damnbit Napisano 8 Czerwca 2010 Napisano 8 Czerwca 2010 Witam. Czy rama Kross Level A6 będzie stanowiła dobrą bazę do zbudowania roweru dla mnie? Rower służyłby do jazdy w terenie (las, niekoniecznie po ścieżkach). Parametry jeźdźca to 190 cm wzrostu i 95 kg wagi. Nie wiem z którego roku jest ta rama, ale podejrzewam, że 2007/2008. Dzięki.
ukaniex Napisano 8 Czerwca 2010 Napisano 8 Czerwca 2010 Co do roku nie mylisz się. Rama do amatorskiej jazdy w zupełności Ci wystarczy.
damnbit Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Napisano 8 Czerwca 2010 Pociągnę dalej ten temat, aby nie zakładać kolejnego. Czy rozmiar 21'' wspomnianej ramy będzie dużo różnił się od Krossa A6 2010 rozmiar 20''? W tym roku oprócz ramy planuję zakupić dodatkowo: - amortyzator - stery - mostek - kierownicę - sztycę. Napęd, koła, hamulce i siodło wezmę z obecnego roweru. Czy jest szansa kupić w/w podzespoły dobrej jakości za kwotę 500 zł (do wspomnianej wcześniej ramy) i co byście polecali? Podkreślam, że jestem amatorem i nie opanowała mnie mania lekkości. Dzięki.
Mod Team michuuu Napisano 8 Czerwca 2010 Mod Team Napisano 8 Czerwca 2010 Pociągnę dalej ten temat, aby nie zakładać kolejnego. Czy rozmiar 21'' wspomnianej ramy będzie dużo różnił się od Krossa A6 2010 rozmiar 20''? W tym roku oprócz ramy planuję zakupić dodatkowo: - amortyzator - stery - mostek - kierownicę - sztycę. Napęd, koła, hamulce i siodło wezmę z obecnego roweru. Czy jest szansa kupić w/w podzespoły dobrej jakości za kwotę 500 zł (do wspomnianej wcześniej ramy) i co byście polecali? Podkreślam, że jestem amatorem i nie opanowała mnie mania lekkości. Dzięki. Jakie kryterium przyjmujesz pod pojęciem dobra jakość, do wycieczek czy do ścigania. 500,- będzie cieńko bo amorek wcale nie z górnej półki to zje.
damnbit Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Napisano 8 Czerwca 2010 Na pewno nie do ścigania, do wycieczek po lesie (niekoniecznie po ścieżkach), myślałem o jakimś amorze góra do 250-300. np. taki zestaw
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany