazało się umieszczenie tulejki w przerzutce. Wytoczony element był okrągły, podczas gdy otwór w przerzutce miał kształt zbliżony do elipsy. Pilnik załatwił sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 4 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2010 Ta śruba nie służy do, jak to ująłeś, naprężania przerzutki tylko do regulacji odległości kółek zębatych wózka przerzutki od zębatek kasety. Co do nietrwałości, hm, trudno się z Tobą zgodzić. Jeżdżę z SX4 od dwóch sezonów i nic się ani z tą śrubą ani z całą przerzutką nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.