UnicycleQxy Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Witam! Mam problem. Przy smarowaniu łańcucha, przez nieuwagę kropla oleju spadła na tarcze. Wiedziałem od razu co to znaczy. Szybko przetarłem tarcze, ale wiadomo, jaki jest efekt nieuwagi - wiele słabsze hamowanie i mocne grzanie się tarczy. Zdaję sobie sprawę, że ten temat był omawiany na forum, ale rower mam od niedawna i nigdy nie miałem doczynienia z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. Nie chce niczego zepsuć, więc proszę was o pomoc. Zależałoby mi tam, aby to był pewnego rodzaju Toutorial [co odkręcić, gdzie przytrzymać itp.], bo jak już mówiłem, nie znam się na tym, a na pewno dobry Toutek przydałby się również innym. Czytałem coś o metodzie 'na piekarnik', ale proszę, żebyście trochę to rozbudowali. Dorzucę kilka fotek, żeby można było napisać dokładnie, kierując się obrazkiem. Liczę na Was Pozdrawiam, UnicycleQxy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 tarcze umyj np.płynem do naczyń a klocki przetrzyj lekko papierem ściernym lub wypiecz w piekarniku (temp.ok.250 czas->ok.15minut) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artursx1 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Tarcze i klocki możesz też wypalić a potem dotrzeć papierem - tak ostatnio pozbyłem się oleju z tarczy u kumpla . Możesz też umyć ludwikiem a klocki wypiec . Ale kropelka to nie jest jeszcze tak źle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...