Skocz do zawartości

[rower] trekkingowy do 1500zł, a może zwykły rockrider po niższej cenie?

D4oS

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim do jazdy po ulicach, czasami po lesie z twardą ziemią. Będzie znacząca różnica między rowerem trekkingowym do 1,5k zł, a Rockriderem 5,2 z Decathlonu(za 899), albo innym? Trekkingowce z Decathlonu mi się nie podobają. Prosiłbym o propozycje takich rowerów najlepiej bez bagażników, z samą podstawą do jeżdżenia, staram się to uzyskać już trochę czasu, ale nie mogę, a sam nie znam się nic a nic. ;/

Będzie znacząca różnica między rowerem trekkingowym do 1,5k zł, a Rockriderem 5,2 z Decathlonu(za 899), albo innym?

Witam

różnica będzie taka jak pomiędzy każdym innym rowerem z kołami 26 cali (Rockrider) i tym z kołami 28 cali (trekkingi i crossy). Te drugie na takiej nawierzchni sprawdzą się zdecydowanie lepiej. Jak nie potrzebujesz bagażnika i błotników to wybierz sobie coś z rowerów crossowych w tej cenie.

]Leader Fox Away

Eurobike Acera

Merida Crossway 20v 2010

Merida Crossway 20v comfort 2009

Merida freeway 9200 2010

Romet rx500 2009

Arkus T 1200M 2009

Unibike Crossfire GTS 2010

Arkus cross 1200M 2009

Które skreślić, które wybijają się ponad resztę? Wiem że trochę dużo, możecie zostawić kilka do wyboru a ja zdecyduje po zdjęciach xD