Skocz do zawartości

[przerzutka] Sram SX-4 - śruba regulacji naprężenia


kasperek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bardzo poważny problem z tytułową przerzutką. Śuba regulująca naprężenie całej przerzutki została osadzona w plastikowej tulejce. Nietrwały element wyrobił się i gwint przestał trzymać. W konsekwencji "szlag trafił" całe urządzenie. Czy da się gdzieś dokupić zniszczony element, czy też będę musiał pomyśleć nad chałupniczą metodą naprawy?

 

W załączeniu macie kilka zdjęć przedstawiających przerzutkę i śrubę wraz z tulejką.

 

P.S.

W przerzutce jest kilka śrubek. W tym przypadku chodzi o tę, która dotyka haka przerzutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ostatecznie uszkodzony element dotoczył tokarz. Na zamieszczonym rysunku ma on kolor czarny, a osadzona w nim śruba kolor szary. Problemem okazało się umieszczenie tulejki w przerzutce. Wytoczony element był okrągły, podczas gdy otwór w przerzutce miał kształt zbliżony do elipsy. Pilnik załatwił sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta śruba nie służy do, jak to ująłeś, naprężania przerzutki tylko do regulacji odległości kółek zębatych wózka przerzutki od zębatek kasety. Co do nietrwałości, hm, trudno się z Tobą zgodzić. Jeżdżę z SX4 od dwóch sezonów i nic się ani z tą śrubą ani z całą przerzutką nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...