exkita Napisano 9 Czerwca 2010 Napisano 9 Czerwca 2010 Witaszm serdecznie uzytkownikow tego forum. Moja historia z rowerem dopiero ma sie zaczac dlatego na poczatku czytalem wiele tematow odnosnie rowerow. Subiektywnie wybralme 2 modele Kross street scraper i rometa rx500. Jeden Pan "maniak" na tym forum czesto proponuje te rowerki i wydaja sie byc naprawde fajne. Mam 187 cm wzrostu i mase 105 (przez branie chemii i sterydow przytylem w krotkim czasie 20kg) Jestem amatorem rowerow i zamierzam uzywac go w wiekszosci po utwardzonych drogach. Asfalt 90% plus czasami, moze jakis wjazd na dukt w lesie. Bardzo przystepny cenowo, wizualnie jak i sprzetowo jest scraper, zastanawiam sie tylko czy "8" nie bedzie miala za malo przelozen (?) jak bede chcial podjechac pod jakas gorke... Kondycja moja jest w skali 1-10 okolo minus poltora Czy warto zabrac scrapera 16? Podoba mi sie bardzo rozwiazanie przezutek w piascie, bo szczerze mowiac dbanie o jakikolwiek sprzet to moja bardzo wielka wada. Widac na forum wiele osob majacych olbrzymie pojecie na temat rowerow. Moze ktos poda jeszcze jakis fajny sprzecik w granicach cenowych 1500zl? Pozdrawiam
ksm Napisano 9 Czerwca 2010 Napisano 9 Czerwca 2010 Zakres przełożeń w piaście Alfine (wykorzystywanej w Street Scraper 8) to ponad 300%. Jeżeli stwierdzisz, że przełożenia są za ciężkie, to możesz wymienić "kasetę" (właściwie jedną koronkę) w tej piaście na większą, da to lżejsze przełożenia. Jak zbudujesz kondycję, to będziesz mógł wymienić "kasetę" na mniejszą aby uzyskać wyższe prędkości na poszczególnych przełożeniach.