Skocz do zawartości

[szorty] Problem: jakość do ceny

pony1992

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam forumowiczów. Jestem początkującym rowerzystą ,który kompletuje ubiór. Zastanawiam się nad wyborem spodenek(szortów) z pampersem. Jak już mówiłem jestem nie doświadczony ,więc proszę was o pomoc. Głównym dylematem jest określenie jakości do ceny produktów:

1.Rogelli Marsela

2.Endura Hummvee

3.Accent Tanger

Jeżeli ktoś zetknął się z tymi modelami proszę o podanie plusów i minusów.

Napisano

Rowerzystą może nie jestem początkującym, ale od tego sezonu kompletuję strój. Zakupiłem takie spodenki http://www.mikesport.pl/p/pl/3385/rogelli-buccino-szorty-rowerowe.html i mogę ci je szczerze polecić. Są luźne, dwie kieszenie zapinane na suwak i jedna duża na rzep, przewiewne-jeżdżę w nich w te upały i naprawdę tyłek się nie grzeje. Co do pampersa to nie mam doświadczenia, ale od razu wkładka wydawała mi się cienka i tyłek musiał się po prostu przyzwyczaić. Po kilku jazdach jest ok i już po jeździe go nie czuję ;)

Na pewno nie żałuję wydanych pieniędzy.

Napisano

Nawiązując do spodenek podanych przez ciebie w linku, zastanawiam się czy nie są one za krótkie i czy nie ma problemów z "podciąganiem" się ich podczas jazdy.

Napisano

Nawiązując do spodenek podanych przez ciebie w linku, zastanawiam się czy nie są one za krótkie i czy nie ma problemów z "podciąganiem" się ich podczas jazdy.

Wierzchnia warstwa spodenek, z racji tego, że jest luźna rzeczywiście trochę podciąga się do góry podczas jazdy, najczęściej pod wpływem wiatru, jednakże sięga ona do połowy uda. Osobiście mi to nie przeszkadza, a można się ładnie opalić przy okazji  Zawsze można także „obciągnąć” niżej nogawki od wkładki i po kłopocie. Nie wyobrażam sobie jazdy w krótkich spodenkach obcierających kolana, dlatego też zastanawiając się na kupnem odrzuciłem model Marsala, który podałeś we wcześniejszym linku.

Zarchiwizowany