ziemian Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Witam Jestem początkującym i znalazłem ten rower składany na ramie Kross A6 21" i tu jest moje pytanie czy warto go kupić czy nie ??? Zastanawiam się bo szczególnie cena mnie zastanawia. Oto jego dane: Rama: Kross A6(2008) Alu 6061,kolor krwisto czerwony, Amortyzator przedni: Manitou Axel Comp, Korba: Truvativ ISOflow Power Spline (44x32x22T) - Manetki: Shimano Deore - nowe. Przerzutka przednia: Shimano Alivio - nowa. Przerzutka tylna: Shimano Deore LX - Kaseta: Shimano CS-HG50-9 (11-34T) - Łańcuch: Shimano CN-HG53 - Klamki: Shimano Deore BL-M511 - nowe. Hamulce(v-brake): Shimano Deore BR M530 - nowe Obręcze: Merida Matts - nowe. Piasta tylna: Shimano FH RM30 - nowa. Opony: Kellys Nomad 2.0- używane. Sztyca: Zoom - nowa. Siodełko: Kbix DriveLine PRO-Comp - Stery: FSA - nowe. Mostek: Truvativ Rouleur - nowy Kierownica: Accent 600mm,prosta - nowa. Chwyty: Accent - nowe. Pedały: Shimano SPD M-520 - Pancerze: Accent,czerwone - nowe. Koszyk: Merida - używany. Licznik: Sigma BC906. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.PaVLo. Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Co za temat "do 2 rent babci" Jaki masz wzrost i ile ta jedna renta wynosi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Hahaha. Biedna babcia. Podaj cenę. Jakie masz fundusze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majki84 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Alivio z przodu nie występowało w A6 z tego co pamiętam. Powinien kosztować nowy ok. 2200-2400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...